![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Creme de la creme ![]() Cat imi place culoarea din benzinar. Asa e. Arata foarte bine si curat. @george: nu o vinzi? ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nu, cum sa o vand? Imi place foarte mult masina
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Nu, cum sa o vand? Imi place foarte mult masina ![]() ... si cat ai cautat-o ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dar zi-i unde a gasit-o
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
.....si la ce bani !
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dar zi-i unde a gasit-o ![]() Pai am gasit-o chiar la el in oras, cu 7000 Euro ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Pai am gasit-o chiar la el in oras, cu 7000 Euro ![]() Da, stiam ca ai luat-o din Cluj. Si poveste cu vecinu` de la brasov sau de unde, de unde nu ai putut iesi din parcare... Si indicatorul cum ca nu merg becurile de la nr de inmatriculare si un stop, etc... sunt la curent. Am zis mai sus ca ti-am citit "cartea de service" a masinii.... ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am pus azi anvelopele de vara pe jantele BBS, dupa ce le-am si indreptat pe toate 4. A trebuit sa cumpar si inele de centrare, normal. Dupa ce-am plecat de la vulcanizare am simtit un miros de cauciuc incins si-am oprit dupa cateva sute de metri. Rotile din fata ating de amortizor, din cauza ca ET-ul e 23 fata de 20 cat ar trebui la E34, si jantele sunt 8j16, fata de 7j16 cat sunt cele originale, si cauciucul sta un pic mai in exterior
![]() Asa ca am pus pe fata inapoi rotile de iarna si am plecat spre casa. Trebuie sa caut distantiere de 5 sau 10 mm acum, sper sa nu imi trebuiasca si prezoane mai lungi. PS. Rotile din spate cu jantele BBS vin foarte bine pe masina. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
e posibil sa am eu de 7mm, cu tot cu prezoane, insa nu stiu daca se potrivesc,, vb noi maine daca vin la intalnire(sau daca vi tu)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
e posibil sa am eu de 7mm, cu tot cu prezoane, insa nu stiu daca se potrivesc,, vb noi maine daca vin la intalnire(sau daca vi tu) Daca sunt 5x120 ar trebui sa se potriveasca (nu-mi dau seama cum sunt in zona butucului central). Daca vii sa le iei te rog la tine sa verificam. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sambata am dat jos cureaua de la aerul conditionat, o sa ramana asa pana reusesc sa schimb rola intinzatoare, cred ca rulmentul e cel care face zgomot.
Si duminica am lipit firele de la portbagaj, erau 6 sau 7 rupte si nu mi se mai aprindeau un bec din portbagaj, si lumina de mers inapoi pe stanga. Si am scapat in sfarsit de eroarea de "lic plate light", era un bec ars, l-am inlocuit cu unul de la lumina din portbagaj temporar pana cumpar altul (nu aveam de unde sa iau, eram la parinti la tara). Inca n-am rezolvat cu rotile din fata, merg cu roti de iarna pe fata si de vara pe spate, jante diferite. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am verificat sambata nivelul uleiului la 1500 km de la schimb si e la maxim. Se pare ca pana acum pierdeam ceva ulei pe la garnitura de la capacul motorului, inlocuita inainte sa schimb uleiul. Sper sa se mentina nivelul tot la maxim si de acum inainte. Pana acum completam cam 1 litru la un schimb de ulei.
Si daca tot a fost vreme buna duminica am demontat broasca de la capota portbagajului care facea figuri, nu se mai deschidea decat cu cheia, si am curatat-o cu WD40. Acum merge perfect. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Am verificat sambata nivelul uleiului la 1500 km de la schimb si e la maxim. Se pare ca pana acum pierdeam ceva ulei pe la garnitura de la capacul motorului, inlocuita inainte sa schimb uleiul. Sper sa se mentina nivelul tot la maxim si de acum inainte. Pana acum completam cam 1 litru la un schimb de ulei. am si eu o intrebare.cand ai schimbat garnitura de la capacul de la culbutori , ai pus ceva silicon intre garnitura si capac ?eu nu am pus de exemplu si inca imi pierde pe acolo cam cum iti pierde si tie (aprox 1l/schimb) ? LE : parca am vazut eu ieri alte jante... This post has been edited by ionusunt: May 12 2008, 02:05 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
am si eu o intrebare.cand ai schimbat garnitura de la capacul de la culbutori , ai pus ceva silicon intre garnitura si capac ? Nu, n-am pus silicon. Garnitura e Elring. LE : parca am vazut eu ieri alte jante... Da, dar din pacate doar pe rotile din spate, ca pe fata am nevoie de distantiere si inca n-am facut rost. Ating anvelopele de amortizoare, 3-4 mm s-ar putea sa fie suficient, dar daca imi iau de pe Ebay imi iau de 10mm per roata, sau poate nu o sa mai aiba nevoie io's de ale lui si daca se potrivesc mi le vinde mie. Trebuie sa ma intalnesc cu el sa vad, inca n-am avut timp. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Nu, n-am pus silicon. Garnitura e Elring. si a mea la fel....nu oi fi curatat eu calumea capacul...... -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
si la mine la fel ating
![]() am pus distantiere, dar nu-s multumit, nu mi-au castigat increderea distantierele, dar merg incet cu masina deocamdata, nu pun frane violente, etc. Pe fata nu prea e bine cu distantierele, la franare toata greutatea masinii ( si E34 e greut) se muta spre in fata, si solicita suspensia, implicit si prinderea rotilor. Daca vrei, discutam pe larg despre asta, id-ul meu e mihaijust@yahoo.com -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si la mine la fel ating ![]() am pus distantiere, dar nu-s multumit, nu mi-au castigat increderea distantierele, dar merg incet cu masina deocamdata, nu pun frane violente, etc. Pe fata nu prea e bine cu distantierele, la franare toata greutatea masinii ( si E34 e greut) se muta spre in fata, si solicita suspensia, implicit si prinderea rotilor. Daca vrei, discutam pe larg despre asta, id-ul meu e mihaijust@yahoo.com de unde ai luat distantiere ?sunt facute ? intreb ca or sa ma intereseze si pe mine la un moment dat.. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am schimbat filtrul de habitaclu in seara asta. L-am cautat ceva timp, am desfacut multe pe acolo si am gasit si vaporizatorul sau cum se cheama... Pana la urma l-am gasit si l-am schimbat. Rezultatul: acum pe treapta 1 a venitilatiei baga aer cam cum baga pe treapta 4 inainte sa-l schimb. Era foarte imbacsit de praf. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am montat sambata si rola intinzatoare de la aerul conditionat (Ina) si am montat cureaua. Acum am din nou aer conditionat, si baga bine de tot
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vroiam sa-mi pun discuri de frana ATE PowerDisc pe fata la masina si placute ATE, dar se apropie ITP-ul si ATE PowerDisc nu sunt pe stoc pe nicaieri, asa ca am luat ceva mai clasic, adica discuri ventilate Brembo si placute Textar. Le-am si montat vinerea trecuta, am schimbat si lichidul de frana (ATE dot4), si deja franele tin foarte bine.
Vechile placute erau uzate aproape complet, aveam eroare in bord din iunie din drum spre mare. Acum sa vad saptamana asta daca trec ITP-ul fara probleme... Eu sper ca da. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:44 AM |