![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE ('Til') hmmm... n-ar fi rau... ulei pentru un an. Daca nu apar pretendenti ti-l iau cand primesc cardul. in ce il pui tu?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
in troaca
![]() Poate ajuta sa tina compresie mai bine la cald -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
10W60 in dizel? ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
in troaca ![]() Poate ajuta sa tina compresie mai bine la cald nu e bine ce faci, mai rau strici motorul cu uleiul ala RS e un ulei care isi face bine de tot treaba la temperaturi si turatii f mari, pai daca tu ajungi cu dizelul tau sa incingi uleiul..... nu prea il vad bine mai bine pune ceva asemanator cu ce da fabricantul, cred ca iesi si putin mai ieftin/schimb asta e parerea mea, tu faci ce vrei, e motorul tau pana la urma! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Rau nu cred ca-i face... Uleiul recomandat pentru el e 10W40 sau 15W40 din cate stiu. Mai observ ca la rece, daca desfac capacul de la culbutori nu pufaie asa cum pufaie la cald. Deci cu ulei gros nu pierde compresie. Ma gandesc ca acel 60 face ca la cald uleiul sa fie mai gros decat ce folosesc acum, la aceeasi temperatura (cald).
Intr-adevar, ca pret ies cam la dublu cu uleiul asta... oi vedea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Eu cred ca mi-am stricat motorul la Audi punand ulei sintetic in loc sa stau cuminte sa pun semisintetic sau mineral. Din ce-am citit, se pare ca de la uleiul mineral se fac tot felul de depuneri in motor, care mai astupa locuri pe unde uleiul ar putea fi consumat. Daca pui ulei sintetic, depunerile se spala si motorul incepe sa manance ulei. La mine a inceput sa manance ulei la al doilea schimb de ulei sintetic, care a fost chiar Castrol 10W60. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci e clar ca motorul era varza nu ca uleiul este de vina.si 20 50 face depuneri de nu o sa mai vezi nici axa cu came.daca imi spuneti ca 20 50 este mai bun ca rs sau orice ulei sintetic ma sinucid.am avut un sssb la reparat care a mers numai cu 20 50 vre o 7 ani.in tara si am scos zbura si mazga .sa zicem cam 3 kg am curatat cu spaclu chiulasa.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
deci e clar ca motorul era varza nu ca uleiul este de vina.si 20 50 face depuneri de nu o sa mai vezi nici axa cu came.daca imi spuneti ca 20 50 este mai bun ca rs sau orice ulei sintetic ma sinucid. Uleiul sintetic e mai bun, insa e bine sa-l folosesti de prima data in motor. Daca folosesti cativa ani ulei mineral, si dupa aia pui sintetic, e posibil sa faci rau motorului. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/
potoliti-va sa puneti alte specificatii ca aveti sanse sa aveti mari surprize stupize si sa dati din lac in put dinafara de specificatile legate de temperatura si vascozitate exista api gl gl cf b3 b4 si acestea deasemena trebuiesc neapart respectate This post has been edited by Sorin: Jan 22 2007, 09:12 PM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/ potoliti-va sa puneti alte specificatii ca aveti sanse sa aveti mari surprize stupize si sa dati din lac in put dinafara de specificatile legate de temperatura si vascozitate exista api gl gl cf b3 b4 si acestea deasemena trebuiesc neapart respectate ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
dinafara de specificatile legate de temperatura si vascozitate exista api gl gl cf b3 b4 si acestea deasemena trebuiesc neapart respectate Evident, astea sunt si mai importante. Intai trebuie sa respecte uleiul aceasta norma, apoi in functie de climat trebuie sa alegi "cifrele". Numai ca de exemplu pentru Audi-ul meu e nevoie de ulei care sa respecte minim norma API SF, ori eu n-am vazut pana acum ulei atat de prost. Intotdeauna am pus ulei care sa respecte API SL sau API SJ (unele ARAL-uri se mai gasesc cu norma API SJ). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pai cum ti-ai dat seama ca e prost?
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
pai cum ti-ai dat seama ca e prost? Vreau sa spun ca toate uleiurile de marca pe care le gasesti in ziua de azi respecta API SJ, AL sau chiar SM (singurul SM pe care l-am vazut e un Aral). In sensul asta SF e "prost" fata de ce uleiuri se gasesc pe piata. Asta am vrut sa spun ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 12:54 PM |