![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Acum cateva zile am observat ca la relanti mi se aprinde becul de la presiune de ulei, de curios ce sunt am scos joja sa vad daca am ulei. Am, exact cat aveam cand l-am bagat singura problema e ca e lichid ca apa si pute a benzina ca petromu`... i-am bagat niste aditiv 2X2 si s-a potolit dar...
Care e problema? ce nu e bine de baga benzina in ulei? de batut nu bate nimic la motor, merge rotund, trage bine, nu da in nas, nu are nici o problema decat ca face din ulei apa si il indeasa cu benzina... ce are? Mersi anticipat -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
injectoare blocate pe deschis sau in cazul cel mai naspa motor in pioneze(adica pe moarte)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
pe moarte nu poate fi ca merge super... cum am zis, trage, nu bate nu suna nimic... nu da in nas... si presupunadn ca e pe moarte ce inseamna pe moarte? ca nu poate sa cedeze tot deodata ![]() p.s cand trimiti jantele ? ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
totusi cre ca ar tre sa verifici compresia man...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
da acolo ce ar mai putea sa fie? de sa fie compresia naspa?
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai stai putin, nu esti tu cel care se plangea ca-i merge motorul in doua pistoane? Ti-am zis si pe acel topic, daca e de la aprindere ai benzina in ulei la greu. Schimba urgent uleiul, ca asta nu mai are proprietati de ungere... si rezolva problema de la aprindere. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
e simplu, uite un citat din topicul tau de aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2510
Si tot daca esti sigur ca-i de la aprindere si te intrebi daca-i bine sa mergi asa: nu-i bine. Intra benzina in ulei, il subtiaza si-i distruge proprietatile de ungere. Iti mananci segmenti si tot tacamul. Eu am observat cresteri la nivelul uleiului in baie la 525 numai din cauza a doua fise "bagaboante". Nu vreau sa ma gandesc cum e la 4 cilindri care nu ard benzina... L.E.: ![]() This post has been edited by Darren: Feb 15 2007, 11:34 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
da mai, a facut de 2 ori faza aia dar atat, alte faze nu mi-a mai facut si aia era de la fise, erau varza 3 din ele... deci in ideea asta am spus ca merge bine motorul pentru ca problema cu mersu in 3 pistoane s-a rezolvat de la fise...
nu cred ca poate baga benzina in ulei de la fise... sau poate? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
da mai, a facut de 2 ori faza aia dar atat, alte faze nu mi-a mai facut si aia era de la fise, erau varza 3 din ele... deci in ideea asta am spus ca merge bine motorul pentru ca problema cu mersu in 3 pistoane s-a rezolvat de la fise... nu cred ca poate baga benzina in ulei de la fise... sau poate? Pai e clar, asa am patit si eu cand am inecat-o, initial mergea in 3-5 pistoane, pe urma n-a mai mers deloc. De cat am frecat-o eu, crescuse nivelul al ulei cu cativa mm buni ... ![]() Daca nu iti dadea scanteie la cele 3 bujii, toata benzina bagata de injectoarele in cauza nu a mai ars si s-a scurs in baie. Fa-i schimbul de ulei. Urgent. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pe moarte nu poate fi ca merge super... cum am zis, trage, nu bate nu suna nimic... nu da in nas... si presupunadn ca e pe moarte ce inseamna pe moarte? ca nu poate sa cedeze tot deodata ![]() p.s cand trimiti jantele ? ![]() Jantele sapt viitoare te mai sunt maine ca aia au un program ciudat de livrari ceva de genu pana la ora 18 ma duc si la Cargus sa vad.In legatura cu problema ta schimba uleiul si vezi aprinderea ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
pai acuma i-am bagat aditiv 2X2 si oricum nu prea umblu cu ea... sta in garaj la caldura
![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ok, atat timp cat ai benzina, nu cred ca un 2+2 face treaba sa mearga unsa. Schimba uleiul.
Cum spuneam, mie mi-a crescut nivelul uleiului numai din cauza a doua fise aproape duse. Imagineaza-ti ca daca ai trei duse, in timp pe tu tineai pedala la podea cele trei injectoare aruncau benzina intr-o veselie, benzina care spala uleiul si intra in baie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
"oricum nu prea umblu cu ea... sta in garaj la caldura o sa schimb si uleiul sapt care vine"
![]() si sincer de cand am bagat 2x2-u ala s-a ingrosat bine uleiu` da oricum : cum am spus mai sus ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
si sincer de cand am bagat 2x2-u ala s-a ingrosat bine uleiu` ... Faptul ca uleiul pare mai gros dupa 2x2 nu inseamna si ca problema s-a rezolvat. Vascozitatea si capacitatea de ungere nu sunt exact unul si acelasi lucru. Si apoi, de unde stii ca benzina din ulei nu spala si 2x2-ul ? Nu vrei sa stii ce usor se poate sterge un cuzinet din cauza ca nu se mai formeaza pelicula de ulei. Daca masina sta, no problemos, dar daca o mai scoti, chiar si ocazional, schimba-i intai uleiul. Bafta. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:47 PM |