![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deci barrriton are o problema dar cu greu a inceput sa o recunoasca. Alex, mergi inapoi la matrimoniale, n-am gresit locul, chiar e o problema tehnica
![]() Cum spuneam, la plecarea de pe loc, in momentele in care ambreiajul aluneca, pana cand se cupleaza (picior ridicat de pe ambreiaj) masina tremura si pleaca "in shuturi". Ai zice ca motorul da sa moara, dar nu e asa, pentru ca am reusit sa accelerez intr-a 4-a de la 1000 rpm fara ca motorul sa dea un rateu. Solutia provizorie este turarea motorului pe la 1500-2000 si clutch-dump ![]() Ce credeti ca are? Eu suspectez placa de presiune uzata inegal. Dar daca tot ar fi sa desfaca ambreiajul va trebui sa schimbe si discul, ajungand pana la urma sa ia tot kitul ![]() E posibil ca beleaua sa fie totusi in alta parte, nu la ambreiaj? (Intreb, sunt convins ca nu ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
7mil e kitul (placa, disc, rulment) Sachs :-&
Atat am dat eu pt a mea, da nu cred sa fie diferenta.. :confused: |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
placa de presiune uzata inegal? :eek: ce e aia ma? ![]() suspectez pe domnul disc de ambreiaj, mai exact arcurile care au rolul de a face cuplarea mai lina fara bruscari ![]() oricum se poate sa fie flansa de la cardan, rulmentul intermediar, tampoane de la motor si alte chestii ![]() ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
florin, intrebrea nu este cat costa, ci ce are. ce pot spune ca asa merge de cand o stiu eu, adica de un an jumate, si pe mine nu m-a deranjat. si nici nu ma deranjeaza. vrea til sa fie o problema, ce sa-i fac?!
lamuriti-l ce poate fi. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
QUOTE (Gabi_323i) placa de presiune uzata inegal? :eek:
ce e aia ma? :D suspectez pe domnul disc de ambreiaj, mai exact arcurile care au rolul de a face cuplarea mai lina fara bruscari :) oricum se poate sa fie flansa de la cardan, rulmentul intermediar, tampoane de la motor si alte chestii :p :p ma lasati? e masina obisnuita cu mine si nu vrea sa mearga cum i-ar placea lui til, dar chiar nu conteaza, da?! cu flansa de cardan sa nu te mai aud, ca abia am schimbat-o. asa cupleaza ambreiajul de cand am luat masina. SI MIE IMI PLACE< DA? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (Gabi_323i) placa de presiune uzata inegal? :eek:
ce e aia ma? :D suspectez pe domnul disc de ambreiaj, mai exact arcurile care au rolul de a face cuplarea mai lina fara bruscari :) oricum se poate sa fie flansa de la cardan, rulmentul intermediar, tampoane de la motor si alte chestii :p :p Nu are cum sa fie de la flansa, rulment si altele de la transmisie pentru ca in mers nu trepideaza deloc. Tremura doar in momentele in care ambreiajul nu e complet cuplat. Se simte ca si cand pe placa de presiune (sau pe volanta) si pe discul de ambreiaj ar fi cate o galma, iar cand galmele se intalnesc zgaltaie motorul/masina si o imping mai tare (pleaca in suturi, cum spuneam mai sus). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
asta e, o sa suport consecintele actiunilor mele
![]() Cred ca mai trebuie verificat ceva, totusi: tampoanele de la motor/cutie, ca prea se simte ca si cand ar sari motoru-n sus. Daca sunt bune... ambreiajul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
cam asa imi facea mie un pueugeot j5(duba) asta pt ca terminatu de sofer nu stia sa foloseasca ambreiajul si cred ca l-a incins de cateva ori.
la mine s-a reparat empiric ![]() eu zic sa incerci sa il patinezi un pic poate se aseaza mai bine pe acolo ferodoul ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
ambreiaj uzat shi atat. teoretic schimbi doar discul, practic pune shi rulment de presiune la socoteala ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 07:21 PM |