![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
babeta vad ca incepe sa revina la forma care i se cuvine.bravo domnule ! ![]() din curiozitate...cati caluti a scos asa cum e acum ? Am spus si mai sus... Sensibil sub cifrele stock. Momentan. ![]() This post has been edited by ReLLaXX: Jan 13 2010, 03:04 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si.. ce boost are?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Asta vad ca este topicul cu cel mai mare interes
De mult timp nu am mai stat sa citesc pagina cu pagina si sunt foarte bucuros ca reusiti sa va gasiti timp pentru fiare ( spun asta din punctul meu de vedere care am ajuns sa nu mai am decat atunci cand pica ceva ) Este foarte frumoasa adaptarea la lumini si vroiam sa stiu ce marca sunt discurile de frana ca si la a mea trebuie sa le schimb nu de alta dar 62000 au tinut powerdiscurile si vreau sa pun si ceva si pe spate mai sanatos Inca o data felicitari pentru munca depusa , nervii inerenti si rabdare. -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Din ce stiu eu, discurile de frana sunt EBC, la fel si placutele.
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Daca pui pistoane si la M5...na. Ce zici, s-o misca? -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu inteleg despre ce pistoane zici, alea sunt pistoane de 745
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
In sfarsit am vazut si eu Baba!...
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
nu inteleg despre ce pistoane zici, alea sunt pistoane de 745 Din poze am inteles ca la 7 a schimbat pistoanele. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
in principiu pana pe la 500hp M106 nu necesita schimbare de pistoane (daca sunt bune), probabil a reconditionat motorul si atunci a facut si cateva poze -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Din ce stiu eu, discurile de frana sunt EBC, la fel si placutele. Fata: Discuri Tarox G88 + Placute EBC Spate: Discuri EBC + Placute EBC Nu stiu de ce cred ca am mai scris. ![]() Io's: Boost face....depinde. Pana in 0.6, overboost, dar am aflat si de ce e influentat si am gasit una din potentialele cauze pentru mersul nasol al motorului. Debit insuficient de benzina in rampa, in sarcina, deci urmeaza sa punem o pompa sanatoasa in loc de cele doua mici, sa vedem ce se intampla dupa aia. Sunt multe si trebuiesc luate pe rand... Pana una alta baba face drumuri ca sa vada tara. Macar atat, pe frigul asta... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Debit insuficient de benzina in rampa, in sarcina, deci urmeaza sa punem o pompa sanatoasa in loc de cele doua mici, sa vedem ce se intampla dupa aia. Ai grija, amestec sarac si turbo parca nu prea sa inteleg. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Ai grija, amestec sarac si turbo parca nu prea sa inteleg. Amestecul sarac e periculos pentru orice motor. La mine nu se pune problema de amestec sarac, ci de lipsa totala de bezina in anumite momente. Deci...e semi periculos. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
oho.. da' mergi cu ea ![]() bafta multa! ma bucur ca a ajuns pe maini bune ![]() edit: alte vesti imi mai dai ? ![]() CITAT Pana una alta baba face drumuri ca sa vada tara. sa nu ma trezesc prin cutia de scrisori cu ceva PVuri cu amenzi de circulatie ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
oho.. da' mergi cu ea ![]() bafta multa! ma bucur ca a ajuns pe maini bune ![]() edit: alte vesti imi mai dai ? ![]() ![]() Da...ai ceva in posta. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Pot sa te linistesc in privinta piesei cazute din bord este un arc de la pedata de ambreaj
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Pot sa te linistesc in privinta piesei cazute din bord este un arc de la pedata de ambreaj Aparent merge ok si fara arcul ala, dar la urmatoarea interventie "sub bord" trebuie sa vad ce se intampla pe-acolo. Sunt mai multe de remediat. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Te-am văzut săptămāna trecută pe lāngă OMV-ul din apropierea intersecţiei Iuliu Maniu cu Grozăveşti. ![]() |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Te-am văzut săptămāna trecută pe lāngă OMV-ul din apropierea intersecţiei Iuliu Maniu cu Grozăveşti. ![]() Pai....poti sa ma vezi cam peste tot... ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu eram oprit la benzinărie.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:44 PM |