IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Honda CBF1000A SC58, Motocicleta mea
georgem
post Sep 1 2014, 06:24 AM
Post #81


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



In sfarsit am iesit pentru prima data pe anul asta cu motocicleta week-end-ul asta. Si am facut aproape 800 Km. Am plecat vineri seara la Brasov, si vineri am facut un tur de putin peste 420 Km (am si incurcat putin drumul la un moment dat): Brasov - Baile Tusnad - Miercurea Ciuc - Odorheiu Secuiesc - Praid - Sovata - Sighisoara - Brasov.
La Odorheiu Secuiesc am incurcat putin drumul, mi se parea ciudat ca Targu Mures si Sighisoara sunt in directii diferite, ca eu vedeam pe telefon pe ggogle maps ca drumul e acelasi, si la vreo 10 km se bifurca. Am intrebat un taximetrist in ce parte e Praid, dar n-a vrut sa-mi spuna (a zis ca nu stie, s-a facut ca nici nu intelege numele de Praid). Am ales drumul spre Sighisoara si dupa un timp, vazand ca nu se mai bifurca spre Praid, am scos telefonul si am vazut pe google maps ca era un drum secundar mai direct spre Soghisoara, asa ca am intors si am luat-o pe celelalt drum, spre Targu Mures.
Vremea a fost superba, si zonele prin care am trecut au fost foarte frumoase. Satele de pe traseul asta sunt foarte frumoase, cu case vechi. Si drumul e foarte bun si frumos, virajat.
Duminica la intoarcere am luat-o pe un alt drumu frumos, Brasov - Buzau, pe la barajul Siriu. Chiar aproape de baraj, unde e si un fel de terasa cu mici si bere pe marginea drumului, era o alunecare de teren. Drumul era blocat si se lucra la indepartarea pamantului cazut de pe munte, si odata la 10-15 minute era permisa circulatia. Micii au fost destul de buni smile.gif Cred ca au facut vanzare record din cauza alunecarii de teren.

Attached Image


Cu ocazia asta, pe autostrada de la Ploiesti spre Bucuresti, am trecut de 30.000 Km pe bord.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 24 2015, 07:34 AM
Post #82


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Saptamana trecuta am mers zi de zi cu motocicleta la munca, traficul e mult mai lejer in Berlin fata de Bucuresti.
Anvelopa spate era uzata neregulat si in unele locuri era peste limita legala, si pentru ca oricum in cam o luna trebuie sa o inmatriculez si imi trebuie mai mult ca sigur TUV facut aici, am schimbat-o. Am cautat pe internet, am ales sa-mi iau Metzeler Z8 Roadtec, am gasit un service unde s-o schimb si am vorbit s-o livreze direct acolo, si vineri dimineata am schimbat-o. Manopera a fost 25 de Euro, mecanicul avea un BMW S1000 RR (chiar cel din poza de la service de pe pagina) si mi-a placut cum a lucrat. In 30 de minute a schimbat anvelopa, si din 30 de minute, aproape 10 minute i-a luat montatul rotii inapoi, cu reglatul lantului si al rotii, sa vina perfect.
Am ajuns la aproximativ 31.200 Km la bord. Bateria inca nu i-am schimbat-o, e tot cea cu care am cumparat-o acum 3 ani si cateva luni, pusa pe redresor de fiecare data cand am facut cate o pauza de mers pentru cateva luni. Daca merg zi de zi cu ea presupun ca nu se descarca, dar voi constata asta probabil in curand.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 13 2015, 10:14 PM
Post #83


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





In continuare merg zi de zi cu motocicleta la serviciu, azi am ajuns la 32.235 Km la bord, nici nu mi-am dat seama ca am facut deja mai mult de 1000 de Km numai in oras in Berlin. Consumul e cam 8.6 l/100Km, destul de mare, dar la traficul din Bucuresti ar fi fost mult mai mare, cu siguranta. Azi-dimineata erau 3 grade, nu credeam ca pot sa merg la temperatura asta fara probleme. Dar atata timp cat nu ingheata, aderenta e buna si se merge fara probleme.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 14 2015, 08:37 AM
Post #84


