![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Am mai mesterit una alta,pus ceva chedere,pus incuietoare portbagaj,pus macarale electrice.Nu multe,urmeaza hopul mare si anume instalatia electrica.M-am "suparat" si am luat noi:
-chedere usi -cheder portbagaj -cheder rama usa -perie exterioara usa. Altfel am gasit o inchidere centralizata de fabrica si incerc sa o bricolez si pe aia. Poate am noroc si de un AC. Ieri am mers la RAR si m-am interesat,se poate face conversie la 2.5 M20 sau se poate face conversie de la 4 la 6 cilindri .Pentru moment tre sa bag intr-un excel costurile reconditionare M42 vs cumparat si reconditionat M20 . Luna asta trebuie neaparat sa ma hotarasc. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Baga. La bloc de eta e voie?
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
da,da avem asa ceva? ![]() Verbal cei 2 ingineri cu care am vorbit au zis asa: M42=100 kw eu am voie motor de maxim 140kw M20= 123kw so e voie M20 s-a pus pe E30 so again este ok Trebuie toate prinderile sa nu se modifice=> ca e ok Cutie evacuare cardan se iau de M20B25 so e ok Ambele e non euro so again ok. Pe motorul nou trebuie sa se vada codul de motor. Si cam atat Banuiesc ca la Eta se aplica aceleasi teoreme. PS:treaba costa cam 800 lei taxe ocazie cu care se face si IT P+ autentificare in cazul meu This post has been edited by alex230ro: Oct 17 2014, 09:30 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Documente provenienta + factura service? Intreb doar de curiozitate, ca mie mi-au cerut 3 tone de hartii.
Eu sunt inca foarte confuz din cauza diferentei de 40% de putere. Aveam 90-ish cai la 1.8 dar nu mi-au acceptat schimbarea cu 2.0 6 cilindri. O fi fost doar din cauza ca unul era pe carburatie si altul pe injectie? Pentru ca mi se pare incredibil de stupid sa fie asta motivul. Si recunosc, nici nu m-am gandit la asta pana acum... Ar fi prea de tot. Ce-i drept, diferenta era de ~40%, calculasem 40.8% in plus, ceva de genul asta. This post has been edited by xox: Oct 17 2014, 11:06 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
factura service,la documente provenienta nu au zis nimic.posibil sa fie din cauza carburatie injectie desi nu cred,in cazul meu au intrebat daca ambele motoare sunt pe injectie.ca si calcul au luat kw si au inmultit cu 1,4 adica la tine ,mergea motorul 2.0 125 cai Jetronic parca.
This post has been edited by alex230ro: Oct 17 2014, 11:15 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Gasesti un eta, daca vrei. Sau poate merg si cu anumite componente, nu stiu cum e cu bore x stroke. eta are cai mai putini in forma stock, deci nu acolo ar fi problema. Oricum poate ar fi o ideea buna sa ai ceva scris de la rar, am impresie ca uneori poti ai surprize cum le a avut xox, si e pacat sa le ai cand apari acolo la hala cu motorul deja pe masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Al meu era Motronic 1.3 => 95kW. De asta eram peste limita... 67kW x 1.4 = 93.8kW
Intelegi cat de stupida a fost situatia? ![]() Mda, scuze pentru poluare cu offtopic, doar ca mi-am adus aminte si m-am enervat iarasi. Pentru ca pe hartie puterea e diferita, dar in realitate nici 120 cai nu mai punea masina pe roti.... this is fucked up in more ways than one. This post has been edited by xox: Oct 17 2014, 01:13 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
inteleg dar ai gresit si tu,trebuia sa mergi inainte sa vezi ce si cum.cum am zis la mine primul lucru au pus mana pe calculator si au inmultit 100kw cu 1,4 .
@Bart e cam greu cu Eta de gasit.e ceva combinatie anumite pistoane si chiulasa de 2.5 cu bloc eta. This post has been edited by alex230ro: Oct 17 2014, 02:20 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E greu, ai vazut ce fac cu M30 acuma si ce surprize mai am. Dar ai avut si timp
![]() Acuma e deja vopsita masina si vrei o solutia mai rapida, e de inteles. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Nu neaparat rapid.daca cunosti vreun bloc de eta poate ma risc.Altfel oricum masina e in plan sa fie gata la anul februarie martie aprilie.Daca vroiam rapid aruncam direct 1,8 inapoi. This post has been edited by alex230ro: Oct 17 2014, 03:09 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Frumos ,iese treaba buna e bine ca ai spatiul tau
![]() |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
E garajul unui prieten:) el a refăcut instalatia electrica.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
umm,de maine as vrea sa merg sa incep sa mai fac ceva pe la el,pana acum am mai adunat ceva piese: -stopuri spate -jambe groase De la colegul Marcel(81DMC77) - articulatie sarcina/ghidare (pivot mare) nou, Meyle - articulatie sarcina/ghidare (pivot mic) nou, Meyle - bieleta antiruliu fata, cod oe: 31351091764, noua, Meyle, varianta HD - set bucsa brat fata, cod oe: 31129058931, nou, Meyle Am ceva amortizoare Koni pe ulei dar nu imi e clar in ce stare sunt,fata pare ok,spatele in schimb nu e ok,ramane sa vad ce fac.Stie cinevqa daca se merita sa reconditionez amortizoarele?(cele fata conform codului de pe ele ar fi reglabile ,dar imi lipsesc robinetii de reglaj) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Robineti de reglaj?
