IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Test drive E12, doar in Bucuresti
bartro
post Jul 21 2013, 09:52 PM
Post #21


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Zace. Ma dezamagesc repede.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 21 2013, 11:28 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



"Demotivez", adica smile.gif Ai avut destule bariere, dar poate vine si vremea aia sa le rupi pe toate (barierele!)

QUOTE (Ciupanezu @ Jul 21 2013, 02:29 PM) *
Pentru mine, o masina trebuie sa aiba servodirectie, aer conditionat, geamuri electrice si inchidere centralizata. In rest, marea majoritate sunt mofturi.
Mai importante sunt suspensiile, motorul si transmisia decat n butoane si n functii inutile care vor pica in prostie cand masina se va invechi.

Si pentru mine masina inseamna exact cele de mai sus. As mai adauga trapa biggrin.gif Geamurile electrice ar fi optionale. Aer conditionat, mai greu de gasit la vechituri, dar necesar la masina de zi cu zi in Bucuresti. La tara nu l-as folosi, ca acolo oricum umblu ca tractoristii, nu am nevoie sa umblu la camasa si cravata.

Acuma, luand cele de mai sus pe rand:
- despre servodirectie, a zis Bart. E28 avea cam pe toate mai putin 518. Nu as zice ca-i un must have, ai sa vezi ca la rechini se invarte destul de greu volanul chiar si cu servodirectie.
- inchidere centralizata. Foarte rara la E12, cam 50% sanse la E28 (520, 518 nu prea au avut, de la 525i in sus au cam avut).
- geamuri electrice - foarte rare la E12, sanse tot spre 50% la E28 geamuri fata. Geamuri fata-spate... mai rar.
- aer conditionat. foarte rar la E12 (cam ca dieselul), sanse slabe sa gasesti si la E28. Eu am avut instalatie functionala dar am dat-o jos partial... cand a devenit masina de vacanta. Era ok, racoreste nitel dar nu sufla ca la masinile astea noi. Ar fi de ajutor sa ai masina deschisa la culoare wink.gif


Primul lucru pe care ar trebui sa-l faci, sa dezbraci toata masina si sa-i faci tinichigerie serioasa, sa nu lasi pic de rugina pe ea. Apoi nu-ti ramane decat sa te distrezi cu
- motor transmisie si suspensii - ai atelier sa faci ce vrei cu ele. Nu cred ca exista masini mai simple.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 22 2013, 07:27 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42





QUOTE (haifisch @ Jul 21 2013, 07:16 PM) *
nici alea care nu sunt de vanzare nu sunt chiar ok....

@alex....4 ani e28-ul meu a fost masina de zi cu zi....indiferent de anotimp si conditii....a mers fara probleme

nu zic ca nu merge,dar nu vad o alternativa buna sa "chinui" masina prin Bucuresti smile.gif adica eu acum nu vad E12/E28 si alte masini mai vechi ca masina de zi cu zi.oricum sunt curios care va fi alegerea pana la urma.


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 22 2013, 09:01 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



@TiL: Multumesc pentru sfaturi!
Asa ma gandeam si eu, fara tinichigerie nu scapi si e mai bine sa incepi cu asta ca sa ai o fundatie buna. N-are rost sa pui piese bune pe o coaja.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Jul 22 2013, 09:09 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



gaseste un e24, asta daca nu vrei neaparat 4 usi.
eu am avut e12 si acum am e28, dupa ce am trecut si prin e34. e12 sau e34 nu mi-as mai lua.
e28 are posibilitati mai mari de up grade, cel putin pe partea de suspensie/frane datorita compatibilitatii cu e34.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 22 2013, 09:16 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42





deja E24 e masina foarte rara si scumpa
daca ai banii de una e clar cea mai buna alegere.


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jul 22 2013, 10:08 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



intre e12 si e28, e12 ar fi alegerea mea smile.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 22 2013, 10:16 AM
Post #28


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Si la E12 gasesti upgrade de suspensie, dar mai greu SH. Suspensie e cam identica cu E24 pre-facelift. Mai greu e de gasit un LSD pentru E12.
Franele - merg de pe E23 si E24 parca. Si asta in functie de facelift. Se aibe 4 pistonase.
Ce tine de suspensie, frane si diferential, E12 a mostenit mult de pe platformele mai vechi cum ar fi E3, E9, unde E28 deja seamana cu E34, E32 chiar.
Dar se poate monta si punte spate de la E28 pe E12, s-a facut in Romania.

Eu de exemplu am frane pe disc la toate 4 roti, dar neventilate biggrin.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 22 2013, 10:18 AM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



ete un E12 cu aer desi caroseria e intr-o stare foarte proasta

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/mod.../176592365.html


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 22 2013, 10:40 AM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Un rechin e de vis ca masina de zi cu zi smile.gif . Numa sa-ti permiti benzina.

Arata bine 525 ala, Alex, mai ales pentru unul pre-facelift.


