IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Problema cu apa
xox
post Sep 1 2016, 03:38 PM
Post #21


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ok, am cautat in Iasi interfata pentru diagnoza si oricat de DIY as fi, nu-mi dau seama exact ce-mi trebuie pentru a mea

http://www.olx.ro/iasi_39939/q-diagnoza-bmw/

Vreau sa cumpar unul din astea, any suggestions? Based on price/compatibility?


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drujbex
post Sep 1 2016, 05:18 PM
Post #22


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 9-February 16
From: Bucuresti
Member No.: 47,223
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (xox @ Sep 1 2016, 04:38 PM) *
Ok, am cautat in Iasi interfata pentru diagnoza si oricat de DIY as fi, nu-mi dau seama exact ce-mi trebuie pentru a mea

http://www.olx.ro/iasi_39939/q-diagnoza-bmw/

Vreau sa cumpar unul din astea, any suggestions? Based on price/compatibility?


eu am carsoft. are si OBD1 si 2.
pe a mea n-am reusit s-o fac sa mearga da' nu mi-ar strica un 'cobai' sa vad daca nu cumva e chiar interfata busita.

deci daca esti din bucuresti ...

This post has been edited by drujbex: Sep 1 2016, 05:18 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 1 2016, 09:32 PM
Post #23


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Daca eram din Bucuresti, era facuta masina de mult annoyed_h4h.gif

Sunt din Iasi si m-am gandit ca n-are sens sa platesc 50-100 ron la service pentru o diagnoza, mi-as cumpara eu cabluri sa le am si pe viitor. Acu' daca spui ca e posibil a ta sa fie busita, am sa tin cont sa o probez p'asta care o cumpar asa ca mersi de avertisment! Am sa astept curierul cu laptop-ul, softul si masina mad.gif

Pe de alta parte tin minte ca la E46 aveam si OBD1 si 2 dar nu ma puteam conecta decat prin interfata de la motor, nu si pe cea din torpedou (sau de sub volan, chiar nu mai tin minte) - era model '99, m43b19.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drujbex
post Sep 2 2016, 10:30 AM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 9-February 16
From: Bucuresti
Member No.: 47,223
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



zic ca e posibil sa fie busita pentru ca un service a reusit sa se conecteze la DME cu un "icom" care'i o clona destul de reusita de interfata 'oficiala', pentru cine surubareste mult la BMW-uri, merita 2000 de lei cat e pe OLX cu tot cu un HDD care are tot ce-ti tre.
deci nu-i problema la DME sau la conector in sine. e posibil insa nici la carsoft sa nu fie. E greu la vechituri sa-ti faci diy diagnoza

This post has been edited by drujbex: Sep 2 2016, 10:31 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 3 2016, 01:43 PM
Post #25


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Am luat azi interfata, am sa-i fac un test cand se mai racoreste afara, sta la soare toate ziua si se coace mad.gif Plus ca tre' sa instalez si 30k dvd-uri care vin cu... inpa. Si mi-a mai dat rheingold pe alte 2 dvd-uri. Bine ca mai am laptop-ul vechi, asta nou n-are unitate optica.

Incerc sa ma conectez dupa-masa, am pus laptocu' la incarcat, bateria nu tine mai mult de 20 minute. Cross my fingers laugh.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 3 2016, 09:11 PM
Post #26


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (xox @ Sep 1 2016, 10:32 PM) *
Daca eram din Bucuresti, era facuta masina de mult .

Să nu uităm că nu a avut probleme inițial.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 4 2016, 03:07 AM
Post #27


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Stiu, e vina mea, dar nu m-am plans si nici nu vad relevanta. Am scris deja ca nu trebuia s-o dau, acum e doar o problema de timp, eu vreau sa invat s-o repar si sa fac singur chestii care m-ar costa mai mult in service.

In alta ordine de idei, interfata care o am eu la motor e OBD1 si-mi trebuie un adaptor. Cam enervanta toata treaba asta. Pana la urma, pasiunea costa dar are si satisfactiile ei, ma simt foarte bine cu nasul afara din monitor smile.gif Sub capota e mai interesant sincer sa fiu.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 5 2016, 09:10 AM
Post #28


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Cand am cumparat diagnoza pentru al meu, vanatorul mi-a zis ca existe adaptoare pentru mufa de sub capota, daca cea din interior nu merge. La mine insa a mers bine pe mufa de interior.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 6 2016, 07:23 PM
Post #29


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Mai am de studiat problema, ca nu se putea sa fie una singura. Laptop-ul care nu merge era cel cu dvdrom, mai am unul "mini" cu procesor Atom, o sa-mi ia o zi pana instalez programul wacko.gif

Mna, ma gandesc serios sa cumpar alt laptop laugh.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Sep 7 2016, 11:35 AM
Post #30


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





de ce nu faci rollback la ce ai modificat tu in cutia cu sigurante? nu cred ca iti va aparea la diagnoza daca ai o siguranta arsa, sau contacte imperfecte, si nici daca pompa de apa mai are paletii conectati de axul pompei...

start small, eu nu as fi luat interfata asa usor, pana nu epuizam tot ce se poate vedea cu ochiul (nu maro!!) liber si remediat strict contra costului unor beri beute sub capota...


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 8 2016, 03:21 AM
Post #31


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Mihai, am verificat "ochiometric" toate sigurantele, totul pare a fi in regula, bateria e ok. Sunt absolut convins ca totusi una din sigurante nu e ok ori un contact nu-i ok.

