![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
Salve. Voi face o remotorizare la e34-ul meu cu un 2.5tds. Ca atare, 3.5-ul este de vanzare. 800 tot (motor, injectie, cutie, cardan, diferential) sau 600 motor + injectie.
Inca 2 sptamani mai tzin motorul pe mashina pt a oferii posibilitatea celor interesatzi sa-l vada/auda in actiune. 0744305242 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
Nush ce sa zic tare mi ca ramai cu el
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Viper05) Nush ce sa zic tare mi ca ramai cu el
Motorul M30B35 a fost cea mai evoluata (si, de altfel, ultima) varianta a motoarelor M30. Sunt cateva lucruri care il diferentiaza de restul motoarelor M30: - chiulasa a fost reproiectata si modificata semnificativ (canale de admisie mai largi, supape de admisie mai mari cu 1mm, alta forma a camerei de ardere), iar pistoanele au forma capului adaptata geometriei noii camere de ardere. Aceasta a implicat reproiectarea galeriilor de admisie si evacuare. - managementul electronic este Motronic 1.3 (desi versinile timpurii de M30B35, de pe Seria 7 E32, au venit cu Motronic 1.1). Totusi, pastreaza in continuare fiabilitatea specifica motoarelor M30. Un M30B35 are 211 CP si merge cu benzina fara plumb obisnuita. Consuma mai putin decat versiunile M30 anterioare si este alegerea optima pentru cineva care vrea sa schimbe motorul / sa adapteze un M30 pe masina lui. I-am facut reclama, pentru ca este un motor care merita - atat timp cat e in stare perfecta. Iar 95.000 Km este foarte putin. Habar n-am sa imi dau cu parerea relativ la pret, dar 800 EUR pentru motor complet + toata transmisia cred ca e un pret corect. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
Nu am spus ca ramane cu el din cauza ca e un motor prost , nu vreau sa ma fac inteles gresit sau sa fac reclama proasta
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Viper05) Nu am spus ca ramane cu el din cauza ca e un motor prost In nici un caz nu am inteles gresit ![]() Asa este, problema nu consta in fiabilitatea sau starea motorului. Problema este in a gasi un cumparator. Cineva care sa aibe nevoie de un astfel de motor, sa-si permita sa-l cumpere si mai ales sa mearga pe o ratiune exact opusa: sa urmareasca performata, acceptand costurile cu combustibilul si taxele. Era o vorba: un lucru pe care vrei sa-l vinzi valoreaza exact atat cat este dispus un cumparator sa-ti plateasca pentru el. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
Observatzii cat se poate de pertinente. Atat in ceea ce priveste calitatea motorului (ca model si nr. de km) cat shi ca valoare: face cat e dispus cumparatorul sa dea. Cu el pe masina mai stau o saptamana doua cel mult. Tocmai pt a da posibilitatea celui interesat sa il vada/auda/simta in actiune. Daca nu exista client il pun la pastrare ca nu cere de mancare (decat la drum). |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
S-a dat. Mult noroc si kilometri fara probleme cumparatorului! Topic closed.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:39 AM |