IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Mitsu
Mihai_AMD
post Sep 16 2014, 10:24 AM
Post #21


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(bartro @ Sep 16 2014, 10:07 AM) *
Adica are segmenti noi stricati?
Poate nu le a montat corect?

CITAT(TiL @ Sep 15 2014, 05:49 PM) *
Mai pe romaneste? biggrin.gif

E din Dex, cat de Romanesc vrei? tongue.gif

CÁNCI adv. (Arg.) (Absolut) deloc, nimic. – Din țig. kanč.
Sursa: DEX '09 (2009)

canci = sinonim cu ciuciu smile.gif))


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 16 2014, 01:25 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (Mihai_AMD @ Sep 16 2014, 11:24 AM) *
canci = sinonim cu ciuciu smile.gif))

Asta-i raspunsul la care ma asteptam biggrin.gif

QUOTE (bartro @ Sep 16 2014, 11:07 AM) *
Adica are segmenti noi stricati?
Poate nu le a montat corect?

Are segmenti noi romanesti stricati mai apoi si mai romaneste.
Omul a facut si garnitura de chiulasa si camasi si segmenti la mesteri care fac asta.
Segmentii intrau cam greu si fix in camasi si de teama sa nu se dilate si mai tare la caldura i-a pilit putin wub.gif wub.gif


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2014, 09:58 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Prichindelul japonez s-a cuplat cu o nemtoaica batrana si cam dolofana.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Oct 31 2014, 10:29 PM
Post #24


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



WDF is that?! Arata criminal, da' nu-i o chestie de armata, din aia colectionabila?


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 4 2014, 03:14 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da, pare colectionabila, am dat doar un google scurt acum ceva vreme dar n-am gasit nimic despre ea, trebuie sa mai caut dupa ce-i iau numele fabricantului etc.
Stiu doar ca are acte in germana, nu stiu daca sunt de Germania sau de Elvetia, cel putin unele componente sunt Swiss-made, deci sunt mari sanse sa fie productie elvetiana.

Din pacate nu mai e intreaga, pentru ca transporta un generator. Eu am luat remorca fara generator.
E superbine intretinuta, are o gramada de puncte de gresare marcate cu rosu, unde chiar s-a gresat pana de curand. Chiar si capetele foilor de arc sunt marcate si au fost unse. Are super frana. E pentru camioane, deci tine la fuga, dar eu merg doar cu 5-15km/h.

Instalatia electrica e buna (dar pe 24V cred), dar a fost taiat conectorul din fata, o sa improvizez ceva. Deocamdata am tras un fir care aprinde pozitiile si gabaritul.

Am dat jos "mobilierul" din interior, era prins cu banale surubele M6 (cheie de 10). Mai avea tot felul de gauri si o trapa in podea. Am pus un OSB deasupra.
Nu are obloane si vreau sa-i pun unele de lemn, pe cat posibil sa nu dau gauri sau suduri in remorca. Deocamdata am improvizat ceva cu care am reusit sa car vreo 2t (1.5-2mc ) de moloz. S-au lasat cauciucurile binisor dar suspensia destul de putin. Ajuta mult 4x4 la tractorasul asta, altfel greu ar fi urnit remorca pe pamant moale.

Faricata in 1975 sau 1976 , masa maxima autorizata 1680kg, dar cu greutatea asta era prevzut sa zburde pe coclauri, deci pot incarca mai mult. Nu foarte mult, ca are volum mic, oricum.
~2.2m/1.5 m bena.