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,511
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Consuma mai mult si din cauza frigului, cel putin Kawa sare de 7 la 8, 9.. pe distante scurte.
Si da, treaba cu frig tine de echipament sau carenaj. Si aderenta e mai scazuta, nu se incalzesc cauciucuriile la fel de mult, dar cat timp esti constient de asta si iti adaptezi stilul de mers, nu o sa ai surprize.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 23 2015, 08:03 AM
Post #85


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Bateria a cedat complet si a trebuit sa cumpar o baterie noua. Aveam de gand sa cumpar la primavara, dar n-am avut incotro, dupa ce am incarcat-o vinerea trecuta complet, luni dimineata era goala, am mai incarcat-o odata miercuri si am plecat spre serviciu, si dupa 5 Km s-a oprit motorul in mers din cauza ca s-a descarcat bateria complet. Nici macar becul verde din bord (N) nu se mai aprindea cand cutia era la punctul mort. Noroc ca s-a oprit intr-un loc unde am putut s-o las parcata ok, legata de un stalp, langa un service auto Toyota si aproape de o statie de metrou, si mi-a fost usor sa merg la munca si apoi sa vin cu bateria noua. Am cumparat o Varta Powersports AGM cu 49.90 Euro chiar de la magazinul din link. Interesant e ca pretul pe raft era 68 de Euro, dar am zis ca pe internet e 50 si vanzatorul a zis ca mi-o da la pretul de pe internet. Si cand o sa duc vechea baterie inapoi la ei o sa primesc 7.5 Euro inapoi, "pfand".
In rest toate bune, am gasit si unde sa o tin la iarna, la un coleg de serviciu care are garaj dar inca nu are masina. Vom fi 2 colegi care ne tinem acolo motocicletele iarna asta, mai am un coleg estonian care are un BMW F650 GS Dakkar. Din pacate mai am un coleg roman care avea un KTM LC4 cu putin peste 10.000 km la bord, dar i-au furat-o de la serviciu saptamana trecuta. Partea buna e ca avea si asigurare pentru furt.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 23 2015, 08:40 AM
Post #86


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,511
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Dar alternator functioneaza bine?
Sa ramai cu baterie goala pe drum de obicei este din cauza un defect la incarcare.
Exceptat situatie in care baterie e ca si inexistenta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 25 2015, 12:31 PM
Post #87


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Cred ca a cedat bateria de tot. Inca de cand am cumparat motocicleta, proprietarul mi-a zis ca trebuie schimbata, dar eu am tot incarcat-o odata la cateva luni si a mers pana acum.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 21 2015, 10:55 PM
Post #88


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (bartro @ Oct 23 2015, 09:40 AM) *
Dar alternator functioneaza bine?
Sa ramai cu baterie goala pe drum de obicei este din cauza un defect la incarcare.
Exceptat situatie in care baterie e ca si inexistenta.

Din pacate cred ca ai dreptate. Dupa aproape o luna in care nu am mers deloc cu motocicleta, azi am facut un drum sa duc bateria veche la magazinul de unde am cumparat bateria, sa iau 7.5 Euro pentru "pfand" si sa scap de grija bateriei vechi (care trebuia predata undeva), si pe drum s-a consumat complet bateria noua. Cred ca am apucat sa fac cu ea in jur de 25 Km. Mi-am dat seama ce se intampla cand am vazut ca mi s-a aprins indicatorul de ABS, am tras pe dreapta si turometrul a cazut la zero, dar motorul inca mergea. M-am indreptat rapid spre casa, am mers putin mai turat cu motorul si totul a fost in regula. Acum bateria e pe redresor. Am verificat toate sigurantele pe care le-am gasit si sunt ok, deci probabil ca nu mai functioneaza alternatorul. Am cautat pe internet si se pare ca e o problema destul de comuna la Honda CBF 1000. Marti vroiam sa merg sa fac verificarea tehnica (Hauptuntersuchung) ca sa pot sa fac inmatricularea, dar probabil o sa mai aman pana rezolv cu alternatorul. Dupa ce se incarca bateria, o sa incerc sa masor tensiunea la borne cu motorul pornit, sa incerc sa-mi dau seama daca incarca sau nu. Dar probabil ca nu, altfel nu se consuma azi complet bateria. O sa ma coste cam 100 de Euro piesa si probabil o sa o schimb eu, am gasit un film pe youtube despre cum se face, e destul de simplu.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Dec 6 2015, 11:43 PM
Post #89


