![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Clatit servodirectia.
Cu motorul pornite, am tras lichidul cu un furtunas infipt in vasul de lichid servo, strecurat pana in furtunul care coboara spre pompa. Un fel de endoscopie. Apoi completat imediat cu lichid curat, asteptat cateva secunde sa urce lichid murdar in vas, tras din nou, completat si tot asa. De cateva ori tras de volan pana la capete, sa plimbe uleiul nou si prin caseta. A, initial, pentru ca era cam mult "pamant" in vas, am facut o spalare locala, cu motorul oprit: Turnam un amestec de benzina+motorina , trageam cu pompita prin acel furtunas. Am facut asta de vreo patru ori, pana s-a curatat bine vasul. Abia apoi am facut procedura descrisa la inceput. In final a rezultat un lichid destul de curat in servo, iar caseta nu mai da in greu la capete (inainte patina cureaua pe fulie). Zgomot gajait de pompa servo uzata inca mai are, dar e mai slab. Volanul se invarteste inca ceva mai greu decat ar fi normal. Dar e ok. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Am inteles ca vasele astea au un filtru incorporat, ce nu se poate schimba. Pentru ~100 lei cat e un vas am decis ca e mai sigur sa il schimb cu totul...
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hm, e o idee. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Scos la vanzare, doar pe fb marketplace. Am zeci de oferte de schimb si inca vreo 10-15 oferte de "1000E azi". Am identificat vreo trei mai de treaba, deocamdata nici unul nu se incumeta sa dea 1100E
![]() Asteptam... Zice cineva de la Caransebes ca vine maine sa o ia cu 1400E, fara baterie. Un lucru e clar: putin cash pe piata SH. toti fac schimburi cu mici diferente, din care, in toata invalmaseala de schimburi pe care le fac, le ramane de un parizer. A fost si Mad pe aici, am pornit masina dupa aproape 10 luni si constat ca pierde apa destul de abundent, undeva in spatele motorului. Sper sa o vand maine, ca joi am termen de plata pentru un Ural si un Zil ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 04:39 PM |