O sa revin si cu poze mai detaliate, ca tare m-a pus pe jar chestia. M-a si costat mai mult decat Tico. Alternativele erau remorcute de dacie la 5-10 mil sau una impecabila de Aro, cu sistem de franare hidraulic original etc. Aia de Aro e mai scumpa decat asta.
Anuntul nemtoaicei: http://olx.ro/oferta/vand-schimb-remorca-ID1cIjL.html
Anuntul Aro: http://olx.ro/oferta/remorca-aro-ID2hd0h.html#427871a8d9
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Nov 4 2014, 04:33 PM
Post #26


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





E mai faina asta decat cea de aro. Eu sunt curios la ce era folosita, daca era pariu puneam pe armata biggrin.gif





--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 4 2014, 05:49 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



pai am zis, a fost grup generator, cum scrie si pe el (a, n-am pus poza cu prelata desfacuta, se vede doar in anunt), de 22kVA. Romanul si-a luat generatorul, a dat remorca altuia care a vandut-o smile.gif
Protapul e masiv si cotit in sus, dar se poate roti si vine la fix pentru tractoras. Trebuie sa umblu si acolo, sa vad cum fac poate merge sa-i pun si toate suruburile la loc, ca acum nu vin pe gauri dar nici nu e problema ca lipsesc, doar ca permit intrarea apei acolo.

Acum vad pe carte, scrie mare Confederation Suisse in Germana, Franceza si Italiana. Deci nu-i nemtoaica.
Propietar era un cuvant lung in germana care vrea sa zica "management material de razboi".



--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 26 2015, 01:21 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Niste tuning:
- toba rotita la orizontala
- oglinzi
- proiectoare LED

Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 28 2015, 06:32 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



plimbarea de seara
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 30 2017, 04:46 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Anul trecut am experimentat pe inima tractorasului.

Am pus ulei ars in motorina. Apoi am pus si niste ulei de floarea soarelui nou, de la lidl.
A mers cat de cat ok, dupa uleiul ars s-a simtit ceva problema, dupa uleiul de lidl parca a mers la fel.
Dumbass...

Acum tractorul n-a mai pornit, era infundat. Nu mai pica motorina prin furtunul spre filtru, intrarea in carcasa filtrului era si ea infundata, nu puteam sa suflu deloc. Filtrul plin de muci, inca isi facea treaba.
Am supt un muc din stutul de intrare in carcasa filtrului... de toata scarba laugh.gif Am spalat si rezervorul cu un bat cu carpa-n cap.

Urmeaza sa clatesc cu motorina curata, maine vin si filtrele noi de aer, ulei si motorina, facem boboc.
Tot raul spre bine, macar schimb toate filtrele astea la care nu am umblat niciodata, sunt cele puse de fostul proprietar, iar cel de aer era plin de praf gros. E filtru uscat, nu cu ulei ca la alte utilaje agricole.




--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2017, 09:38 AM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Jurnal de bord

1 Iunie , schimbat:
- Ulei Wolf 5W50 - 4,5 litri
- filtru ulei 40 lei
- filtru aer 100 lai
- filtru motorina 40 lei


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 23 2018, 01:58 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Anul trecut am mesterit la o cupa pe tiranti ca sa plimb pamant de colo-colo. A folosit la sapat, pus deoparte pamantul bun-negru, nivelat, umplut cu moloz adus de la vecini, carat bucati mari de beton.
https://www.youtube.com/watch?v=8pdSYRoPP84
https://www.youtube.com/watch?v=zI4OboVFe38

In paralel incepusem sa fac o cupa pe brat lung, care ar fi fost utila la incarcat remorcute. Mai am mult de lucru la ea, insa.
Alt plan pe pentru o macara mobila, purtata - brat lung 6-8metri care sta aproape vertical pe tractor, ca nu pot ridica greutati mari de la distanta, ar rasturna tractorul. Pe brat sistem de vinci, scripeti , ridicarea s-ar face manual, apoi cu treapta mica de viteza deplasez chestia.
Si inca un plan de remorcuta cu una- doua axe fixe de Tico, apropiate. Gume C cat mai late.

Dar pana atunci, am legat remorcuta de motosapa, am intrat in rau si-am iesit cu marfa. Noroc cu 4x4.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th November 2018 - 05:31 AM