![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
In linii mari am o idee despre cam ce se mananca fenomenul asta:
cind ECU e in close loop - ajusteaza benzina in functie de indicatiile sondei (sau sondelor) lambda. teoretic, sta in close loop numai daca : 1. tb sa ajusteze benzina mai putin de 20% fata de harta, 2. la full throtle. dupa asta ar trebui sa intre in open loop - si sa dea benzina strict dupa harta ... problema mea e ca la mine, indiferent de ce ii fac - masina sta in close loop si face lambda 1 (sau chiar 1.1). ultima incercare a fost cu injectoare de M44 in rampa si un extrainjector de lancia inainte de corpul de acc (la un moment dat l-am deschis continuu, si baga benzina ca la balamuc - dar ecu taia suficient din celelalte inj sa faca tot lmbda 1) .. asta cu 4.5 bar in rampa am reusit la un moment dat sa fac afr 13 - 13.5, dar cu 5.5bar (!) in rampa ... varianta in care, pe aspirat, ecu da tot soiul de erori ciudate, intre pe avarie si iese de pe hartile mele ... la penultimul setup al masinii se intimpla ca pierdeam presiune prin fisurile din intercooler, si facea afr jos pt ca o parte din aerul masurat de debitmetru (si pt care ecu dadea bezina) nu ajungea in motor ... acum, ca am sudat intercoolerul nu mai am acest "feature" .. singura optiune in momentul de fata pare sa fie alterarea semnalului dat de lambda - ca ecu sa creada ca face lambda 1, si de fapt sa fie 0.8-0.9 .. din pacate e o chestie fff delicata, pt ca asta tb sa se intimple numai pe boost, si numai dupa anumite ture .. orice opinie e binevenita .... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
cred ca jafar stie
![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
da, stiu ca la full throtle ar trebui sa fie in open loop .. chestia e ca nu e ![]() am scos si lambda, si a iesit automat din close loop .. dar a intrat pe avarie .. si e genul de eroare care tb stearsa cu un kts, ceva (adica unichipul stie sa faca lambda disable la full throtle, dar nu stie sa stearga eroarea din ECU ... ) faza si mai naspa e ca mie imi tb close loop pe aspirat, ca altfel tb sa-mi inchiriez cisterna de benzina ... pe de alta parte, nu stiu nici cum sa-l combin sa iasa permanent din close - ca, pana in coada, stau o zi pe dyno si fac toate hartile partiale si am terminat problema .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
da, ecu isi face treaba cum stie el, si unichip-ul modifica niste valori de comanda .. de ex: timpul de deschidere al injectoarelor si avansul .. teoretic stie sa modifice si valorile de input (gen sa altereze semnalul de la sonda lambda .. dar e tricky ..)
am aflat azi ca la masina mea asa e ecu - nu iese din close loop la full throtle ... adica, am o pb delicata .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 05:22 PM |