In linii mari am o idee despre cam ce se mananca fenomenul asta:
cind ECU e in close loop - ajusteaza benzina in functie de indicatiile sondei (sau sondelor) lambda. teoretic, sta in close loop numai daca : 1. tb sa ajusteze benzina mai putin de 20% fata de harta, 2. la full throtle.
dupa asta ar trebui sa intre in open loop - si sa dea benzina strict dupa harta ...
problema mea e ca la mine, indiferent de ce ii fac - masina sta in close loop si face lambda 1 (sau chiar 1.1).
ultima incercare a fost cu injectoare de M44 in rampa si un extrainjector de lancia inainte de corpul de acc (la un moment dat l-am deschis continuu, si baga benzina ca la balamuc - dar ecu taia suficient din celelalte inj sa faca tot lmbda 1) .. asta cu 4.5 bar in rampa
am reusit la un moment dat sa fac afr 13 - 13.5, dar cu 5.5bar (!) in rampa ... varianta in care, pe aspirat, ecu da tot soiul de erori ciudate, intre pe avarie si iese de pe hartile mele ...
la penultimul setup al masinii se intimpla ca pierdeam presiune prin fisurile din intercooler, si facea afr jos pt ca o parte din aerul masurat de debitmetru (si pt care ecu dadea bezina) nu ajungea in motor ... acum, ca am sudat intercoolerul nu mai am acest "feature" ..
singura optiune in momentul de fata pare sa fie alterarea semnalului dat de lambda - ca ecu sa creada ca face lambda 1, si de fapt sa fie 0.8-0.9 .. din pacate e o chestie fff delicata, pt ca asta tb sa se intimple numai pe boost, si numai dupa anumite ture ..
orice opinie e binevenita ....