![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
![]() dau cu presupusu , stii prea bine ![]() in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally) in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au ![]() de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze... in concluzie masina e anti off road pe zapada sta binisor la fel pe asfalt umed tre s-o arunci de spate sa derapeze la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta; da cre ca florin si ceilalti cu ix stiu asta ![]() parerea mea,pos sa ca ma inel; pe de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15% nu stiu cat de bine m-am exprimat (autoblocabil ![]() tot din cate mai stiu eu este si faptul ca la masinile de competitie se ajunge undeva la 60% stiu un ursulet care are diferential de IX si avantajul pe care l-am observat este faptul ca era mai usor de manevrat pe derapaje controlate daca gresesc... ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
al meu atunci nu e lsd...
![]() simplu pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3... mega distractie |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
LSD-urile normale au 25% Sperre. Scrie-n ETK.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ? exista, dar nu stiu care e.. intrebasem si eu aici ![]() dau cu presupusu , stii prea bine ![]() in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally) in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au ![]() in europa a aparut in 86, in america peste ~2 ani ![]() de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze... lungi??? ![]() ![]() eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza.. mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele ![]() in concluzie masina e anti off road pe zapada sta binisor la fel pe asfalt umed un sedan 4x4 nu e de offroad (sunt multe suv-uri care n-au nici o treaba ![]() tre s-o arunci de spate sa derapeze scandinavian flick ![]() la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta; ca orice 4x4 de alftfel.. ![]() oricum cu o masina 4x4 nu se intra blana in curbe tocmai din cauza asta.. se intra normal si de la mijloc spre iesire din curba ii dai blana... acolo isi pune in valoare tractiune superioara fata de fwd sau rwd de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori ![]() e bun pt oricine ![]() din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15% nu, cele normale au 25% al meu atunci nu e lsd... ![]() simplu pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3... mega distractie cum adica nu e lsd al tau? ![]() e standard pe ix.. al gospodarului e rwd, e normal sa ia toate virajele pe lat.. daca te tine, poti sa iei si in a 4-a viraje pe lat cu a ta ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
difulde ix mi se pare ca are capabiliatea sa se comporte ca unu deschis dar si ca unul blocabil depinde de cuplu e ceva cu vascocuplaje la ele parca dar nu bag mana in foc
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
clar...sunt varza
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
[quote name='florin83' date='Dec 18 2006, 10:03 AM' post='37617']
aici lungi??? ![]() ![]() eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza.. mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele ![]() eu adorm in prima a doua e asa si asa deabia a-3a dupa 3200 incepe sa se miste bine... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
La mine e exact ca la Florin! a 1-a e super scurta si restu lungi. -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
eee, iulian poate ne vedem si comparam cum si ce trage
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
cea mai buna solutie!
doar sa pot sta mai mult in bucuresti...nu doar o noapte ca ultima data... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am gasit la prietenul unui prieten un diferential de ix(cam ruginit dar cred ca functional) si nu stiu ce sa fac.
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)? Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)? Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt? Cam ce raport ar putea sa aiba daca provine de pe un ix coupe > '88? This post has been edited by comisaru: Jan 6 2007, 11:41 PM -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu.. cat cere pe el? ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Eu am 3.91 pe ix!!!
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)? Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)? Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt? Dati-va cu parerea! pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu.. cat cere pe el? ![]() N-am discutat de pret da-l cam vreau eu; trebuie sa lamuresc mai intai problemele de mai sus. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Parerea mea vorbeste cu omul si zi-i sa ti-l dea sa-l pui masina si mergi cu el, vezi cum se simte si in functie de aia vezi daca-l iei sau nu. E varianta cea mai sigura si simpla. Nu trebuie sa schimbi cardanul, e plug and play.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
un prieten vinde diff 4.27 viteze scurte compatibil orice e30-indicat pe motoare de 1.6 si 1.8 sau 20 23 25 pt liniute-pret:100euro negociabil -------------------- BBT RACING
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
plus un diff de ix 3.64 fata pret:100euro ngociabil
-------------------- BBT RACING
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Sa vezi acum bataie pe ele! Imi pare rau ca nu am bani...
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 06:15 AM |