![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Cumpar lampa stroboscopica (cu cuplaj inductiv) si presa de pivoti/capete de bara.
-------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pt presa te pot indruma catre DanDon, un magazin prin spatele circului pe o straduta, e si service si sunt distribuitori de scule Draper in special
cat despre lampa stroboscopica... nu stiu unde/de unde se poate procura, nu strica sa faci o intrebare tot la ei -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cumpar lampa stroboscopica (cu cuplaj inductiv) si presa de pivoti/capete de bara. Stii sa lucrezi cu lampa aia stroboscopica?tare as vrea sa reglez si eu avansul la bicicleta ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
@io's stiu magazinul, am fost acolo si cand mi-au spus cat costa presa mi s-a zbarlit instantaneu parul de pe ceafa . Daca nu o sa gasesc o alta oferta, o sa iau de acolo desi o sa ma ranesc la mana de la maracinii din buzunar ....
![]() @alex230ro: sigur, reglam culbutorii, facem avansul, schimbam si flitrele si la sfarsit ii bagam si chip. Dupa ce ii reglam debitmetrul, bineinteles. O sa fie cea mai tare bicicleta din parcare ! Fly, baby ! ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Care cip?e jetronic nu se poate asa cevax culbutorii e reglati debitmetru are semn unde a fost de fabrica,doar avansul ma bantuie
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
nmg, din cate stiu presa Draper e 860.000 lei. In Bricostore au presa asemanatoare, dar mai grosolan construita, made in Poland, la 440.000 lei ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
@io's stiu magazinul, am fost acolo si cand mi-au spus cat costa presa mi s-a zbarlit instantaneu parul de pe ceafa . de ce nu folosesti presa aia rOMANEASCA... aia de 2 kg ? ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am folosit eu presa romaneasca, dar avea mai putin de doua kile, si pozitia era nasoala, ca lucram sub masina. Rezultatul a fost cam am turtit capetele filetate a doi pivoti si n-a iesit niciunul
![]() Noroc ca aveam brate de rezerva in portbagaj. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
de ce nu folosesti presa aia rOMANEASCA... aia de 2 kg ? ![]() ![]() Cum sa spun, in ultima instanta, presa "romaneasca" e sfanta. La fel ca si sarma. ![]() Dar nu vreau sa-mi arat muschii la ea, mai ales ca nu pot schimba chiar tot pe la directie. Daca schimbam tot, nu era o probema, 5 "prese" bine plasate si se termina rapid. Dar mai am nevoie de cateva piesulici de pe acolo pe care nu vreau sa risc sa le distrug. Prima data vreau sa o abordez "inginereaste" si daca nu va fi posibil, mai vedem . ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 05:58 PM |