Am scos ceapa, usturoiul si cartofii. Ca sa pregatesc terenul dupa ele, am cautat un pui de tractor.
M-a atras Oache asta, ca e 4x4.
Mitsubishi Satoh ST2340, probabil identic cu Mitsubishi D2350
23 sau 28cp, 4 cilindri, 4x4 (neverificat)
Ii cam sar suruburile de pe el, ca l-au surubarit romanii, cauciucurile mai merg dar sunt proaste (resapate Danubiana pe spate).
Caseta de directie e asemanatoare cu cea de pe E28: servo melc-roata melcata. Era prinsa in trei suruburi slabite si unul lipsa. Am dat jos rezervorul, volanul si bordul ca sa am acces sa le strang la loc.
Coaja de bord e de plastic
Contact de UAMT Drept urmare nu are pozitia spre inapoi pentru bujii. Asa ca romanul a legat bujiile odata cu electromotorul. Asa ca in timp de invarte electromotorul se incing si bujiile. Saraca baterie....
Pentru ca exista intrerupator la ambreiaj, care nu lasa electromotorul sa intre pana nu apesi ambreaiajul, poti sa pui bujiile fara sa invarti motorul, dar sa invarti fara bujii nu se poate. O sa caut sa pun un intrerupator pe traseu.
O sa umblu si pe la faruri , sa vad ce s-o potrivi ca actualele sunt sparte si chioare.
Partea cea mai urata e ca (inca) fierbe. Proprietarii anteriori au avut aceeasi problema, aparent au incercat cate o remediere dar n-a functionat. O sa strang chiulasa mai tare daca suruburile permit (fiind proaspat inchis, in Iunie). Altfel, o sa-l desfac. Se poate lucra cu el, dar la 1000-1500 rpm din cele 3000.
Motorul nu suna ca un tractor, mai degraba ca o masina cu toba sparta. Asta pentru ca nu se aude aproape deloc pompa de injectie si pentru ca-i motor in 4 cilindri, deci merge rotund, nu poc-poc ca alte tractoare.
Plugu-i chinezarie ce sta sa se rupa ...trebuie sa ma apuc de sudura, chestie pe care n-am facut-o niciodata pana acum. Sau http://www.utilajeagro.ro/produs/157/plugu...ite-brazde.html
Freza are multe cutite tocite, trebuie sa-mi fac stoc.