Koni (rosu) aveam si pe 2002, reglajul se facea doar cu amortizor comprimat prin rotirea tijei parca. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
posibil sa fie asa si la astea ,codul e 86-2277 la cele de pe fata,pe ele scrie adjustable,pe net apar ceva poze in care au si robineti.acum cine stie/a astea sunt galbene .
http://www.teilehaber.de/koni-stossdaempfe...id16744525.html astea ar fi cred,desi am 2 coduri pe ele si mai am si un Konu SP20 pe acolo. ma rog eu am o suspensie completa arcuri+amortiz koni(arcuri -40) stau in dubiu pt ca am gasit amortiz kyb la pret bun 1000 lei 4 buc Ultra SR se numesc par a fi cam cele mai bune din range Kyb. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pana la urma s-au schimbat:
-pivoti,bucse bascula,bielete anti ruliu fata -bucsi bascula,bucsi punte spate -s-a montat suspensia Koni -alta punte spate(cea de pe masina avea gaurile de prindere ale diferentialului ovalizate) -conducte frana(mai putin cea mare) -furtune benzina si rezervorul pus inapoi -montat faruri- de proba -stopuri spate - de proba -geamuri laterale -montat angrenaj stergatoare -vopsit diverse treburi This post has been edited by alex230ro: Jan 7 2015, 08:51 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Esti in miscare ![]() Eu sper sa probez daca merge motorul, in curand. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
intre timp s-au montat si geamurile electrice,ma intrebase cineva de pe alt forum bmw ce cat am bagat,am reusit sa fac o lista(nu completa) cu piesele si pun si aici
-panou spate - nou original -praguri si set reparatie pasaje - nou aftermarket -pasaje interioare- nouroata original -capota fata - sh -usi fata sh -trapa - sh -lonjeron+oala amortizor dreapta + contraaripa(practic jumatate de jata) - sh - podea+"buzunare" spate refacute din tabla -praguri interioare nou original -vopsea si lac Glasurit parca? -parbriz fata - nou aftermarket nu mai stiu marca -macarale si geamuri - sh -garnitura trapa+ chedere usi+cheder portbagaj+cheder geam - cel exterior pe care vine geamul - nou original -conducte frana + conducte benzina + furtun alimentare - nou original -stopuri+faruri - sh -pivoti Meyle+Febi -kit bucse bascula+punte spate Lemforder -bucse bascula fata-Lemforder -kit protectie amortizor fata - Sachs -flansa amortizor fata - Sachs -flanse amortizor spate - Lemforder -"palariile" de cauciuc pe care vin arcurile- in spate si in fata - nou original -furtune frana - Febi parca? sau Brembo? -sistem AC- sh - aici ar mai trebui sa iau noi garniturile de la aeroterma de AC -bara fata+bara spate - sh -arcuri(-40) si amortizoare Koni - sh -jambe amortizoare mari - sh -punte spate- sh -protectie firewall - noua La motor am o scurgere ulei la capacul distributie ,ar trebui sa mai iau un set de garnituri ,primul a fost Ajusa,acum o sa iau pe original.mai un tampon ,probabil si cateva furtune,a o patina de la distributie e pe duca.Apoi o sa am un M20B25,din ce am inteles motorul ar fi fost refacut si ambreiajul e nou,cand pun mana pe el vedem daca mai e nevoie de ceva.Mai am discuri frana fata si placute fata si kit reparatie etrieri- aftermarket probabil. -coaja bord - sh -volan M tech 1 sh (2 buc) -manson + nuca schimbator - noi par aftermarket? -eleron Mtech 1 - sh -instalatii electrice 2 bucati(touring+coupe) sh -diferential autoblocant raport 4,10 carcasa mare - capac de E36(pentru asta s-a mai sudat o prindere pe caroserie) -sh -caseta servo directie de E36 - sh -kit relocare baterie in portbagaj - sh -ansamblu stergatoare+motoras - sh -actuatoare inchidere centralizata - sh cat ata imi vine in minte acum. Ahh am mai gasit de cand am luat masina: Discuri frana spate BREMBO sau ATE? Set placute frana spate WAGNER sau ATE? Senzor uzura placute spate TEXTAR Racord frana fata DELPHI Racord frana spate DELPHI Ulei grup diferential CASTROL Bucsa grupa spate MOOG Burduf planetara st spate SPIDAN Cap de bara MOOG Bieleta de directie DELPHI Garnitura baie ulei(mica) REINZ de retinut ca sunt cateva piese care nu au ajuns si care e posibil sa fiu obligat sa le iau sh de ex chederele usi la care primisem o cotatie extrem de buna si care din ce vad si-au dublat valoarea in decursul a 4 luni. This post has been edited by alex230ro: Jan 15 2015, 08:28 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai mult ca mine. In scimb eu am refacut si motor cam total.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd August 2025 - 10:16 AM |