![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Multumesc de sfaturi, dar la mine am impresia ca nu se poate regla avansul.
Cum ramane insa cu datul in nas la ture? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
Multumesc de sfaturi, dar la mine am impresia ca nu se poate regla avansul. Cum ramane insa cu datul in nas la ture? eu am avut e34 cu motor ca al tau. initial, a fost curatata clapeta de relanti. cand au inceput problemele cu dat in nas in ture, nimeni nu a stiut ce poate fi, pana cand a inceput sa se opreasca motorul in mers, iar repornirea se facea duap cateva chei. in final a fost clar: era vorba despre pompa de benzina. de fapt, era vorba despre filtrul (sita) de sarma, foarte fin, prin care intra benzina in pompa (pompa din rezervor). am scos pompa, am spalat bine filtrul, si am scapat de probleme. era destul de aiurea, la 60km/h sa se opreasca motorul, si sa nu mai porneasca in mers. trebuia sa trag pe dreapta (in conditiile in care nu mai functiona servo), si sa dau la cheie... dar asta dupa ceva timp in care pateam ca tine: dat in nas la turatii mari. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Multumesc. CHiar am sa verific asta. Se da greu pompa jos? Cum ajung la ea? Trebuie sa dau bancheta jos? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
aceleasi probleme cu pornirea(destul de greoaie)le`am avut si eu, dar dupa ce pornea avea oscuilatii destul de mari la relanti !Problema: regulator de presiune spart.papa benzina cum beu eu bere
![]() dar poate fi si pompa de benzina, putin obosita, pe care cred k o gasesti sub bancheta din spate pe dreapta cred, ![]() This post has been edited by jorj3l: Nov 4 2006, 03:58 PM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
nu stiu cum e la e30. la e34 aveam un capac in portbagaj, in care era infipta pompa de benzina. capacul se desfacea din 4 surubele, apoi se desuruba si...gata.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
la e30 cu siguranta pompa e sub bancheta din spate, dar nu mai tin minte ezact unde !!! ![]() rectific, e pe stanga k de agolo se aude bazaiala !!!dar dai o cheie si asculta de unde vine bazaiala...la mine stanga parca,,, -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
sub aripa mai exact in dreptul pragului pe stanga e la urs,aripa spate
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Depinde de an si motor. La 6cyl a fost si in spatele pragului si in rezervor.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Am demontat pompa de benzina. Se afla sub bancheta, in partea dreapta.
Desurubezi 4 surubele ale capacului protector, demontezi o cheastie care nu am inteles ce este (un fel de cilindru lung care intra prin suportul pompei in rezervor), desurubezi pompa de pe un fel de caneluri, o rotesti ca sa iasa si sorbul si asta e tot. Rezultatul: Sita sorbului era chiar foarte curata, totul pare sa fie OK. Daca e vreo problema, trebuie sa fie legata de presiune sau debit, pe care nu am avut cu ce sa le verific. Ce m-a surprins a fost altceva. Cand pun contactul, pompa nu functioneaza. Incepe sa bazaie numai dupa ce dau efectiv la cheie. Nu ar trebui sa bazaie un pic la punerea contactului si apoi sa se opreasca? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Am demontat pompa de benzina. Se afla sub bancheta, in partea dreapta. Desurubezi 4 surubele ale capacului protector, demontezi o cheastie care nu am inteles ce este (un fel de cilindru lung care intra prin suportul pompei in rezervor), desurubezi pompa de pe un fel de caneluri, o rotesti ca sa iasa si sorbul si asta e tot. Rezultatul: Sita sorbului era chiar foarte curata, totul pare sa fie OK. Daca e vreo problema, trebuie sa fie legata de presiune sau debit, pe care nu am avut cu ce sa le verific. Ce m-a surprins a fost altceva. Cand pun contactul, pompa nu functioneaza. Incepe sa bazaie numai dupa ce dau efectiv la cheie. Nu ar trebui sa bazaie un pic la punerea contactului si apoi sa se opreasca? la mine pompa incepe sa bazaie (adica porneste) indata ce pun contactul si ramane pornita, din cate stiu eu asa si trebuie sa stea pentru ca altfel cand dai la automat dai pe uscat dar poate am insel... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Am demontat pompa de benzina. Se afla sub bancheta, in partea dreapta. Desurubezi 4 surubele ale capacului protector, demontezi o cheastie care nu am inteles ce este (un fel de cilindru lung care intra prin suportul pompei in rezervor), desurubezi pompa de pe un fel de caneluri, o rotesti ca sa iasa si sorbul si asta e tot. Rezultatul: Sita sorbului era chiar foarte curata, totul pare sa fie OK. Daca e vreo problema, trebuie sa fie legata de presiune sau debit, pe care nu am avut cu ce sa le verific. Ce m-a surprins a fost altceva. Cand pun contactul, pompa nu functioneaza. Incepe sa bazaie numai dupa ce dau efectiv la cheie. Nu ar trebui sa bazaie un pic la punerea contactului si apoi sa se opreasca? Asa e la motronic bazaie dupa ce dai la cheie,la Jetronic pompa se amorseaza imediat ce pui contactul,sau asa stiu eu ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cand am avut 1.6 M40 nu facea un bāz scurt cand puneam contactul. Acum la M42 face acel bāz scurt. Si la M42-ul de urs si la cel de pisica e valabila aceeasi chestie. Nu cred ca e vorba de motronic/jetronic.
danrzc> Cilindrul ala lung prins in 4 piulite e senzorul de nivel care-ti indica cantitatea de benzina din rezervor. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
QUOTE Cilindrul ala lung prins in 4 piulite e senzorul de nivel care-ti indica cantitatea de benzina din rezervor. Bun, atunci chestia care se afla sub alt capac in partea stanga sub bancheta si care este fixata tot pe rezervor si are o mufa cu doua fire ce este? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Este senzorul de nivel din partea stanga. 6cyl au avut 2 senzori de nivel, unul pe pompa si celalalt in compartimentul din dreapta al rezervorului. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
daca ajuta am pozele astea(nu sunt facute de mine)
desi banuiesc ca si sita mea e murdara nu am avut curaj sa demontez pompa deoarece e multa mizerie pe capac(un praf fin- care nu am reusit sa-l curat cu aspiratorul)- tre sa curat cu un compresor...vad eu(sa nu bag mizerie in rezervor) This post has been edited by iulian325: Nov 6 2006, 04:13 PM |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Gata, m-am edificat. Multumesc mult
-------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Gata, i-am dat de cap. Vinovata este pompa de benzina, care si-a trait traiul si si-a mancat malaiul. Am pus testerul pe masina si mi-a confirmat: trebuie una noua.
-------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
hmmmm ... cine ti-a zis de pompa de benzina ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Mecanicul meu. Verificarea este f. simpla. Se scoate conducta de retur si se pune intr-o sticla de 2 litri. Se porneste motorul si jetul de benzina nu trebuie sa se "taie" cand se accelereaza brusc si tare.
In plus, la mine s-a adeverit si cand am pus testerul -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 09:58 PM |