IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Despre noxe
florin83
post Jun 16 2006, 08:44 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Saptamana trecuta am fost sa-mi fac ITP-ul si mi-au dat noxele rau de tot.. (mi-a aratat ala o foaie cu valorile care cica erau prea mari, da nu prea am inteles mare lucru) - cert e ca nu era de trecut ITP-ul cu noxele alea.. mad.gif
ideea e ca masina merge rotund si f. frumos (cred ca niciodata nu a mers asa bine de cand o am), relantiul sta fix pe la 7-800ture, trage bine rau :unibrow: , consumul e ok (pt masina asta 16+ oras, 9+ afara)..
eu banuiesc ca e de la chip, ca am observat (defapt altii au observat) ca imi da cu fum la turatii mari (5000-7000) si inainte fara chip nu (cred) facea asta..
la chip nu prea as vrea sa renunt ca merge prea tare, parca e alta masina..
nu se poat regla cumva noxele astea? pe mine nu ma deranjeaza, da nu stiu, mi-e sa nu-i dauneze cumva motorului..
la itp mi-a zis mecanicu "pai normal, daca ai scos catalizatorul si ai pus ditamai toba cu 2 iesiri" :retard:
masina n-a avut catalizator si toba e cat se poate de stock cu 2 iesiri cum au toate 325-urile.. :retard:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre21
post Jun 16 2006, 09:59 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4-May 06
From: pitesti
Member No.: 274



Pribabil ca e de la chip, ti-a dat putere dar nu mai respecta normele de poluare. Intereseaza-te daca se poate face vreun reglaj in legatura cu asta. :smirk:


--------------------
bmw addicted
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jun 16 2006, 10:05 AM
Post #3


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





florin83, posteaza te rog rezultatul de la noxe. Trebuie sa stiu valorile care au rezultat, precum si intervalul in care trebuia sa te incadrezi, pentru fiecare noxa in parte.
In anumite limite, este posibil sa existe o solutie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 16 2006, 10:05 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



pai asta intrebam si eu.. exista vreun reglaj?
nu vreau sa schimb chipul biggrin.gif

later edit: Robert, nu le stiu.. mecanicu a scos hartia cu rezultatele dintr-un aparat (ca un bon de casa tongue.gif) s-a uitat pe ea de fata cu mine (n-am inteles absolut nimic) si nu stu ce-a facut cu ea.. cred ca a aruncat-o..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jun 16 2006, 10:14 AM
Post #5


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (florin83)
Robert, nu le stiu.. mecanicu a scos hartia cu rezultatele dintr-un aparat (ca un bon de casa tongue.gif) s-a uitat pe ea de fata cu mine (n-am inteles absolut nimic) si nu stu ce-a facut cu ea.. cred ca a aruncat-o..

Exact, hartia aceea imi trebuie. Chiar nu glumesc.
Daca ai mers acolo ca un om oarecare, fara "recomandari", inseamna ca ai si platit ceva pentru testul de noxe. Ei bine, du-te inapoi si spune-le sa-ti dea rezultatul testului de noxe. Pe care l-ai platit. Daca o sa-ti spuna ca nu il mai au (si nici nu exista intr-o baza de date), pune-i sa masoare din nou (fara sa mai platesti). Altfel, poti sa-i reclami la RAR si ei sigur nu vor asta. Cu o singura exceptie notabila: daca ai fost chiar la RAR smile.gif
Altfel, fara hartia aceea, cum naiba poti sa stii ce este in neregula la motor si ce trebuie sa remediezi?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 16 2006, 10:16 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





am fost cu "recomandari", chiar si asa abia am trecut biggrin.gif
o sa mai trec pe acolo abia in iunie 2008 cand imi expira itp-ul iar.. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jun 16 2006, 10:27 AM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (florin83)
am fost cu "recomandari", chiar si asa abia am trecut
Rusine! smile.gif
Nu cred ca trebuie sa-ti faci nici un fel de probleme in ceea ce priveste functionarea motorului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jun 16 2006, 10:39 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



puterea se da din avans si noxele se regleaza de pe debitmetru de acolo se pot face ajustarile si de pe clapeta daca ai surub si acolo
testul de la rar se face la relanti si se pot modifica niste parametri si nu o sa influenteze cum fuge masina

tu neavand limitare la relanti probabil nu este schimbat nimic
iar referitor la fum depinde de care albastru e ulei negru e benzina prea multa

daca e negru nu ai de ce sa te sperii e mai bine mai ales cand ii dai in gusa


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 16 2006, 10:55 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nu stiu ce culoare are fumul ca n-am stat in spate.. smile.gif
da, testul a fost facut la relanti.. chiar m-am mirat ca ziceau unii pe aici ca ti-o tureaza la maxim.. :retard:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jun 16 2006, 11:42 AM
Post #10


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





asha se face mai nou testul? la relanti? mie mi-a turat-o la 5500rpm. poate ca numai la diesel se tureaza...


