![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Daca il schimb o sa pun kit de ambreiaj Sachs. Am primit oferta, 400 RON. Ma asteptam la aproape dublu... Ma intreb oare cat costa manopera pentru inlocuire... O sa dau un telefon mai tarziu sa aflu cat e la service-ul de langa Interceptor. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
![]() ![]() adica se ia discul vechi se vopseste si se mai repara si se bat alte placi de frictiune -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Manopera e vreo 3 milioane... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am intalnit aseara tarziu cu CRM112 la Kaufland si am vorbit putin, si mi-am dat seama ca am scris numai pe celalalt forum (la un topic despre daca se merita sa repari niste zgarieturi pe casco sau nu) ce-am patit la ultima spalare a masinii... Am constatat ca aripa dreapta spate, abia revopsita pe Casco, e din nou zgariata. Are cateva zgarieturi fine, plus o julitura pe partea umflata care vine in jurul rotii, exact unde a fost putin indoita si unde fusese data cu kit si revopsita in service. Si bandoul de pe bara spate din dreapta e julit, dar nu se vede mare lucru. Si in plus am vazut exact sub bandoul usii dreapta spate o urma de la bandoul masinii care mi-a facut "bucuria". Probabil s-a intamplat intr-un week-end cat am fost plecat intr-un teambuilding cu cei de la firma si masina a stat 3 zile in fata blocului, cu partea dreapta spre sosea, in loc sa stea pe locul unde o las de obicei, mult mai ferit, dar ocupat atunci de un vecin...
Acum am fransiza 100 de Euro pentru orice eveniment la Casco, nici nu stiu daca se merita sa o duc din nou in service. Si probabil ca daca o duc iar o sa am "norocul" sa patesc la fel. O sa incerc sa vad ce pot sa fac cand se face timpul mai bun cu un scratch remover, poate scot macar zgarieturile de pe aripa. Poze inca nu am, imediat dupa ce am spalat masina s-a murdarit la loc si nu se mai vede nimic. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Acum am fransiza 100 de Euro pentru orice eveniment la Casco, nici nu stiu daca se merita sa o duc din nou in service. Si probabil ca daca o duc iar o sa am "norocul" sa patesc la fel. oarecum offtopic: cand ai incheiat contract de ai fransiza 100E? te intreb pe ca eu am contract din iulie 2007 pe 1 an si nu se specifica asa ceva (l-am citit) , da, stiu ca au inceput sa practice asa ceva si vreau sa stiu si daca eu ma incadrez, pt ca am de schimbat parbrizul si nu prea imi convine sa dau 100 din 200 cat costa (la omniasig am casco) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cand ai incheiat contract de ai fransiza 100E? te intreb pe ca eu am contract din iulie 2007 pe 1 an si nu se specifica asa ceva (l-am citit) Fransiza obligatorie au bagat-o din decembrie 2007, deci ai scapat momentan. Eu l-am prelungit in ianuarie si mi-au spus lucrul asta, si ca va fi obligatorie pentru toti asiguratorii (sau ceva de genul asta). Asa ca daca ai ceva maruntisuri de rezolvat sa faci asta inainte de 1 iulie 2008. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pfiu... am destul timp sa rezolv
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 1-May 06 Member No.: 272 ![]() |
adica se ia discul vechi se vopseste si se mai repara si se bat alte placi de frictiune am vazut si eu disc sachs reconditionat(vruiam sa cumpar). Eu cred ca nu firmna sachs le reconditioneaza deoarece era in ambalaj de alta firma -------------------- BMW E46 320.i 150cp
BMW E34 520.i 150cp sold |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am schimbat azi in sfarsit kit-ul de ambreiaj. Cel de pe masina era cel original (sctia BMW pe el), si era marca Luk. Cel nou e Sachs.
In afara de ambreiaj am mai schimbat si un simering de la cutia de viteze, pe unde intra timoneria, din cauza ca pierdea ulei pe acolo, si tampoanele pe care se sprijina cutia in partea din spate, pentru ca erau rupte. Simering-ul era cel mai greu de schimbat, am avut noroc ca era pe stoc la Automobile Bavaria, altfel ramaneam probabil cu el neschimbat, nu stiu cand mai dau jos cutia de viteze de pe masina... Tampoanele se pot schimba mai usor, dar le-a putut comanda service-ul astfel incat sa vina in 1-2 ore. Am schimbat si garniturile de la evacuare (intre evacuare si galerii), ca a trebuit dat jos tot esapamentul ca sa poata fi data jos cutia. E o diferenta enorma intre cum se comporta inainte ambreiajul si cum se comporta acum. Si cand spun inainte nu ma refer numai pa perioada de cand a inceput sa patineze, ci si la perioada de dinainte. Inainte tinea ambreiajul foarte sus si pedala era destul de tare. Acum tine foarte jos (am oprit pana acum de 3 ori motorul la plecarea de pe loc, o sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc), iar pedala se apasa mult mai usor. Presupun ca asa e normal, mecanicul a spus ca era decalita vechea placa de presiune si de aceea se apasa pedala greu. Am facut si cateva poze, dar cu un telefon, si inca nu le-am descarcat. Sper sa se inteleaga ceva... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Foarte frumos banuiesc ca e mai rapida decat inainte acum..
