IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Diff de ix
316i
post Dec 17 2006, 04:00 PM
Post #1


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 17 2006, 04:49 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



smile.gif
dau cu presupusu , stii prea bine smile.gif
in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally)
in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au smile.gif )...
de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze...

in concluzie
masina e anti off road
pe zapada sta binisor
la fel pe asfalt umed

tre s-o arunci de spate sa derapeze
la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta;
da cre ca florin si ceilalti cu ix stiu asta smile.gif

parerea mea,pos sa ca ma inel;

pe de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Dec 17 2006, 06:27 PM
Post #3


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP





din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15%
nu stiu cat de bine m-am exprimat (autoblocabil biggrin.gif ) dar sper ca am fost inteles
tot din cate mai stiu eu este si faptul ca la masinile de competitie se ajunge undeva la 60%
stiu un ursulet care are diferential de IX si avantajul pe care l-am observat este faptul ca era mai usor de manevrat pe derapaje controlate

daca gresesc... sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 17 2006, 07:48 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



al meu atunci nu e lsd... sad.gif
simplu


pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3...
mega distractie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 17 2006, 08:38 PM
Post #5


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



LSD-urile normale au 25% Sperre. Scrie-n ETK. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 18 2006, 10:03 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (316i @ Dec 17 2006, 04:00 PM) *
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?


exista, dar nu stiu care e.. intrebasem si eu aici


QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
smile.gif
dau cu presupusu , stii prea bine smile.gif
in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally)
in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au smile.gif )...


in europa a aparut in 86, in america peste ~2 ani tongue.gif

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze...


lungi??? blink.gif blink.gif

eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza..
mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele sad.gif )..

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
in concluzie
masina e anti off road
pe zapada sta binisor
la fel pe asfalt umed


un sedan 4x4 nu e de offroad (sunt multe suv-uri care n-au nici o treaba tongue.gif) ci pt un plus de siguranta pe orice fel de drum..

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
tre s-o arunci de spate sa derapeze


scandinavian flick biggrin.gif

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta;


ca orice 4x4 de alftfel.. tongue.gif
oricum cu o masina 4x4 nu se intra blana in curbe tocmai din cauza asta.. se intra normal si de la mijloc spre iesire din curba ii dai blana... acolo isi pune in valoare tractiune superioara fata de fwd sau rwd

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori biggrin.gif


e bun pt oricine tongue.gif

QUOTE (uwe @ Dec 17 2006, 06:27 PM) *
din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15%


nu, cele normale au 25%


QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 07:48 PM) *
al meu atunci nu e lsd... sad.gif
simplu

pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3...
mega distractie


cum adica nu e lsd al tau? blink.gif
e standard pe ix..

al gospodarului e rwd, e normal sa ia toate virajele pe lat..
daca te tine, poti sa iei si in a 4-a viraje pe lat cu a ta tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Dec 18 2006, 11:43 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



difulde ix mi se pare ca are capabiliatea sa se comporte ca unu deschis dar si ca unul blocabil depinde de cuplu e ceva cu vascocuplaje la ele parca dar nu bag mana in foc


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 18 2006, 09:41 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



clar...sunt varza huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 18 2006, 09:47 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



[quote name='florin83' date='Dec 18 2006, 10:03 AM' post='37617']
aici
lungi??? blink.gif blink.gif

eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza..
mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele sad.gif )..

eu adorm in prima
a doua e asa si asa
deabia a-3a dupa 3200 incepe sa se miste bine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 18 2006, 09:55 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





La mine e exact ca la Florin! a 1-a e super scurta si restu lungi.


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Dec 18 2006, 11:45 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



eee, iulian poate ne vedem si comparam cum si ce trage


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 20 2006, 06:51 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



cea mai buna solutie!
doar sa pot sta mai mult in bucuresti...nu doar o noapte ca ultima data...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Jan 6 2007, 11:40 PM
Post #13


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Am gasit la prietenul unui prieten un diferential de ix(cam ruginit dar cred ca functional) si nu stiu ce sa fac.
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)?
Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)?
Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt?
Cam ce raport ar putea sa aiba daca provine de pe un ix coupe > '88?

This post has been edited by comisaru: Jan 6 2007, 11:41 PM


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 6 2007, 11:49 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu..
cat cere pe el? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 7 2007, 01:10 AM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Eu am 3.91 pe ix!!! celb (15).gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Jan 7 2007, 12:56 PM
Post #16


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (comisaru @ Jan 6 2007, 11:40 PM) *
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)?
Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)?
Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt?

Dati-va cu parerea!

QUOTE (florin83 @ Jan 6 2007, 11:49 PM) *
pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu..
cat cere pe el? biggrin.gif

N-am discutat de pret da-l cam vreau eu; trebuie sa lamuresc mai intai problemele de mai sus.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 7 2007, 07:53 PM
Post #17


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Parerea mea™ vorbeste cu omul si zi-i sa ti-l dea sa-l pui masina si mergi cu el, vezi cum se simte si in functie de aia vezi daca-l iei sau nu. E varianta cea mai sigura si simpla. Nu trebuie sa schimbi cardanul, e plug and play.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nahor
post Jan 8 2007, 02:06 AM
Post #18


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 181
Joined: 25-August 06
From: tg-mures
Member No.: 434
Car: e36
Engine: m50 2.0 150cp





un prieten vinde diff 4.27 viteze scurte compatibil orice e30-indicat pe motoare de 1.6 si 1.8 sau 20 23 25 pt liniute-pret:100euro negociabil


--------------------
BBT RACING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nahor
post Jan 8 2007, 03:03 AM
Post #19


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 181
Joined: 25-August 06
From: tg-mures
Member No.: 434
Car: e36
Engine: m50 2.0 150cp



plus un diff de ix 3.64 fata pret:100euro ngociabil


--------------------
BBT RACING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 8 2007, 06:51 AM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Sa vezi acum bataie pe ele! Imi pare rau ca nu am bani...sad.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th July 2025 - 06:15 AM