IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> probeme la 324tdx, help
george324tdx
post Oct 5 2006, 05:31 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



Am niste mici probleme cu ursuletul meu, un 325ix la care i-am schimbat motorul cu unul de la 324d:

1.trepidatii - la viteze mai mari de 80 km/ora apar niste vibratii, cred ca la puntea spate. am crezut ca sunt de la roti ca erau un pic ovalizate. am schimbat rotile cu unele perfecte dar tot trepideaza spatele. ce sa fac? unde sa ma uit? ce sa verific???


2.directie
- am lovit si cred ca am indoit bratul fata dreapta. cum pot sa il verific? se poate indrepta? unde pot sa gasesc unul bun? am fost sa verific unghiurile si baietii de acolo mi-au spus ca roata fta dreapta e cu 2 cm mai in spate decat ar fi normal !!!!!!!!!!!


3.aer conditionat - vreau sa ii pun aer conditionat . are cineva o instalatie de aer conditionat?? la ce pret? se
poate pune una de pe un 525 din 1986?

4.faruri - vreau sa ii schim farurile exterioare(model pana in1987) are cineva faruri? la ce pret?

Va multumesc!!!
George


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 5 2006, 05:58 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



1. Poate fi ceva pe la cardan
2. Nu cred ca bratul ala se indoaie. Mai degraba s-au indoit suportii care-l tin. Vad ca unul e pe punte si unul pe lonjeron.
3. Cred ca unele componente din compartimentul motor se potrivesc: compresurul, rezervorul de freon. Pot fi diferite conductele si radiatorul. Aeroterma din habitaclu aproape sigur e unica la E28.
4. Nu stiu, n-am facut asta la urs.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post Oct 5 2006, 06:29 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172





ce poate fi la cardan??

sunt pe mess
d_george_george@yahoo.com

This post has been edited by george324tdx: Oct 5 2006, 06:33 PM


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Oct 5 2006, 06:34 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



pai poate sa fie distrus! dry.gif Asa era si al meu la diesel pana cand a facut POC vio (33).gif !


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 5 2006, 07:39 PM
Post #5


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Tu nu ai avut "cardanul" busit ci diferentialul din cate imi aduc aminte.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post Oct 5 2006, 08:53 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172





QUOTE (316i @ Oct 5 2006, 08:39 PM) *
Tu nu ai avut "cardanul" busit ci diferentialul din cate imi aduc aminte.


nu. nu am avut nimic busit! decat un brat pe fata dreapta.
diferentialul si cardanul erau ok. cred. niciodata nu am mers prea tare. dar de la o vreme a inceput sa ma supere trepidatul asta la peste 80, mai ales ca acum am rotile ok!
acum 2 luni am schimbat si uleiul in cutie si diferentiale, desi erau in limite normale!


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viper05
post Oct 5 2006, 10:09 PM
Post #7


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a



2.asa am avut si eu dupa ce am lovit un trunchi de copac taiat de pe marginea drumului.Roata dreapta era mai in spate cu 1cm decat roata stanga.Nu am putut sa-i fac nimik


--------------------


Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post Oct 5 2006, 10:13 PM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



QUOTE (Viper05 @ Oct 5 2006, 11:09 PM) *
2.asa am avut si eu dupa ce am lovit un trunchi de copac taiat de pe marginea drumului.Roata dreapta era mai in spate cu 1cm decat roata stanga.Nu am putut sa-i fac nimik


si cum ai rezolvat-o pana la urma? sua mergi asa?


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viper05
post Oct 5 2006, 10:16 PM
Post #9


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a



A ramas asa cam 2 ani pana s-a vandut masina(dar nu din motivul asta).Nu prezenta nici un fel de trepidatie in volan nici la viteze inalte


--------------------


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 05:44 AM