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Evident e mai rapida decat in perioada cand ii patina ambreiajul
![]() Azi de dimineata, dupa ce-am mers vreun km in coloana in mult timp, am observat ca accelerand pe loc cu acceleratia la fund, intre 1500 si 2000 - 2500 RPM are o ezitare/intrerupere motorul, si se auzea si ceva pe sub masina in partea din fata. Am crezut ca nu e stransa bine evacuarea de ieri, sau ca bujiile trebuie schimbate. Dupa ce-am ajuns la destinatie (gradinita) si am pornit inapoi, nu mai facea asa. Am pus-o pe seama benzinei, mai ales ca rezervorul e aproape gol (<10 litri). Oricum, cred ca e timpul sa schimb bujiile, habar n-am cand au fost schimbate ultima data. Eticheta de pe motor cu "milleage for next spark plugs replacement" e in germana (nu se vede kilometrajul cand ar trebui schimbate), s-ar putea sa nu fi fost schimbate niciodata de cand masina e in Romania... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
e bine sa le schimbi (bujiile), sa le sti tu noi acolo
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
e bine sa le schimbi (bujiile), sa le sti tu noi acolo Da, macar stiu o treaba, ca nu sunt ele de vina pentru orice lucru ar parea suspect. Am nevoie de o cheie de bujii mai speciala la M50 sau le pot demonta cu o cheie normala de scos bujii, din aceea care se gaseste prin benzinarii de vanzare? Si la service cat schimbam eu ambreiajul a venit un megane 1.6 16v care avea ceva suspect la motor, si bujiile au fost de vina. Aveau 70k km. Si prima data cand am fost la service seful service-ului avea la masina lui (un mercedes 500SL daca-mi amintesc exact, de prin 1989, motor V8) o intrerupere la motor cand accelera puternic pe loc. I-a schimbat bujiile si s-a rezolvat. La schimbarea ambreiajului mecanicul mi-a decuplat borna de la baterie. A fost prima data de cand am masina. Evident, a trebuit dupa aceea sa schimb limba din germana in engleza la check control. Incercand sa o schimb am descoperit si cum se face testul bordului, cu cheia in pozitia 2 (unde sta motorul pornit) apesi vreo 15 secunde pe butonul de check control (sau cand cheia e in pozitia 1 apesi butonul si apoi muti cheia in pozitia 2 si mai tii un timp butonul apasat, nu mai stiu exact ca am facut mai multe incercari, dar o sa verific sa fiu sigur) si incepe testul. Se misca toate acele din bord, se aprind toate pe acolo, si la final afiseaza pe check control niste lucruri, printre care si VIN-ul masinii (ultimele 7 caractere). Am constatat ca ele corespund cu cele de pe caroserie si din acte. Schimbarea in limba engleza se face cam la fel, dar cu cheia pe pozitia 1. Si cu ocazia asta am constatat ca s-a schimbat limba in engleza si la OBC (cand l-am montat nu am decuplat bateria, l-am infipt direct), nici nu-mi dadusem seama inainte ca e in germana. Diferentele sunt la ora (acum scriu HOUR in loc de UHR), la limita de viteza (MAXIMUM in loc de LIMIT), si la consum (AVG in loc de VBR). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
bujiile sunt cu hexagon de 16mm, iti trebuie o cheie subtire
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am in trusa de scule a masinii cheie de bujii, am vazut azi
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In week-end am fost la parinti, unde se odihneste audi-ul 80 de asta-toamna. A stat in garaj si era negru de la praf, si o roata era pe janta. Am umflat-o cu pompa, a mers. Dupa care i-am conectat bateria si am zis sa o pornesc. Tata se gandea ca poate i s-au blocat pistoanele in blocul motor, eu ma gandeam ca poate pleaca dupa cateva incercari daca nu s-a descarcat bateria. Ei bine, a pornit la sfert de cheie. Nu mi-a venit sa cred. Am scos-o afara, am lasat motorul sa se incalzeasca bine pana a pornit electroventilatorul, dupa care am spalat-o cat de cat si am parcat-o in curte undeva mai ferit, ca o sa stea mai bine decat in garaj. Ma gandesc sa ii desfac chiulasa si sa incerc sa vad daca trebuie schimbati segmentii sau problema ei e de la chiulasa... Problema ei e ca consuma 1 litru de ulei la 1000 km.
Acum are si niste probleme electrice cu semnalizarea pe dreapta, din cauza ca intra apa in portbagaj pe la stopul din dreapta si e ruginit soclul becurilor, si sunt niste contacte proaste pe acolo. Astept sa vina vremea buna si poate imi fac curaj sa-i desfac motorul. Nu prea imi vine sa o vand, o am de atatia ani si nu m-a lasat niciodata in drum, si nici nu cred ca as lua mare lucru pe ea avand in vedere ca motorul consuma mult ulei. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ar fi pacat sa o vinzi, mai bine-i faci topic aici si-i oferi o segmentare -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#179
|
|||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am reusit sambata sa-i schimb garnitura de la capacul motorului si bujiile, dupa care am incalzit un pic motorul si-am schimbat si uleiul. M-am gandit ca e cel mai bine asa, ca daca cumva au intrat fire de praf in motor pe la capac sa le spele uleiul inainte sa-l schimb. Avea fix 10.000 km uleiul si intentional sa-l schimb.
Am facut si niste poze. Am constatat ca la bujia 5 lipseste o mica bucata de metal din capatul de sus al tubului unde e bujia. Nu-mi dau seama daca e din fabrica sau nu, cert e ca nu incurca cu nimic. Urmeaza sa pun anvelopele de vara pe noile jante si sa le pun pe masina, sper sa reusesc in acest week-end. -------------------- |
||||||||||
|
|||||||||||
![]()
Post
#180
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Creme de la creme
![]() Cat imi place culoarea din benzinar. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 09:02 PM |