![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
So.. mi s-a pus un mic pata... parca as umbla iar la motor... dupa ghinioanele din ultima vreme: a crapat cutia
![]() ![]() ![]() Am mai umblat prin toamna... dar acum as vrea sa fac totul ca la carte... si, cel mai mult, nu vreau sa calc in service ca ma enervez si cred ca bat mecanicul (mecanicii)... Deocamdata vreau sa vad ce inseamna... ca am mai schimbat supape, pistoane si cam atat parca... prin toamna... Acum insa tocmai am schimbat cutia de la getrag la zf. Si parca as desface si motorul... Pe de alta parte... nu-mi prea trece prin cap ce sa iau si de unde si ce anume... Nu ma dau deloc banii afara din casa dar parca as vrea sa-l reabilitez cum s-ar zice... S-avem pardon... masina merge frumos, are vana, dar mi-e groaza ca am uzura la biela la axa... poate si pe la cuzineti... n-as vrea sa ma lase cand mi-e lumea mai draga cum s-a intamplat cu cutia de viteze... So... astept pareri si idei si preturi.... si necesar de scule ce-ar fi nevoie cand desfac pe acolo... ca s-ar putea sa n-am prea multe chei.... adica am o trusa care pana acum a fost suficienta... dar cine stie... PS: Nu urlati... nu-s de ieri de azi pe aici, unii dintre voi ma si cunosc... parca nu se simte in zona asta BMW ![]() ![]() Mersi de ajutor... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sa iei in calcul si varianta schimbarii, cred ca te duce ceva mai ieftin
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
sa iei in calcul si varianta schimbarii, cred ca te duce ceva mai ieftin nu vreau sa il schimb... pentru ca iei un motor... pare ca merge bine si e ok... si cine stie ce dracu se intampla si pica... macar stiu ca-i facut de mana mea, n-are probleme si dorm si eu linistit... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE ca am mai schimbat supape, pistoane si cam atat parca Atat? fara cuzineti, segmenti? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Atat? fara cuzineti, segmenti? pareau in stare buna... sa fim sinceri... asta e o toana a mea... masina merge ok... n-am de ce sa ma plang.. nu papa benzina, nu papa ulei... da'parca a obosit ceva... simt eu ceva... si vreau sa il fac... asa ca incepeti sa insirati ce stiti ![]() multumesc |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu vreau sa il schimb... pentru ca iei un motor... pare ca merge bine si e ok... si cine stie ce dracu se intampla si pica... macar stiu ca-i facut de mana mea, n-are probleme si dorm si eu linistit... am fost si eu in situatia asta acum 2 ani, bine al meu abia mai mergea.. ma batea gandul sa cumpar altul,ma ducea mai putin decat sa-l fac pe al meu, dar pana la urma am ales sa-l fac pe al meu.. am dat atunci ~1000$, dar stiu ca am motorul calumea. daca ai de gand sa mai ti masina sfatul meu e sa-l faci pe asta, daca nu schimba-l ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
in primul rand tu ai masina cu nr straine ... ia bine in calcul cat te duce , sa schimbi un motor este mai usor decat sa il desfaci ...un motor schimbat poate sa fie in mintile lui ca doar il testezi pe masina dupa care il iei singura problema ar fi seria de pe motor (daca era inmatriculata la noi te costa omologarea direct 1 mil daca este alt tip era omologare artizanala si costa mai mult)... pe cand un motor refacut trebuie sa ii faci rodajul si se stie ca un motor umblat in el nu mai este ce a fost
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
... pe cand un motor refacut trebuie sa ii faci rodajul si se stie ca un motor umblat in el nu mai este ce a fost
[/quote] Aici te contrazic...depinde mult si cine iti reface motorul...si cati bani ai ca sa investesti in el...adica sa ii cumperi segmenti buni,simeringuri,supape,sa-i bucsezi blocul motor, eu is de acelasi principiu....chiar daca te costa de 2-ori mai mult repararea ca la carte a unui motor...macar sti ca ai piese noi in el... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 08:19 PM |