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Jun 16 2006, 01:54 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (florin83)
nu stiu ce culoare are fumul ca n-am stat in spate.. smile.gif  
da, testul a fost facut la relanti.. chiar m-am mirat ca ziceau unii pe aici ca ti-o tureaza la maxim..  :retard:


benzina nu se tureaza decat odata la 3000rpm si gata, in schimb diesel-ul se tureaza la maxim timp de cateva secunde bune...


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jun 16 2006, 02:52 PM
Post #12


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



timp de cateva secunde bune si de 4 ori.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jun 16 2006, 03:01 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



normal
testele sa fac astfel
benzina aspirat la relanti
disesl sau td turatie maxima maxim 0.5 sec sa fie constanta
benzina cu turbo se da turatie maxima tot 0.5 sec sau pana cand taie depinde


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 16 2006, 08:57 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





La mine acum un an si ceva noxele au depasit scala... Prima data n-au fost atenti si au zis ca nu merge bine aparatul (eram primul in ziua respectiva). Dupa aia au facut testul din nou si au vazut ca creste, creste si tot creste pana trece peste scala si apar 2 minusuri in loc de cifre.
Am vrut sa merg sa fac un reglaj la injectie, dar cel de la ITP mi-a zis ca daca motorul merge bine sa nu-l dereglez, ci sa vin sambata :ninja: sa facem din nou testul. Si ca sa vezi, sambata am trecut testul :ninja:, fara sa fie nevoie sa intre masina la aparatul de testat noxele.

Intre timp am descoperit ca un cilindru nu functiona la relanti (tragea aer fals pe langa injector - daca scoteam fisa de pe bujia de la cilindrul 1 mersul motorului nu se schimba, semn ca nu functiona acel cilindru) si am rezolvat problema, acum cred ca nu as mai trece de scala la testul de noxe. As fi curios ce rezultat as obtine acum la un test de noxe, mai ales ca intre timp am bagat surubelnita in reglajul de amestec la relanti si am mai saracit amestecul.

Nu cred ca trebuie sa iti faci griji pentru motor, Florin, daca nu treci testul de noxe. Nu are de ce sa pateasca ceva.
Cred ca ti-ar prinde bine o curatare a injectoarelor. La mine pe K-Jetronic nu se pot curata din pacate.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 17 2006, 09:35 PM
Post #15


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 495
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Asta iarna am facut ITP-ul si l-am intrebat pe nenea ala cat % din volum am avut noxe: 0.25%/vol, dar uleiul inca nu ajunsese la temperatura normala (60*C parca)
Cu un pic de norok ma incadram la Euro2 (0.2%/vol), desi masina e trecuta ca fiind non-Euro..

So, se pare ca chip-ul care il am acum e ok dpdv noxe.. dar nu e atat de agresiv ca al lui Florin..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 17 2006, 10:45 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



eu data trecuta cand am facut itp-ul (acum 2 ani), aveam motoru praf si nu aveam chip si au iesit chiar prea bine.. m-a intrebat ala daca nu am catalizator..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alpine
post Jun 18 2006, 04:13 PM
Post #17


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2-June 06
Member No.: 329



ce fel de chip folosesti ai pe e30?
am si eu unul dar nu stiu daca sa-l pun sau nu.
la ce turatii ai observat performantele masinii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 18 2006, 05:42 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





nu stiu ce chip e da se simte grav..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Jun 18 2006, 05:47 PM
Post #19


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



tu mai ai fostul chip ??


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alpine
post Jun 18 2006, 05:51 PM
Post #20


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2-June 06
Member No.: 329



offtopic:ai aceleaai simptome ca si chipul original sau,s-a mai modificat cate ceva?
la relantiu cum sta?iar cand scade din ture cum scade?scade si dupa aia creste?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2018 - 09:35 PM