Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Relanti oscilant, baterie consumata - toate dupa incarcat freon (?)
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
drujbex
Se da urmatoarea succesiune de evenimente:

- masina merge ft. bine cu exceptia faptului ca nu cupleaza compresorul de AC desi butonul se aprinde si se face verde
- am dus-o sa-i bage cele 2 kile de freon care intra in ea si apoi compresorul cupla si baga aer rece
- a doua zi a pornit foarte ciudat, se zgaltaia de parca mergea in 5 cilindri, motorul nesunand deloc sanatos. Dupa niste minute si-a revenit. Am masina de de 7 luni si in 2500km niciodata nu a mers asa.
- dupa ce si-a revenit, butonul de AC (ca si cel de dezaburire) nu mai aveau niciun efect. Nu se mai facea verde, nu mai cupla compresorul
- dupa ce masina a stat parcata 3 zile, acum nu mai porneste deloc, a ramas fara baterie. Mentionez ca masina a stat saptamani intregi iarna nepornita si cand ieseam s-o mai pornesc nu facea nicio figura.

Ce credeti ca s-ar fi putut intampla? Puteau aia de-au bagat freon sa fi umblat la ceva?
alex230ro
clar au mai umblat la ceva,intrebarea e la ce.banuiesc ca ai verificat sigurantele?
drujbex
Am pornit masina cu crocodili si m-am dus la diagnoza - zero erori. nada - poate din cauza ca ramasese complet fara baterie? Mi se pare ciudat nici macar eroare de airbag sa nu dea avand in vedere ca am volan de e39 fara airbag...
Diagnoza era un icom, am mai fost acolo si recunoaste corect ECU si tot.

Mentionez si ca odata bateria incarcata, mergea si aerul conditionat, si motorul frumos si rotund, n-am mai reusit sa reproduc niciun simptom din cele descrise anterior.

In concluzie, o sa verific clar cu cat baga alternatoru si tensiunea la borne si aproape sigur rezultatul investigatiei o sa fie 'baterie noua'
bartro
Inainte sa cheltuiesti bani pe un acumulator nou, trebuie vazut daca incarcarea e ok, poate s-a intamplat ceva cu alternator.
Odata ce e pornita, masina trebuie sa functioneaza normal chiar daca acumulator nu mai este foarte bun.
drujbex
Masina a mers foarte bine dupa ce am pornit-o cu crocodili.
Mai mult, dupa 24h a pornit fara probleme.

Asta ma duce cu gandu' la urmatoarea ipoteza: poate a ramas ventilatorul auxiliar (pt A/C) pornit si el sa fi golit bateria...

Pana una-alta, o sa pun mana pe multimetru si o sa verific tensiunea la borne intai inainte de-a o porni, si apoi in timp ce e pornita.
bartro
Incep sa cred ca masina are personalitate smile.gif
drujbex
pai sa stii!

update la problema cu relantiul oscilant. Azi dimineata masina iar incepuse sa se zgaltaie si sa nu sune sanatos.
de fapt, suna cam asa, care cred ca e si problema: https://www.youtube.com/watch?v=wHYUJyn3Zyg
n-am apucat sa ma bag sa desfac si sa ajung la bujie, da' sunt destul de sigur ca asta e.

descarcatul bateriei...nu s-a mai produs. foarte posibil a ramas ventilatorul auxiliar (pt AC) pornit atunci cand se descarcase.
drujbex
mda, am desfacut pana la bujii si n-am reusit neam sa le misc, deci nu cred ca asta e problema.
am mai constatat si ca electromotorul face ciudat la pornire, ca si cum ar da oarecum in gol...

eu sunt mai panicos de fire, n-are sens sa ma ingrijorez cu cuzineti si alte dracii, nu?...
bartro
Esti din Bucuresti?
Sa o asculta si alcineva.
drujbex
da, sunt din Buci. ieri dupa ce a mers putin 'zgaltait' si-a revenit din nou si a functionat in parametri. Nu sunt sigur dar cred ca simptomele dispar dupa ce se incalzeste putin.
drujbex
daca e cineva curios care era problema, am indentificat-o

evenimentele descrise nu sunt corelate in niciun fel

- bateria s-a descarcat pt ca probabil n-am inchis bine portbagaju' si a ramas lumina interioara aprinsa
- de ce pierde freon inca n-am descoperit.....


- si, cel mai interesant, problemele de la motor erau cauzate de faptu' ca mergea in 5. de ce mergea in 5? Pentru ca intra apa pe sub garnitura care vine imediat sub capota, exact prin dreptul bobinei cilindrului nr 6 (cel mai apropiat de interiorul masinii). simptomele dispareau de la sine. Zilele trecute mergea ca dracu si a descoperit un mecanic problema. A scos pe loc bobinele si era PLIN de apa. Inclusiv la cilindrul 4....
bartro
La motocicleta am mai patit asta.. nu m-am gandit ca e si valabil pentru masini, au capota totusi..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.