Mihai, am verificat "ochiometric" toate sigurantele, totul pare a fi in regula, bateria e ok. Sunt absolut convins ca totusi una din sigurante nu e ok ori un contact nu-i ok.
Eu n-am facut decat sa inlocuiesc una, am notat pe o hartie a 4a din stanga de sus in jos, am schimbat-o iar si nimic. Sunt sigur ca aia e pentru ca mi-am notat, nu ma apuc niciodata de "manevre" de genul asta fara sa documentez fiecare pas, pentru ca uit. Speram diagnoza sa-mi spuna unde-i problema.
Ce am gresit a fost ca am luat cablu si am uitat ca unele din generatia asta au ambele mufe dar una nu merge... M-am documentat acum, alte motorizari raspund si la mufa din masina. Nu prea stiu cat schnaps au tras baietii in toamna cand mi-au asamblat cazanu

cert e ca pe undeva da cu virgula... Mai ales din cauza ca anul trecut am lasat-o fara sa o pornesc o perioada si a trebuit s-o imping, acum poate m-am panicat putin din cauza sigurantei. Eh well.
Am 2 variante, ori vand interfata care o am ori cumpar un
adaptor.
Si alta chestie frustranta, am gasit doar lista (pe care am si printat-o) cu traducerea panoului de sigurante... Si totul pare in regula acum. Dar evident nu e

Nu-ti imaginezi cat e de frustrant pentru mine, ca electronist, sa n-am o harta dupa care sa ma ghidez. E o tampenie, ca si cum as fi cautator de comori, cumpar lopeti, ma pregatesc si iau tot ce-mi trebuie si pana la urma nu reusesc sa citesc harta. (banui ca la un moment orice "injiner" se loveste si de asta) Dar nu-i bai. A facut-o un om, altu' o repara. Nu-i freaking alien tech. (desi mi-ar place un alienware)