Am omis sa adaug preferatele mele in materie de fitzosenii:
- check control. Foarte frecvent la E3, E9, E23, E24. Frecvent si la E28 cu M30. Am muncit o gramada sa-l pun pe masina mea.
- Volanul in trei spite. Mama ce pret are asta... http://compare.ebay.com/like/290942885431?...es&var=sbar . Din cate stiu modelul asta a fost facut doar pentru E28 facelift, ursi, E34. Pe canelurile de rechini mai vechi intra cu ciocanul, pana si le formeaza. Si trebuie data jos cu flexul coroana dintata de pe el, ca rechinii au blocarea directiei pe coloana , nu pe volan.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 22 2013, 11:18 AM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Dupa E39 am avut un 190d in stare proasta din punct de vedere al caroseriei, asa ca a trebuit sa ne separam destinele. laugh.gif
Apoi un Golf III pe care l-am vandut destul de repede pentru ca mi s-a parut ca se conduce groaznic, absolut nici o placere.

Prefer sa dau mai mult pe combustibil, dar sa ma simt bine.
190d e mult mai masina decat Golf III 1.8 benzina.

M-am saturat de masini fara personalitate si care se conduc nasol.
D-aia am pastrat E39 atatia ani, se conducea foarte misto desi era automat si cand auzeai motorul ti se schimba ziua.

Apropos de E28, un vecin batran si idiot avea unul destul de aratos.
Se plangea ca e prea mare motorul si ca ii consuma cam mult si deodata a disparut la REMAT. Era 520i.
Pentru cei care au bani, cam anii astia sunt ultimii care inca-ti permit sa-ti iei masinile vechi de suflet pe care ti le-ai dorit de mult.
Tot mai multe se duc la fier astfel incat cele care vor ramane vor costa enorm peste 5-6 ani.
Mi-as lua inclusiv o Dacia 1300 daca as gasi una originala la un pret decent, si astea vor disparea complet.


QUOTE (lucian @ Jul 22 2013, 10:09 AM) *
gaseste un e24, asta daca nu vrei neaparat 4 usi.

E foarte misto modelul, dar out of my league.

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 22 2013, 11:22 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 22 2013, 03:36 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Si halogen a luat "fara sa vrea" biggrin.gif un E28, pentru ca masina era pregatita de Rabla, radiata etc, mai lipsea sa o duca la poarta la remat.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 22 2013, 04:34 PM
Post #33


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nasol cum au rablele alea obiceiul sa se lipeasca de niste oameni nevinovati. Paraziti care te las fara banii economisiti.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 22 2013, 04:52 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





I feel ya bro`


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 22 2013, 09:44 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



Da da am luat un e28 care urma sa ajunga la Remat biggrin.gif ( avea dosarul complet pentru remat, pe fiscal scria eliberat pt a servii la REMAT ) si e primul 5 si primul 6 in linie e dragoste maxima intre noi acum wub.gif Decent la tabla , si la dotari chiar recunosc a fost noroc chior biggrin.gif O sa`i fac un topic zilele astea ca nu prea am timp..sfat cauta un e28 cu tabla buna, nu pune acent pe rugina de la oale (cele de pe fata) este boala lor si nu tre sa fi mofturos si sa faci nazuri sau sa te pacalesti cu ideea lasa ca o sa gasesc unu fara rugina (sar putea sa nu-ti mai iei e28 smile.gif) pana gasesti ) restu le vei descoperii singur mai intai ia o "rabla" si vei vedea ce inseamna biggrin.gif ai si atelier taman bine tongue.gif numa ca au devenit cam rare si e28turile si e12le si mai rare smile.gif seara buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 23 2013, 06:15 AM
Post #36


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



A pornit hodoroaga, am miscat-o nitel ieri. Parca s-a mai lenevit, sau se simte lipsa de un cald air intake la 30 de grade de afara + caldura degajata de 3.5. La inceput a tremurat ceva, o fi vreun un unjector murdare..? Apoi a mers bine. Ciupanezu e asteptat la test drive. Se mai inscrie cineva, daca tot am pus 50RON benzina?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Jul 23 2013, 06:50 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



eu, eu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 23 2013, 12:45 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Daca ai un circuit, vin eu cu canistra de 6 litri biggrin.gif
Ca in trafic nu prea mi-a placut.


Glumesc, nu prea am timp de drive test, dar daca treceti pe la Apaca, poti da un tzār.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 7 2013, 09:22 PM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Spre rusinea mea, abia azi am reusit sa profit de amabilitatea lui bartro, caruia ii multumesc si pe aceasta cale!

E12-le mi-a placut foarte mult, e o masina pe gustul meu, un fel de tanc.

Totul iti lasa un sentiment mecanic si brut, ceea ce eu apreciez ca fiind foarte misto in epoca asta plina de consumerism in care totul e efemer si bun de aruncat a doua zi.

Am inteles azi ca in E39 inca exista o parte dintre genele de E12, ceea ce nu se poate spune despre E60 si F10.

Concluzia ar fi ca trebuie sa-mi cumpar unul. smile.gif

This post has been edited by Ciupanezu: Aug 7 2013, 09:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Aug 8 2013, 10:12 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



Incearca si un e28 wink.gif si alege ca idee as avea unu 4 sale biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th September 2018 - 06:10 AM