![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Motorul cum e? Scoate fum albastru cand il turezi? Papa ulei?
Un schimb de ulei poate sa ajute, daca nu a mai fost schimbat demult. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
e de la injectorul de rece mai mult ca sigur dar nu ar strica sa-i reglezi avansul si amestecul... eu exact asa am patit la ursul meu si problemele astea erau: avansul si amestecul nu erau cum trebuie si aveam injectorul de rece belit (injectorul ala de pe galeria de admisie unde sunt si furtunele de vacum). Daca e injectorul ai belit-o ca unul nou e undeva la 6 milioane sau peste (stiu ca am intrebat la bosh cat e unul...) o solutie rapida ar fi : inainte sa pornesti motorul scoti unul din furtunele de vacum de pe galerie(oricare vrei tu) si cu o seringa bagi vreo 10-20 ml de benzina pe acolo, pui furtunul la loc si dai cheie... This post has been edited by dust: Oct 4 2006, 11:22 AM -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
ai incercat sa pui contactul si sa astepti 5-10 sec si dupa aia sa incerci sa o pornesti? Tinand cont ca masina nu e pornita zilnic poate sa scada presiunea de benzina (nu stiu daca m-am exprimat bine, dar sper sa intelegi ce vreau sa-ti zic
![]() This post has been edited by cristic: Oct 12 2006, 10:18 PM -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
ai incercat sa pui contactul si sa astepti 5-10 sec si dupa aia sa incerci sa o pornesti? Tinand cont ca masina nu e pornita zilnic poate sa scada presiunea de benzina (nu stiu daca m-am exprimat bine, dar sper sa intelegi ce vreau sa-ti zic ![]() Da, la fiecare pornire a motorului asa fac (pun contactul si abia dupa cateva secunde actionez demarorul). O sa incerc la sfarsitul saptamanii varianta cu seringa! Fum nu scoate, uleiul se schimba la timp si se pune Castrol RS, iar intre 2 schimburi (7000 Km) papa cam 700-800gr. in functie de forjea ce si-o ia. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Incearca sa pui contactul de 2-3 ori daca ai Jetronic injectia cred ca e bine sa verifici si socul.Edit:nu e Jetronic e Motronic asa ca raman de verificat bujiile+fise ![]() This post has been edited by alex230ro: Oct 13 2006, 08:02 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 1-October 06 Member No.: 454 Car: Seria 3 Engine: N54/M42 ![]() |
Salutare, Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? Banuiesc ca in 86 exista injector de pornire la rece,sper sa nu ma insel ![]() Inainte de a porni motorul scoate injectorul de pornire la rece,porneste motorul si vezi daca pulverizeaza benzina.Daca nu,problema este la un senzor,releu.Este foarte putin probabil sa fie injectorul defect. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Gata, am deslusit misterul!
Exact ceeace banuiam! Al 7-lea injector bulit! Are cineva injectorul buclucas de pe galeria de admisie de la motorul de 2500-2700 de vanzare? Astept ofertele voastre (de preferat fiind cei din Bucuresti). This post has been edited by Sorin BMW: Oct 14 2006, 08:55 AM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
nu cumpara second! asa am facut si eu, astea de urs sunt varza! am schimbat vreo 5... solutia a fost alta: cumpara unul de vw si pune-l ala, e de 1000 de ori mai bun decat cele facute pt. urs... si daca nu-ti incape (injectorul in galerie)scoti capacul acela(de pe galerie) in care se prinde injectorul si-l duci sa-ti mareasca gaura (sau daca ai rabdare o maresti tu). Eu de cand am pus injectorul ala de vw jur ca nu mai am probleme cu pornirea ... poate ca nu-ti surade ideea sa pui piese de vw pe bmw dar sunt facute tot de bosch si dupa ce patesti ca mine, si vei pati..., o sa te bucuri de un injector de rece de vw... bafta
P.S nu te obosi sa cauti unul nou ca am vb eu la reprezentanta bosch si unul e 6.7 milioane... This post has been edited by dust: Oct 19 2006, 11:12 AM -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
.Este foarte putin probabil sa fie injectorul defect. imi pare rau dar trebuie sa te contrazic... e boala injectorul ala derece la motoarele astea vechi... ori se infunda si nu mai dau deloc benzina ori se sparge si baga non-stop care e si mai grav ca o sa ai un consum mult mai mare decat ar trebui... cand se sparge curge prin el destula benzina cat sa umpli in sub 10 secude o sticla de 1 L -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 1-October 06 Member No.: 454 Car: Seria 3 Engine: N54/M42 ![]() |
