IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Demontare trapa E30
comisaru
post Apr 8 2006, 07:51 PM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Cum fac sa demontez si eu trapa sa-i pot schimba mecanismul care-o actioneaza(mi-a dat Florin unu' bun).
Mi-ar fi de mare folos niste poze cum mi-au pus jaffar si vlad cand am intrebat de bord(pe care l-am dat jos in 30min fara probleme dupa studierea materialului). Defapt ar fi buna orice idee.
Din cate stiu, s-ar face in felul urmator: se deschide trapa de tot, se domonteaza sinele stanga-dreapta si se scoate trapa. Problema e ca la mine trapa nu se deschide decat pe pozitia aia de ridicat dintr-o parte si nu pot in nici un fel s-o deschid de tot. Ce sa fac? Sa tai capitonajul de pe trapa ca sa ajung la suruburile care prind trapa de cele doua sine?


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 9 2006, 09:36 PM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Am dat-o jos. M-a chinuit putin dar am reusit.
Pana la urma am desprins capitonajul trapei de pe rama de metal care e prinsa de trapa si culiseaza odata cu ea.
Acum stiu si cum ar trebui data jos:
1. Se deschide trapa a.i. sa se "piteasca" pe jumatate in locasul ei din capota.
2. Se trage cu grija dar ferm de partea din fata a capitonajului trapei (care e prins de trapa prin niste "butoni" asemanatori celor ce prind capitonajul de usa; asemanatori ca principiu de prindere)
3. dupa ce capitonajul a fost desprins in partea din fata de trapa, se inchide trapa si se deschide in celalalt mod (ca o trapa de Dacie)
4. Prin spate se desface jgheabul care colecteaza apa care intra prin partea din spate a trapei (de el e prins capitonajul prin doua sufe)
5. Se trage capitonajul prin partea din spate si se da afara prin culisare.
6. Se demonteaza cele 6 suruburi in care e prinsa trapa si se da jos.
Asta-i tot. Apoi ai acces la sina trapei si la cele doua "patine" de care e prinsa trapa; ambele elemente ar trebui unse daca tot s-a desfacut trapa.
La mine, trapa s-a blocat, nefiind unsa si probabil nedeschisa de mult timp si cineva a incercat s-o deschida si fortand manivela s-a rupt arcul de la una din sufele care actioneaza trapa.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristic
post Apr 10 2006, 07:08 PM
Post #3


CristiC
*****

Group: Insiders
Posts: 1,138
Joined: 19-October 05
From: Ploiesti
Member No.: 26
Car: E87
Engine: 116i 115cp 2007





acum daca ai vazut principiul de functionare... ai putea sa-mi zici daca e posibila montarea unei trape (electrice/mecanice) pe o masina care nu avea prevazut asa ceva?


--------------------
ex E30; ex E46; now E87
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Apr 10 2006, 08:30 PM
Post #4


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Nu


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristic
post Apr 10 2006, 08:35 PM
Post #5


CristiC
*****

Group: Insiders
Posts: 1,138
Joined: 19-October 05
From: Ploiesti
Member No.: 26
Car: E87
Engine: 116i 115cp 2007



:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:


--------------------
ex E30; ex E46; now E87
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 10 2006, 08:59 PM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





QUOTE (comisaru)
Am dat-o jos. M-a chinuit putin dar am reusit.
Pana la urma am desprins capitonajul trapei de pe rama de metal care e prinsa de trapa si culiseaza odata cu ea.  
Acum stiu si cum ar trebui data jos:  
1. Se deschide trapa a.i. sa se "piteasca" pe jumatate in locasul ei din capota.
2. Se trage cu grija dar ferm de partea din fata a capitonajului trapei (care e prins de trapa prin niste "butoni" asemanatori celor ce prind capitonajul de usa; asemanatori ca principiu de prindere)
3. dupa ce capitonajul a fost desprins in partea din fata de trapa, se inchide trapa si se deschide in celalalt mod (ca o trapa de Dacie)
4. Prin spate se desface jgheabul care colecteaza apa care intra prin partea din spate a trapei (de el e prins capitonajul prin doua sufe)
5. Se trage capitonajul prin partea din spate si se da afara prin culisare.
6. Se demonteaza cele 6 suruburi in care e prinsa trapa si se da jos.
Asta-i tot. Apoi ai acces la sina trapei si la cele doua "patine" de care e prinsa trapa; ambele elemente ar trebui unse daca tot s-a desfacut trapa.
La mine, trapa s-a blocat, nefiind unsa si probabil nedeschisa de mult timp si cineva a incercat s-o deschida si fortand manivela s-a rupt arcul de la una din sufele care actioneaza trapa.


