![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Intentionez sa schimb motorul, iar cu asta vechi nu am ce face.
Ce ar fi bun de pe el (preturi informative): - Releu bujii incandescente - 1,5 mil - Turbina, reconditionata acum un an - 2 milioane (am dat 8 mil pe reparatie). - Motorul, in starea in care e, adica cu compresia varza, pierde apa pe la garnitura pompei de apa, pompa de vacuum nu prea merge. Daca-l vreti discutati cu Interceptor, il las in seama lui. Partea buna la el e ca nu se supraincalzeste, cum am auzit ca ar face majoritatea M21 obosite. - Cutie de viteze luata de pe E34 acum sase luni - 2 mil (m-a costat 4) - radiator ulei + conducte - 1 milion - bord - 1 milion. Ar mai fi niste chestii pe care probabil nu le dau daca merg la 525i: Radiatorul - merge la cutie automata, in plus are locasurile pentru termocuplele de la aer conditionat. Electromotor reconditionat acum 1,5 ani. Nu cred ca-l dau daca aflu ca se potriveste la M30. Daca vreti sa le vedeti in functionare sunati pana maine. 0721.275.147 - Lucian. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:33 PM |