Eu n-am facut decat sa inlocuiesc una, am notat pe o hartie a 4a din stanga de sus in jos, am schimbat-o iar si nimic. Sunt sigur ca aia e pentru ca mi-am notat, nu ma apuc niciodata de "manevre" de genul asta fara sa documentez fiecare pas, pentru ca uit. Speram diagnoza sa-mi spuna unde-i problema.

Ce am gresit a fost ca am luat cablu si am uitat ca unele din generatia asta au ambele mufe dar una nu merge... M-am documentat acum, alte motorizari raspund si la mufa din masina. Nu prea stiu cat schnaps au tras baietii in toamna cand mi-au asamblat cazanu laugh.gif cert e ca pe undeva da cu virgula... Mai ales din cauza ca anul trecut am lasat-o fara sa o pornesc o perioada si a trebuit s-o imping, acum poate m-am panicat putin din cauza sigurantei. Eh well.

Am 2 variante, ori vand interfata care o am ori cumpar un adaptor.

Si alta chestie frustranta, am gasit doar lista (pe care am si printat-o) cu traducerea panoului de sigurante... Si totul pare in regula acum. Dar evident nu e wacko.gif Nu-ti imaginezi cat e de frustrant pentru mine, ca electronist, sa n-am o harta dupa care sa ma ghidez. E o tampenie, ca si cum as fi cautator de comori, cumpar lopeti, ma pregatesc si iau tot ce-mi trebuie si pana la urma nu reusesc sa citesc harta. (banui ca la un moment orice "injiner" se loveste si de asta) Dar nu-i bai. A facut-o un om, altu' o repara. Nu-i freaking alien tech. (desi mi-ar place un alienware)


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Sep 8 2016, 11:13 AM
Post #32


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



bine-bine, dar curent ai pe unul din picioarele sigurantei pe care zici ca ai schimbat-o? ai pus multimetrul in locul ei sa vezi daca vine pe vreunul din fire plus?...poate s-a miscat ceva papuc in spate, vreo mufa nu mai face contact si iti face zilele amare. sau vreun releu a iesit, singur sau impins de vreun deget al tau mai lung, din soclul lui.

alta treaba: tu n-ai schema sigurantelor deja lipita pe capacul cutiei de sigurante? n-am prea inteles de ce ai printat lista cu traducerea aia, cand ar trebui sa fie pusa de astia din landul bavarez deja pe spatele capacului.

in ultima instanta, adu-o la Bucuresti si o reparam inginereste c-un bec si-o sarma smile.gif ca doar n-are can-bus in cutia de sigurante...eu pana la Iasi cu samuraiu fac o viata, si nici asa nu-s sigur ca imi ajunge timpul...



--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drujbex
post Sep 8 2016, 02:10 PM
Post #33


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 9-February 16
From: Bucuresti
Member No.: 47,223
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



might be stupid but...
https://www.youtube.com/watch?v=V1nHeVJX54U
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 12 2016, 03:14 AM
Post #34


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





@drujba laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

@mihai: am schema, am printat si o traducere (just 'cos i never learned .de) si m-am uitat ca matza-n calendar (daca tot e pisica)... Nu-i problema, maine vine PO si o rezolva (sper). Am si un multimetru, ca nu dijiaba-s electronist si totul pare ok, d'asta spun ca-i ceva para-psiho-pupu. Posibil pur si simplu sa se fi saturat de mine masina si-mi da mesaje subliminale: "vinde-ma, vinde-ma!" (ori exista o mufa corodata pe undeva, ori pur si simplu e un defect mecanic si scartaie electromotorul, ca amperaj cam are bateria... asa la limita)

Pana la urma tot ati trecut unii rolleyes.gif la 4x4, exista si varianta asta. Cert e ca nu mai am rabdare sa stau sa caut dupa 10k cabluri, conexiuni si fire. Am imbatranit probabil, imi doresc ceva "plug'n'play" deci... It's back to basics for me. I'll be on the market looking for another E30. Si-asa nu mi-a placut niciodata vizibilitatea din cazanul asta si era timpul pentru o schimbare. M-as orienta si la un E39 dar nici nu vreau sa ma gandesc la cate probleme pot sa apara acolo.

http://www.olx.ro/oferta/lada-niva-ID6L9ro.html#85a71db348 laugh.gif

varianta nr2, apropiata oarecum la culoare: http://www.olx.ro/oferta/bmw-318-ID6Y5ns.html#f94a341f12 banui ca o lasa undeva la 4-500E sau http://www.olx.ro/oferta/bmw-316-coupe-ID6...html#f94a341f12

Masini sunt... tot inainte. Ma gandesc Ori la un 4x4 (de multa vreme) ori la un urs. M-am saturaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat............................ Vreau ceva fara calculator fara sigurante, sa sar in aer cand bubuie un cablu!!!!!!!!!!!!!!

(stiu, era bun postul de probleme personale, si n-am nici timp sa ma ocup serios de ea, asta ma scoate din pepeni!!! de la o siguranta am ajuns sa-mi schimb masina? wtf?)

Oricum nu renunt asa usor. Cum am invatat ce-s alea carburatoare dublucorp am sa invat si ce-i cu injectia asta. Sau cu pompa de benzina. Mi se pare mai putina bataie de cap decat s-o dau. Ma seaca prea tare ca n-o pot folosi!!! Gata ma opresc.

This post has been edited by xox: Sep 12 2016, 03:15 AM


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 13 2016, 09:09 AM
Post #35


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pai pentru o sigurnata nu trebuie sa invati injectie.
Ce problema are masina pana la urma?
Un ecu de obicei are un 12v permanent si un 12v prin contact, ca un casetofon. Dar in loc de muzica din difuzoare iese benzina din injectoare.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd September 2018 - 03:36 AM