IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> NEEDED: Ghid de vopsire auto, ***get your hands dirty***
Shark
post May 11 2007, 11:24 AM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Cine poate sa imi alcatuiasca si mie (sau noua, celor interesati) un ghid corect si complet pt vopsitorie auto?

Eu mi-am revopsit de multe ori pina acum bandourile alea negre din bara de la E30. Colturile lor capata foarte des diverse culori (mai ales galben de taxi) din cauza celor care manevreaza aiurea prin parcari. Am folosit spray negru mat. Am curatat foarte bine suprafata, am degresat si am dat cu spray. Rezultat: ireprosabil! celb (4).gif (pina la urmatorul bou care maneavreaza in zona) ohmy.gif

Acum insa se simte nevoia de ceva mai mult. Pragurile sufera mult de la pietrele aruncate in oras de 9Jx16 cool.gif iar fusta fata are vopseaua ciur ... (de data asta de la pietricelele "de viteza"). M-am saturat sa tot merg la vopsitorii, sa stau pe capu' alora doar doar o iesi bine, mai o sticla, mai o cafea, ceva, ca sa poti discuta. Si la final, cu masina troaca de porci pe interior din cauza prafului de chit, sa muncesc 2 zile ca sa o curat cum era! GATA!
Compresor + pistol de vopsit pot imprumuta, vopsea la nuanta imi fac la un atelier de incredere pe computer, doar tehnica e problema.

Eu am mai vosit cu pistolul diverse trasnai de metal si au iesit foarte bine, nu e prea greu, trebe concentrare si rabdare (+ un pic de tehnica). Dar nu stiu cum sa fac celelate etape corect (grund, sprit-chit, etc.)

Pe site-uri din state am vazut nenumarate tutoriale bune, dar nu inteleg termenii. De exemplu ce inseamna priming (primer)? Inseamna cumva grund? Dar sealer? Dar filler? Filler=chit? Care e diferenta intre filler si grundfiller? Cum se da lacul? Se amesteca in vopsea sau separat? Pe ud sau pe uscat? Ma intereseaza ce sunt toate astea, cum se folosesc corect? Cum se curata rugina? Cu peria de sirma in bormasina nu se duce 100%! Tre' sa mai fie si ceva chimic, nu? Antifonul cind se da si pe unde? ...

Mai am multe alte intrebari, dar ma gindesc pe parcurs.

P.S. Sa nu-mi spuneti sa merg la un mester, ca-i bun si ieftin, ca nu asta e ideea! badtaste (9).gif Topicul are subtitlul "get your hands dirty"! Noi chiar lucram la BMWurile noastre, ce naiba, nu platim pe altii sa fac asta, nu? download.gif moil.gif

This post has been edited by Shark: May 11 2007, 11:28 AM


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 3)
TiL
post May 11 2007, 11:28 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Asta ar putea fi util:
http://www.policolor-automotive.ro/index.p...mul%20Silverpol

Dar mult mai bun ar fi un sfat de la cei cu experienta.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 11 2007, 11:37 AM
Post #3


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





Da, am citit asta. Pentru inceput e bun, dar e prea "POLICOLOR oriented". Eu nu vreau o polemica de genul: care vopsea e mai de calitate ci niste kestii mai generale, cu aplicabilitate cit se poate de larga.

Cei cu experienta sunt asteptati cu nerabdare .... biggrin.gif

This post has been edited by Shark: May 11 2007, 11:39 AM


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 11 2007, 11:44 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Evident ca-i policolor oriented, dar eu extrag de acolo:
Grund = grund,
Vopsea intermediara = sptizchit = vopsea de control = ....
si asa mai departe.

Mi se pare ca vopselele astea mai destepte, metalizate vin neaparat cu lac separat, care se da separat. Cele simple au (pot avea) lac inclus.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 11:28 AM