imi pare rau dar trebuie sa te contrazic... e boala injectorul ala derece la motoarele astea vechi... ori se infunda si nu mai dau deloc benzina ori se sparge si baga non-stop care e si mai grav ca o sa ai un consum mult mai mare decat ar trebui... cand se sparge curge prin el destula benzina cat sa umpli in sub 10 secude o sticla de 1 L Tot ce este posibil,nu stiam. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Sincer eu stiu ca 327 de pe urs adica motorul de pe 325e a venit cu injectie Motronic pe el deci fara injector de pornire,nu imi dau seama ce motor este cel despre care se vb aici,cred ca cel de pe 528,728 cu injectie Jetronic?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
nu cumpara second! asa am facut si eu, astea de urs sunt varza! am schimbat vreo 5... solutia a fost alta: cumpara unul de vw si pune-l ala, e de 1000 de ori mai bun decat cele facute pt. urs... si daca nu-ti incape (injectorul in galerie)scoti capacul acela(de pe galerie) in care se prinde injectorul si-l duci sa-ti mareasca gaura (sau daca ai rabdare o maresti tu). Eu de cand am pus injectorul ala de vw jur ca nu mai am probleme cu pornirea ... poate ca nu-ti surade ideea sa pui piese de vw pe bmw dar sunt facute tot de bosch si dupa ce patesti ca mine, si vei pati..., o sa te bucuri de un injector de rece de vw... bafta P.S nu te obosi sa cauti unul nou ca am vb eu la reprezentanta bosch si unul e 6.7 milioane... Da, insa oare si-o face treaba asa bine ca cel de BMW? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Care sunt diferentele intre jetronik si motronik ??? care a aparut primul ???? pe care il considerati mai eficient ? ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
buna intrebarea
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|||
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
Motronicul este mai bun, fiind generatie mai noua.
Incerc sa fac o prezentare extrem de succinta. Jetronicul a avut mai multe versiuni. D-jetronic, K-jetronic si L-jetronic. Primele 2 sunt prea vechi pentru a mai trezi vreun interes. La L-jetronic toate injectoarele se deschid simultan, nu sunt comandate individual. ECU este simplu, nu contine efectiv un microprocesor. Este de fapt analogic. Tine cont de un numar relativ mic de parametrii de intrare : volum si temparatura aer, turatie motor, temperatura lichidului de racire, pozitia pedalei de accelaratie ( doar repaus si apasare maxima ), sonda lambda unde e cazul. Controlul relantiului si comanda valvei de relanti e facuta de un modul separat de ECU. Exista un injector de pornire la rece. ECU nu controleaza unghiul de aprindere. Motronic este primul ECU digital, fiind controlat de microprocesor. Acum absolut toate functiile motorului sunt controlate de ECU : injectia, aprinderea, relantiul. ECU tine cont de mai multi senzori. Injectoarele pot controlate individual ( desi la primele versiuni E34 M20 cu Motronic 1.3 erau controlate cate 2 simultan, fiind impartite in 3 grupuri ). Ca urmare injectia poate fi controlata mult mai precis. This post has been edited by paul: Oct 22 2006, 11:59 PM |
||
|
|||
![]()
Post
#17
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
In schema de la Motronic apare piesa 9-Cold start valve. Este injector de pornire la rece?
-------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In schema de la Motronic apare piesa 9-Cold start valve. Este injector de pornire la rece? Da. (si eu am la fel, intra in galeria de admisie, dupa clapeta de acceleratie). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Masina mea a inceput sa porneasca urat la rece. Porneste, oscileaza de cateva ori intre 500-1500 rpm dupa care fie se opreste fie se stabilizeaza. Daca se opreste, urmatoarea pornire se face greu, ca si cum ar fi inecata, cu balbaieli si tot tacamul. Dupa cateva secunde merge normal si asa functioneaza toata ziua.
Daca vreau forja insa, pe la 5000 da in nas de parca s-ar termina benzina. Dar asta numai o data sau de 2 ori maxim. DUpa aceea, totul e OK. Zona crepusculara? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Asta cu pornitul greu la rece prima data dimineata am patit-o si eu prin primavara. Era de le avans incorect reglat. Odata la cateva zile (uneori chiar zilnic) trebuia sa-i dau la cheie si cate 10-15 secunde pana pornea. Dupa aceea n-aveam probleme, pornea motorul fara probleme dupa ce-l opream.
Am reglat avansul (dupa ureche, mi l-a reglat un mecanic priceput - as fi preferat insa cu stroboscop, dar nu avea) si de atunci pornese foarte bine. Intre timp l-am mai reglat si eu tot dupa ureche si dupa cum detona la acceleratii bruste, si cand am fost din nou la mecanis sa verifice daca e bine reglat avansul mi-a spus ca e perfect reglat (tot dupa ureche). Si intr-adevar porneste din prima motorul, imediat cum dau la cheie. LE: nu stiu daca la motorul tau se poate regla avansul sau nu, dar daca se poate regla verifica avansul, e posibil asta sa fie problema. This post has been edited by georgem: Nov 4 2006, 10:42 AM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 01:23 AM |