Azi mi-am montat trapa inapoi si dupa ce m-am chinuit cateva ore s-o reglez (sa sincronizez cele doua "patine") , merge biggrin.gif/ .
Montand-o mi-am dat seama c-am postat niste tampenii data trecuta. Trapa se desface defapt asa:
1. Se deschide trapa a.i. sa se "piteasca" pe jumatate in locasul ei din plafon.
2. Se trage cu grija dar ferm de partea din fata a capitonajului trapei (care e prins de trapa prin niste "butoni" asemanatori celor ce prind capitonajul de usa; asemanatori ca principiu de prindere)
3. Se impinge capitonajul in locasul in care intra cu tot cu trapa cnd o deschizi si se inchide apoi trapa mentinand capitonajul in locas, urmand a se deschide in celalalt mod (ca o trapa de Dacie).
4. Se demonteaza cele 6 suruburi in care e prinsa trapa si se da jos.
5. Pt. a da capitonajul jos, daca se doreste, trebuie desfacute sinele de-o parte si de alta, scoase cele doua "patine" de care-i prinsa prin cele 6 suruburi trapa, si-abia apoi se poate scoate capitonajul care iese cu tot cu jgheabul din spate de care e prins cu doua sufe.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 10 2006, 09:05 PM
Post #7


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (cristic)
acum daca ai vazut principiul de functionare... ai putea sa-mi zici daca e posibila montarea unei trape (electrice/mecanice) pe o masina care nu avea prevazut asa ceva?


Teoretic, da. Ar fi totusi mult prea complicat. Nu numai ca ar trebui dublat plafonul si montate jgheaburi de scurgere a apei, dar gandeste-te ca e destul de greu sa montezi si sa reglezi un sistem din asta pe o masina prevazuta din fabrica, cu el...
Daca vrei trapa pe-a ta, iti trebuie un alt plafon de urs si-un tinichigiu bun wink.gif .


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 10 2006, 09:06 PM
Post #8


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



alt plafon cu trapa tongue.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristic
post Apr 10 2006, 10:04 PM
Post #9


CristiC
*****

Group: Insiders
Posts: 1,138
Joined: 19-October 05
From: Ploiesti
Member No.: 26
Car: E87
Engine: 116i 115cp 2007



mai bine alta masina si pastrez numerele biggrin.gif


--------------------
ex E30; ex E46; now E87
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 10 2006, 10:12 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





ai pus mecanismul de la mine sau l-ai reparat pe al tau?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 11 2006, 09:57 AM
Post #11


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Am inlocuit cablurile si patinele mele cu cele de la mecanismul tau.
A fost bine c-a mers asa, desi desfacusem deja capitonajul de pe plafon in zona trapei, pana mi-a venit ideea sa incerc cu mecanismul meu si cablurile tale :retard: .


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danrzc
post Apr 15 2007, 07:27 AM
Post #12


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 58
Joined: 17-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 351
Car: E46 320d 150CP 2002
Engine: 2.0d 150CP



Ieri m-am apucat si eu sa schimb una din "patinele" mecanismului de la trapa. A durrat de la ora 11 pana pe la 17:30 si asta deoarece dupa ce eram aproape de final cu montajul mi-am dat seama ca uitasem deflectorul acela mic ce se ridica atunci cand trapa culiseaza spre spate.
Multumesc mult de informatiile postate aici. Mi-au fost de mare ajutor. Ce pot sa spun este ca nu mi-a luat decat vreo 5 minute sa sincronizez pastilele. Ce a durat mai mult a fost reglarea trapei cu ajutorul celor 6 suruburi de prindere. Gaurile din "urechile" trapei nu sunt rotunde, ci alungite, implicit e o adevarata distractie sa incerci sa le reglezi pe toate 6.
Multumesc inca o data.


--------------------
crashed 320i 129CP `89

320d 150CP 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 15 2007, 05:21 PM
Post #13


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Ma bucur ca ti-au folosit post-urile mele smile.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Apr 15 2007, 09:22 PM
Post #14


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D





QUOTE (comisaru @ Apr 10 2006, 10:05 PM) *
Teoretic, da. Ar fi totusi mult prea complicat. Nu numai ca ar trebui dublat plafonul si montate jgheaburi de scurgere a apei, dar gandeste-te ca e destul de greu sa montezi si sa reglezi un sistem din asta pe o masina prevazuta din fabrica, cu el...
Daca vrei trapa pe-a ta, iti trebuie un alt plafon de urs si-un tinichigiu bun wink.gif .

la e46 si din ce am inteles si la e36 plafonul este o bucata separata si ea este prinsa in nituri se perforeaza niturile scos plafonul vechi montat cel nou, nu mai gasesc pagina era un topic pe un forum american DIY sa iti schimbi plafonul la m3 cu cel de carbon de la CSL biggrin.gif


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LEX
post Apr 17 2009, 12:46 PM
Post #15


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 118
Joined: 4-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,432
Car: E30 '86
Engine: M20B20 motronic 130CP



Am cum sa o desfac daca nu am maneta aia interioara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emilio
post Feb 5 2013, 07:03 PM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5-March 09
From: bucuresti
Member No.: 2,575
Car: E30
Engine: m40



salut, mi-au zapacit si mie mecanismul si tapetaria niste tinichigi care sau ocupat de ea inainte de vopsire, poti sa ma ajuti, esti din bucuresti ?


--------------------
E30 M40 316i-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th January 2018 - 02:32 PM