IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Electrovalva, ???
dust
post Jan 1 2007, 09:14 PM
Post #1


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



Acum cateva luni aveam probleme mari cu bateria... peste noapte se golea de zici ca nu a fost plina niciodata... am mers la un electrician, si-a pus ala sculele pe masina si mi-a zis ca am un consumator care ia enorm... a scos el ce a scos la sigurante pana cand a nimerit-o pe aia buna si mi-a zis ca electrovalva de la sistemul de incalzire/racire (aerul conditionat...) sta cuplata constant si aia mananca... a decuplat gagiul electrovalva si de atunci e pace... daca vreau aer cald am aer cald, daca vreau rece am rece...
Electrovalva aia se afla in stanga, sub bord cam pe acolo pe unde e spatele casetofonului... asta in caz ca cineva se intreaba care electrovalva o fi.
Atunci poa sa-mi zica si mie cineva ce face electrovalva aia? si de ce e pusa? Daca si fara ea eu am aer si cald si rece?
P.S acuma incalzirea imi merge si cu cheia scoasa din contact... nu stiu ce a legat el pe acolo dar si daca scot cheia din contact si dau drumu la ventilatie ea merge...


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 1 2007, 10:37 PM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Cand dai pe rece valva aia se inchide si nu mai lasa lichidul de racire cald sa intre in calorifer. Cand dai pe cald se deschide si lasa antigelul cald sa intre in calorifer ca sa ai caldura. Daca i-a luat curentul cat era deschisa acum iti intra antigel cald tot timpul in calorifer. Ce-o sa rad la vara cand o sa mori de cald. smile.gif
Ventilatorul iti merge pe direct pentru ca ti-a pus un releu pe direct, nu mai tin minte exact care.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 2 2007, 08:07 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





el zice ca ii merge si cald si rece :

QUOTE (dust @ Jan 1 2007, 09:14 PM) *
Atunci poa sa-mi zica si mie cineva ce face electrovalva aia? si de ce e pusa? Daca si fara ea eu am aer si cald si rece?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 2 2007, 03:54 PM
Post #4


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Normal ca acum, iarna, ii da si rece. Cand dai de butonelul ala pe rece, se inchide un capac de plastic care vine peste calorifer si lasa aerul de afara sa intre in cabina. Cand dai pe cald, acel capac se ridica si blocheaza intrarea aerului de afara dand voie sa circule doar aerul cald de la calorifer. Vara cand o sa se incinga tot bordul si consola de la antigel nu mai are de unde sa vina rece caloriferul fiind tot timpul plin cu antigel fiert. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post Jan 2 2007, 10:31 PM
Post #5


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



cand am spus "acum cateva luni" vorbeam de azi vara de fapt dar imi era lene sa scriu exact cand... si aveam rece cat china
erau grade grele afara si mie imi dadea rece si-n plus cand mi-e cald vara deschid geamurile caci ma seaca sa folosesc ac-u... prefer aer pe cale "naturala" smile.gif
deci am primti raspuns : electrovalva aia e degeaba numa bine cat sa-mi termine mie o baterie biggrin.gif

QUOTE (316i @ Jan 2 2007, 03:54 PM) *
Vara cand o sa se incinga tot bordul si consola de la antigel nu mai are de unde sa vina rece caloriferul fiind tot timpul plin cu antigel fiert. smile.gif

de unde antigel la vara? eu vara umblu cu apa chioara in masina nu antigel... ii fac golire totala si bag apa
P.S nu sariti pe mine sa imi explicati cum ca e bine sa ai si vara antigel ca nu-mi pasa smile.gif


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 2 2007, 11:11 PM
Post #6


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Am avut siguranta de la electrovalva arsa si m-am copt o vara intreaga pana m-am prins de unde e problema. Nu conteaza ca e antigel sau apa, temperatura e tot aia.
Misto economia ta de antigel. Daca nu-ti pasa, alta data nu ne mai intreba.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Jan 2 2007, 11:11 PM
Post #7


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Asa e. Stii bine. Apa iti strica pompa de apa si favorizeaza depuneri de piatra prin tot sistemul de racire.
Nici mie nu-mi pasa ca dai vara antigelul afara si bagi apa, dar totusi, de ce o faci? Nu-i o munca-n plus? Ce ai de castigat?


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post Jan 3 2007, 12:29 PM
Post #8


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



QUOTE (316i @ Jan 2 2007, 11:11 PM) *
Misto economia ta de antigel. Daca nu-ti pasa, alta data nu ne mai intreba.


1. nu e nici o economie la antigel, fix invers... consum mai mult cum in fiecare iarna pun altu...
2. ce legatura are ce am intrebat cu faptu ca nu-mi pasa de antigel?

QUOTE (comisaru @ Jan 2 2007, 11:11 PM) *
Asa e. Stii bine. Apa iti strica pompa de apa si favorizeaza depuneri de piatra prin tot sistemul de racire.
Nici mie nu-mi pasa ca dai vara antigelul afara si bagi apa, dar totusi, de ce o faci? Nu-i o munca-n plus? Ce ai de castigat?

e o munca-n plus dar consider ca vara nu are sens sa tin antigel in masina... si oricum bag apa distilata nu apa de ploaie smile.gif


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Jan 3 2007, 08:09 PM
Post #9


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (dust @ Jan 3 2007, 12:29 PM) *
e o munca-n plus dar consider ca vara nu are sens sa tin antigel in masina... si oricum bag apa distilata nu apa de ploaie smile.gif

antigelul mai face si ungerea pompei de apa, pe langa faptul ca te fereste sa nu-ti crape motorul la-nghet, dar este alegerea ta.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 3 2007, 10:34 PM
Post #10


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Si creste temperatura de fierbere. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danrzc
post Jan 5 2007, 03:38 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 58
Joined: 17-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 351
Car: E46 320d 150CP 2002
Engine: 2.0d 150CP



Lasati omul in pace sa faca ce vrea el. Nu a zis clar ca nu ii pasa????

I-o fi zis vreun "priceput" ca asa e bine si asa face. E drept ca daca ai probleme cu racirea e mai bine sa ai apa chioara, deoarece apa are viteza de transfer de caldura mult mai buna fata de antigel.


--------------------
crashed 320i 129CP `89

320d 150CP 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post Jan 5 2007, 06:50 PM
Post #12


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



nu mi-a zis nici un priceput, pur si simplu asa vreau eu sa pun apa...
masina mea, motorul meu, alegerea mea...
Dar destul ca nu vreau sa se ajunga la ceva flame pentru niste antigel si apa...
mersi de raspunsuri, am inteles ce e cu Evalva, topic inchis.
10X


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 8 2007, 07:15 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



"Electrovalva aia se afla in stanga, sub bord cam pe acolo pe unde e spatele casetofonului... asta in caz ca cineva se intreaba care electrovalva o fi."

Ca sa fim intelesi, "electrovalva" asta e in compartimentul motor? Daca da, intr-adevar e vorba de electrovalva. Eu am scos acum doua saptamani supapa din ea, pentru ca la viteza/turatii mari curentul de apa antrena supapa respectiva si o forta sa stea inchisa. La drum lung baga doar aer rece.

Acum am caldura garla, dar la vara o sa trebuiasca sa-i pun supapa buclucasa la loc.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 11:09 AM