![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am luat disc QH. Prima impresie e nasoala, taiat cam din topor, locasurile pentru arcuri nu sunt perfecte, arcul ar putea sa se miste pe-acolo, miezul nu-i fix ca la discurile pe care le-am vazut pana acum, se misca putin. Se vede ca au facut economie de material, ferodourile sunt prinse pe un singur rand de table, nu doua ca la restul.
Acum razele de speranta: - "ferodoul" e Valeo. (un kit de ambreiaj valeo costa peste 11 milioane in magazin.) - miezul (cupla in care intra priza) se misca pentru ca au mai pus un rand de arculete moi, inaintea arcurilor mari obisnuite. Am sperat ca arculetele astea or sa preia din trepidatiile dizelului (al meu nu mai e in toate mintile) si-or sa amortizeze huruiala din cutie. Am mai gasit niste nereguli: - un ghidaj din cele doua care fixeaza cutia pe motor era lipsa. Am luat unul de M10 si l-am mesterit ca sa se potriveasca - scurtat+ largit diametrul interior. - piulita mare din spatele cutiei nu era stransa bine. Am strans-o, am pus siguranta. Peste siguranta am pus silicon, ca nu statea fixa ci scoatea sunetul de clopotel pe care nu-l puteam identifica. De cazut n-avea cum sa cada ca era tinuta de flansa de cauciuc. Discul de ambreiaj a venit cu un mic ghid de montaj in care spunea sa ung diferite zone de contact/frecare cu o vaselina atasata. Am facut-o si pe-asta. Am pus totul sus, ambreiajul se apasa mai usor, iar huruiala la relanti aproape a disparut. Se mai aude un pacanit care ar disparea daca motorul ar merge perfect rotund. Cred ca o sa-l fac sa dispara daca pun ulei gros in cutie in locul ATF-ului. In mers inca mai huruie, dar mult mai rar decat inainte. Acum caut ulei 75W140 si daca nu gasesc sau e prea scump ii pun 80W90 sau 75Wxx -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
la cat te-ai chinuit cu cutia si ambreiajele alea cred ca iti puneai o automata. crede-ma ca nu mai e tractor chiar daca e diesel. nu se mai incalzeste ambreiajul in trafic, nu mai huruie, vibreaza, suna, etc. ideal pentru oras.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca o iau pe calea asta zic: la cat m-am chinuit, mai bine luam motor cu tot cu cutie ![]() Benzina/motorina, bun sa fie. Dar acum asta e... cred ca o sa urmez in continuare politica pasilor marunti. Mai e de facut/schimbat motorul si pus la punct pompa de injectie. Asta in caz ca nu apare vre-un benzinar la superoferta. Huruiala care a mai ramas sigur ar disparea daca motorul ar merge rotund. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:12 AM |