![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce ziceti de asta?
v12 de 5l bi-turbo :unibrow: si un m5 turbo :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
sincer intercoolerele alea mi se par stupide.
pt o masina de drag poti folosi o metoda auxiliara de racire a intercoolerului pe toata durata cursei.. un intercooler mult mai mic cu un randament mult mai bun. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
mai bine vii cu caloriferul de acasa .... ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Radiatoarele alea sunt cam exagerate dar restul :good:
Arata SUPER TARE :eek: :eek: Si cred ca si fuge pe masura ![]() ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ala v12 are 640 cai :unibrow:
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
640 cai... hmmm... deja ma vad fugind pe la 270 pe drumu` de turda ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cu 270 mergi si cu jumate din caii aia
![]() oricum nu viteza maxima conteaza la masinile astea.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
stiu, stiu, dar asta e trip-u meu, 270 pe drumu de turda cu un urs
![]() 240 m-a dus un cunoscut cu un urs cu 2 usi dar eram mic pe atunci, copil, si mi-a ramas imprimat in minte cum mergea pe contrasens, pe banda 1 cu 240(ca pe sensul nostru nu o putea tine) ![]() si acum vreau si eu -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 10-August 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 410 ![]() |
asa cum a afirmat cineva mai sus, sunt cam exagerate radiatoarele acelea, in rest...no comment....marfa de marfa
oare chiar are nevoie de acele radiatoare asa mari penrtu racire ??? -------------------- BMW E 28 520i
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
sunt intercoolere.. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
Capul + trunchiul (150) 190-240 cm; coada (fără părul din vârf) 8 cm; greutatea 300-350 (400) kg. Corpul masiv, spatele bombat, uşor înclinat către umeri. Gâtul scurt şi gros. Fruntea bombată; botul conic-trunchiat. Ochii mici, oblici, pupila rotundă. Picioarele puternice, destul de lungi; tălpile scurte; unghiile lungi şi puternice. Blana creaţă, cu peri moi, mai lungi pe faţă, abdomen şi între picioare, mai scurţi pe bot. Culoarea variabilă după anotimp şi, vârstă, de la cafeniu-curat, cafeniu-galben sau cafeniu roşcat, până aproape negru, negricios sau pestriţ. Lungimea părului variază după anotimp: cea mai mare este din decembrie până în aprilie – mai şi cea mai mică în iulie – septembrie. Lungimea părului de iarnă este de 8-9 cm pe spate şi de 10-12 cm pe greabăn. Formula dentară este: 3.1.4.2. / 3.1.4.3.=42. După forma, mărimea corpului şi a craniului şi după culoare, unii cercetători admit pentru ţara noastră două forme: U. a. alpinus (ursul cafeniu / ursul de munte), în partea de nord a ţării, în Munţii Rodnei şi Maramureşului, de la 1000 m în sus, cu un regim de hrană mai mult carnivor, şi U. a. formicarius (ursul negru / furnicar / ovăsel), întâlnită sub 1000 m, care se hrăneşte mai ales cu vegetale. În tinereţe are de obicei un guler alb îngust, cu marginile bine limitate, care către bătrâneţe se lăţeşte, devine galben sau galben-cafeniu, apoi cafeniu-galben, până nu se mai recunoaşte.
Se hrăneşte în tinereţe mai mult cu ghindă, jir, mere pădureţe, zmeură, afine, miere de albine, iarbă fragedă, ovăz în pârg, porumb necopt, diferite rădăcini, muguri; către bătrâneţe cu oi, peşti, păsări şi ouăle acestora, iar la nevoie cu cadavre care n-au intrat în putrefacţie. Longevitatea este de 30 – 35 ani. Când este deranjat de la mâncare, mormăie, atins de glonţ scoate un urlet; între mamă şi pui există un mijloc de comunicare, un fel de grohăit. Este un animal plantigrad, iar urmele lui nu pot fi confundate cu ale altui animal datorită mărimii lor. Deplasarea o face la pas sau la galop, rareori în trap. Deşi pare animal greoi, totuşi aleargă bine şi rezistă timp îndelungat. Maturitatea sexuală o are la vârsta de 3 ani. Împerechere prin aprilie-iunie; perioada de gestaţie este de 7- 8 luni; ursoaica năcând prin ianuarie-februarie 1-5 pui foarte mici, cât un şobolan (20-25 cm lungime şi 400-500 g greutate), orbi (văd după 28-35 zile) şi care stau pe lângă ursoaică 2 ani. Ritmul de creştere al puilor este destul de mare: la un an ating 25-30 kg, iar la 2 ani cca 100 kg. Se reproduce după 4 ani. Hibernează. În general liniştit, se fereşte de oameni; atacă când este rănit, iar ursoaica când are pui. Aria de răspândire în prezent cuprinde câteva ţinuturi păduroase din Europa şi Asia. La noi de-a lungul întregului lanţ carpatic, prin păduri mari şi dese, puţin umblate, liniştite, cu stânci şi arbori căzuţi. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Aha, inseamna ca ai nostri au trecut un pic de floarea varstei dar tot se misca bine. Fac miscare multa si mananca sanatos.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
iulian325... hhahaa... tare...
![]() ![]() totusi incearca pe www.animale.ro/forum :cool: ![]() ![]() later edit: muhahahahhahahahahaha... chiar exista forumul ala..... eu scrisesem la misto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:39 PM |