Apr 26 2016, 11:32 AM
Post
#1
|
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 162 Joined: 9-February 16 From: Bucuresti Member No.: 47,223 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Se da urmatoarea succesiune de evenimente:
- masina merge ft. bine cu exceptia faptului ca nu cupleaza compresorul de AC desi butonul se aprinde si se face verde - am dus-o sa-i bage cele 2 kile de freon care intra in ea si apoi compresorul cupla si baga aer rece - a doua zi a pornit foarte ciudat, se zgaltaia de parca mergea in 5 cilindri, motorul nesunand deloc sanatos. Dupa niste minute si-a revenit. Am masina de de 7 luni si in 2500km niciodata nu a mers asa. - dupa ce si-a revenit, butonul de AC (ca si cel de dezaburire) nu mai aveau niciun efect. Nu se mai facea verde, nu mai cupla compresorul - dupa ce masina a stat parcata 3 zile, acum nu mai porneste deloc, a ramas fara baterie. Mentionez ca masina a stat saptamani intregi iarna nepornita si cand ieseam s-o mai pornesc nu facea nicio figura. Ce credeti ca s-ar fi putut intampla? Puteau aia de-au bagat freon sa fi umblat la ceva? |
|
|
|
![]() |
Oct 31 2016, 12:25 AM
Post
#2
|
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 162 Joined: 9-February 16 From: Bucuresti Member No.: 47,223 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
daca e cineva curios care era problema, am indentificat-o
evenimentele descrise nu sunt corelate in niciun fel - bateria s-a descarcat pt ca probabil n-am inchis bine portbagaju' si a ramas lumina interioara aprinsa - de ce pierde freon inca n-am descoperit..... - si, cel mai interesant, problemele de la motor erau cauzate de faptu' ca mergea in 5. de ce mergea in 5? Pentru ca intra apa pe sub garnitura care vine imediat sub capota, exact prin dreptul bobinei cilindrului nr 6 (cel mai apropiat de interiorul masinii). simptomele dispareau de la sine. Zilele trecute mergea ca dracu si a descoperit un mecanic problema. A scos pe loc bobinele si era PLIN de apa. Inclusiv la cilindrul 4.... |
|
|
|
Oct 31 2016, 06:00 PM
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
La motocicleta am mai patit asta.. nu m-am gandit ca e si valabil pentru masini, au capota totusi..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
drujbex Relanti oscilant, baterie consumata - toate dupa incarcat freon (?) Apr 26 2016, 11:32 AM
alex230ro clar au mai umblat la ceva,intrebarea e la ce.banu... Apr 26 2016, 06:24 PM
drujbex Am pornit masina cu crocodili si m-am dus la diagn... Apr 27 2016, 11:22 AM
bartro Inainte sa cheltuiesti bani pe un acumulator nou, ... Apr 27 2016, 01:35 PM
drujbex Masina a mers foarte bine dupa ce am pornit-o cu c... Apr 28 2016, 11:42 AM
bartro Incep sa cred ca masina are personalitate Apr 28 2016, 01:07 PM
drujbex pai sa stii!
update la problema cu relantiul ... Apr 29 2016, 07:08 PM
drujbex mda, am desfacut pana la bujii si n-am reusit neam... Apr 30 2016, 03:29 PM
bartro Esti din Bucuresti?
Sa o asculta si alcineva. Apr 30 2016, 08:35 PM
drujbex da, sunt din Buci. ieri dupa ce a mers putin ... May 1 2016, 11:57 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st November 2025 - 08:09 AM |