IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Viteza maxima
Viper05
post May 10 2006, 11:53 PM
Post #21


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a



Nu , daca ajungi la capat se indoaie acu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wpp
post May 12 2006, 06:17 PM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 49
Joined: 19-February 06
Member No.: 194



Ce diff ai? Daca e de 325i (3.15) nu ai cum sa treci de 235 reali, decat la peste 6500rpm..

Inca o kestie: daca "lipesti" acul si mai si treci de el, se poate strica ceva in ceasul de vitezometru?[/quote]

Nu conteaza ce diff am smile.gif , nu este nici de urs nici de pisica!!! Aveam cam 6900 de ture, oricum nu am ajuns sa limitez la 7000. Cand nu aveam chip imi limita la vre-o 6200-6300 si aveam ~235. Multa lume a zis ca este cam lung pt. liniute dar mie imi place cum merge.

Daca lipesti acul nu se intampla nimic, la urs dupa 240 mai merge cam 2 mm si se opreste. Multi care habar nu au ce vorbesc zic au trecut de 240 si s-a mai dus acul mult este aberatie, am in casa 3 ceasuri de urs si toate se opresc imediat dupa 240. Cred ca asa este si la e36 dar cred ca ai mult pana la 260 cat are al tau smile.gif

P.S. daca folositi acel program facut in excel pt. calcularea vitezei sa stiti ca are o eroare!!! Stiati???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 12 2006, 06:23 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





si mie imi da niste viteze tare ciudate cu programul ala..
indiferent de ce roti, diferential si turatie as pune acolo nu-mi iese in a 4-a cum am in realitate.
cu calculul ala imi da maxim 190 si putin in a 4-a si eu iau cam 220 pe bord la peste 6500 (real nu stiu cat sunt, dar daca la 230 am 218 sa fie vreo 210)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post May 12 2006, 07:39 PM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 119
Joined: 31-October 05
From: Constanta
Member No.: 73



La volan: Ticozaur 135(pe bord) si cu dacia cam tot atat :retard:
In dreapta: 525D, vreo 170(pe bord) si mai putea dar era doar sos de centura :paranoid:


--------------------
Just Me & MySelf!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post May 12 2006, 08:29 PM
Post #25


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 495
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



QUOTE (wpp)
Daca lipesti acul nu se intampla nimic, la urs dupa 240 mai merge cam 2 mm si se opreste. Multi care habar nu au ce vorbesc zic au trecut de 240 si s-a mai dus acul mult este aberatie, am in casa 3 ceasuri de urs si toate se opresc imediat dupa 240. Cred ca asa este si la e36 dar cred ca ai mult pana la 260 cat are al tau smile.gif

Io am acum la 240km/h in tr. a V-a ~5500rpm - cam 500rpm pt 20km/h: la 160 am 3500rpm, la 180 -> 4000rpm, la 220 cam 5000 etc

Vreau sa fac un dynotest, iar asta ar insemna spre 280km/h la 6500rpm.. probabil ca o sa il fac intr-a IV-a...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wpp
post May 12 2006, 11:20 PM
Post #26


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 49
Joined: 19-February 06
Member No.: 194





QUOTE (florin83)
si mie imi da niste viteze tare ciudate cu programul ala..
indiferent de ce roti, diferential si turatie as pune acolo nu-mi iese in a 4-a cum am in realitate.
cu calculul ala imi da maxim 190 si putin in a 4-a si eu iau cam 220 pe bord la peste 6500 (real nu stiu cat sunt, dar daca la 230 am 218 sa fie vreo 210)


Eroarea care am descoperito eu este la circumferinta roti, face calculul cu eroare ( mai mic si rezulta viteza mai mica ). La 200km ar trebui sa fie cam 208km. Sunt sigur ca mai are si alte greseli. Eu am testat cu mai multe masini noi si ar fi aiurea sa aiba toate eroare din fabrica!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post May 13 2006, 10:39 AM
Post #27


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 495
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Hehe, nu e nimic anormal, faptul ca ai "probat cu mai multe masini noi" nu inseamna nimic.. toate au abaterea de kilometraj de 5-10-15km/h, din cate stiu e si o norma (europeana?) care ii obliga sa puna minim 5km/h..

Raman cele 2 metode:
1. mers constant la 180, 240 biggrin.gif etc si vazut cati km (borne) faci intr-un minut - sau 10', pt o acuratete mai mare
2. GPS


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wpp
post May 13 2006, 05:58 PM
Post #28


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 49
Joined: 19-February 06
Member No.: 194



QUOTE (Iulika0069)
Hehe, nu e nimic anormal, faptul ca ai "probat cu mai multe masini noi" nu inseamna nimic.. toate au abaterea de kilometraj de 5-10-15km/h, din cate stiu e si o norma (europeana?) care ii obliga sa puna minim 5km/h..

Raman cele 2 metode:  
1. mers constant la 180, 240 biggrin.gif etc si vazut cati km (borne) faci intr-un minut - sau 10', pt o acuratete mai mare
2. GPS


Sincer chiar nu ma intereseaza cat este viteza reala atat timp cat majoritatea masinilor indica la fel!!! Chiar nu vad ce rost are. Oricum la peste 220km/h cu ursu este deja "sport extrem" nu cred ca mai ai siguranta ca la 150-180, acelasi lucru il post spune si despre pisica sau orice masina mai usoara care nu este moficata total la suspensi, frane si eventual roti mai mari si mai late....parerea mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_55
post Aug 1 2006, 10:22 PM
Post #29


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 92
Joined: 7-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 220



280km/h pe A2 acum 4 saptamani, cine nu ma crede am poza acasa am sa o pun cand ajung biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 1 2006, 10:38 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





credem, da vrem si poza.. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Aug 1 2006, 11:16 PM
Post #31


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



la viteza aia crezi k mai stai cu mana pe telefon sau aparat foto dk esti sg in masina ?


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_55
post Aug 4 2006, 10:53 PM
Post #32


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 92
Joined: 7-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 220



dupa cum am spus am poza biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Aug 5 2006, 12:31 AM
Post #33


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



:drool:


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Aug 10 2006, 09:07 AM
Post #34


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54





in ce M e facuta poza ?


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 10 2006, 09:43 AM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



asa arata bordu de m3 :dis:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Aug 10 2006, 12:12 PM
Post #36


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



Apropo de viteza: M5 vs RS4 pe autostrada.
Asta da: http://video.google.com/videoplay?docid=55...725906370&hl=en


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_55
post Aug 10 2006, 12:14 PM
Post #37


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 92
Joined: 7-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 220



QUOTE (florin83)
asa arata bordu de m3  :dis:

pai am crezut ca te pricepi la bmw-uri...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Aug 10 2006, 12:20 PM
Post #38


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54





Comentariul lui Florin era pt mine. Nu eram sigur ca e m3 si am intrebat....pt siguranta laugh.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_55
post Aug 10 2006, 12:23 PM
Post #39


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 92
Joined: 7-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 220



aaaa... OK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 10 2006, 01:12 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (Alex_55)
QUOTE (florin83)
asa arata bordu de m3  :dis:

pai am crezut ca te pricepi la bmw-uri...


pai nu-i asa? :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th November 2018 - 03:17 AM