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am rezolvat ieri, ca a fost primul week-end cu vreme cat de cat buna. Acum am 14.1-14.2 V la bornele bateriei cu motorul pornit, inainte sa schimb statorul tensiunea era mai mica decat cu motorul oprit. N-am facut poze cu statorul inlocuit, dar 2 elementi pareau arsi, nu doar unul.
Cel mai migalos a fost sa curat marginile capacului si sa pun "gasket maker"-ul. Sper sa nu curga ulei, altfel trebuie sa mai desfac odata si sa refac operatiunea migaloasa cu curatatul si gasket maker-ul.



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 7 2015, 09:22 AM
Post #90


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,511
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Din păcate nu sunt rare, astfel de defecțiuni. Se strica releu sau stator. Cauza este chiar modul īn care funcționează īncărcarea - reglaj prin shunt. Odată ce ajunge tensiune pe borne la o tensiune de referința (~14V) releu de īncărcare va pune statorul īn scurt. Rezultatul este un curent foarte mare prin releul si prin bobinele din stator, si asta in timp poate duce la defecțiuni.
Ultimii ani au mai schimbat componente din relee de īncărcare de la SCR la MOSFET ca sa scadă din putere disipata acolo, dar tot statorul rămānă expus. Au mai apărut și relee care reglează in serie, cred ca astea sunt cele mai siguri.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Apr 15 2016, 07:59 AM
Post #91


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am scos-o de la garaj si am inmatriculat-o. Numarul e foarte asemanator cu cel precedent.
I-am incarcat si bateria si i-am schimbat filtrul de aer.

Attached Image




--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 30 2016, 03:03 PM
Post #92


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ieri am trecut de 34.000 Km la bord, dar n-am putut sa fac poza, am prins toate semafoarele pe verde pana a trecut la 34.001 smile.gif
Azi in drum spre serviciu am remarcat la un moment dat ca nu se vede in masina din fata farul meu de faza scurta... Si intr-adevar nu mai merge. Nici faza lunga, in schimb flash pot sa dau cu butonul de "depasire" din stanga. Siguranta e buna, dar era evident daca merge sa dau flash. Se pare ca problema e de la sterter switch, care decupleaza farurile in momentul in care vrei sa pornesti motorul, si ar trebui sa le cupleze la loc dupa ce il lasi. Am gasit un tutorial despre inlocuire si eventual reparare, daca nu vrei sa dai cam 135 Euro pe toata instalatia cu butoanele de pe ghidonul din dreapta.
http://www.fireblader.dk/i_files/cbf1000el...witch/hsr01.htm
E destul de complicat, dureaza cateva ore, cred ca o sa incerc in week-end sa fac asta. Daca nu reusesc sa-l repar, va trebui probabil sa cumpar si sa inlocuiesc.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 5 2016, 09:21 AM
Post #93


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am rezolvat in week-end problema cu farurile, a fost mult mai usor decat credeam. Am gasit un fir care se dezlipise.
Attached Image

Dupa diagnoza si cateva ore de ploaie am lipit la loc firul si farurile functioneaza din nou.
Attached Image



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th September 2018 - 12:00 PM