IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema ciudata, electrica
nmg
post Feb 20 2007, 10:34 AM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Am o problema ciudata pe E23-ul meu.

La cald, in momentul in care schimb pentru mers inapoi sau in viteza a 5 - a, apar fluctuatii la becurile din bord. Prima data se aude ca un tzacanit de releu prin dreptul coloanei de directie, si pe masura ce merg, se accentueaza pana cand nu mai merge aeroterma deloc. De asemenea, acelasi tacanit apare cateodata la cald cand calc frana. Si ca sa fie treaba desavarsita, dupa cateva tzacanituri din astea, in momentul cand calc frana si dau semnalizare, se dezlantuie un adevarat concert de tacanituri si paraituri in bordul meu in ritmul semnalizarii, in dreptul coloanei de directie...sad.gif

Ce naiba poate sa fie cuplat cu semnalizarea, contactul de frana si schimbatorul de viteze ? Trec ceva cabluri prin dreptul schimbatorului de viteze ? Initial m-am gandit ca poate contactul pentru lampile de mers inapoi face figuri dar atunci de ce face si la viteza a 5-a ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's«
post Feb 20 2007, 04:18 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



problema e ca trebuie sa te duci urgent la un electrician auto sa vada despre ce e vorba, asta inainte sa iei foc
aaa... instinctor ai? pe bune, nu te juca cu instalatia electrica, cine stie ce scurturi ai pe acolo... sau poate nu face contact un fir de masa...ceva..sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 21 2007, 06:38 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





Cred ca am rezolvat-o. Azi n-aveam ce face asteptand in masina si m-am gandit sa vad cam ce e pe sub burduful de la schimbator. Cand l-am ridicat, surprize - surprize, este un cablu care trece pe acolo cu o mufa, vine din bord si intra sub masina prin cauciucul protector de la schimbator - nu stiu de la ce este. Era destul de imbatrinit si izolatia era dusa chiar in dreptul mufei, si ori de cate ori schimbam in vitezele 1, 3, 5 si marsarier, maneta schimbatorului impingea in cablul respectiv. Acum vad ca nu ai face figuri, sper sa se fi rezolvat.

Apropo de service - la cate am patit de la "mecanici", m-am jurat sa nu ma mai duc decat in cazuri extreme. Ce-si face omul cu mana lui ramane bun facut.

\o/


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Feb 21 2007, 08:23 PM
Post #4


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



QUOTE (nmg @ Feb 21 2007, 06:38 PM) *
Apropo de service - la cate am patit de la "mecanici", m-am jurat sa nu ma mai duc decat in cazuri extreme. Ce-si face omul cu mana lui ramane bun facut.

\o/


ce`si face omul cu mana lui se mai numeste si lucru manual... tongue.gif

sunt de acdord cu tine...mare dreptate ai.... lnr (1).gif


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Mar 19 2008, 03:22 PM
Post #5


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,335
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Am si eu o problema asemanatoare: la cald...uneori, foarte rar: acele indicatoare de la Temp Apa si Litrometru o iau razna (se duc spre maxim subit. O mica palmuta pe bord, si isi revin, apoi iarasi. Tind sa cred ca e un contact ceva la mufele din spatele ceasurilor de bord?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 19 2008, 03:36 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,777
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Cred ca trebuie sa desfaci bordul, sa verifici si contactele din el.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 19 2008, 06:19 PM
Post #7


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,463
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Sportivu @ Mar 19 2008, 03:22 PM) *
Am si eu o problema asemanatoare: la cald...uneori, foarte rar: acele indicatoare de la Temp Apa si Litrometru o iau razna (se duc spre maxim subit. O mica palmuta pe bord, si isi revin, apoi iarasi. Tind sa cred ca e un contact ceva la mufele din spatele ceasurilor de bord?

Posibil pamantare din bord, am avut si la 2002 la fel.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th January 2018 - 03:16 AM