IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Salut pe toti. E normal sa moara motorul cand...., E46, 318i, 2001, 1995 cm,143cp
ciprian irimies
post May 22 2011, 01:11 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18-May 11
Member No.: 15,571
Car: E46
Engine: N46 2.0 143CP



E normal sa moara motorul cand desfac capacul de la ulei?
Merci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 22 2011, 05:40 PM
Post #2


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,463
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Da, e chiar de bine smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciprian irimies
post May 24 2011, 10:25 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18-May 11
Member No.: 15,571
Car: E46
Engine: N46 2.0 143CP





Pareri?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 24 2011, 01:33 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,777
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bart a spus totul wink.gif

Putin mai pe larg:
- ar trebui sa-ti faci probleme daca nu da sa moara motorul cand desfaci capacul de ulei la un benzinar aspirat. Ar insemna ca motorul merge cu aer fals, iar faptul ca merge bine cu aer fals inseamna ca ai ceva senzori dereglati (debitmetru de ex.) etc etc.
- DAR, pentru ca la tine da sa moara (sau chiar moare?) esti in regula. Incredibil, nu?


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post May 27 2011, 11:46 AM
Post #5


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



La mine da sa moara si cand scot joja si cand scot capacul de ulei


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciprian irimies
post Jun 1 2011, 03:13 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18-May 11
Member No.: 15,571
Car: E46
Engine: N46 2.0 143CP





Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul.
Cica nu e compresie si alte probleme.
Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema.
Merci inca odata.

QUOTE (ciprian irimies @ Jun 1 2011, 04:07 PM) *
Merci de raspunsuri. Pe alte forumuri multa lume vorbeste ca nu ar trebui sa moara motorul.
Cica nu e compresie si alte probleme.
Dupa principiul de functionare al motorului aspirat si eu tind sa cred ca nu e nici o problema.
Merci inca odata.

A...... se vorbeste ca valva pcv ar fi cea mai posibila cauza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 1 2011, 03:26 PM
Post #7


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,463
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Principiu e simplu. Tot aer care intre in motor trece de debitmetru. Asa ca calculator poate sa face niste calcule ca sa determine cantitate necesara de benzina injectata.
In moment in care tu desfaci capac de ulei, prin chiulasa si legatura intre chiulasa si admisie, intre aer in admisie care nu a trecut de debitmetru. Asa ca in motor intre mai mult aer decat observa calculator, si cantitate de benzina injectata nu este corecta. Prin urmare mersul motorului este afectat.

Dar: Calculator are un feed-back prin sonda lambda, prin care isi da seamna ca ceva nu e corect. Incet incet o sa modifica cantitate de benzina injectata pana cantitata este corect pentru debit de aer masurat de debitmetru + aer fals care intre prin chiulasa. Pe lucru asta este bazat 'testul de capac'. Un motor care pierde compresie trage by default aer nemasurat in admisie (de fapt gaze care rezulta din ardere in cilindrii) si calculator compenseaza pentru lucru asta. La un motor ca asta, mersul la ralantiu nu va fi influentat la fel de mult daca desfaci capacul. Testul insa nu mi se pare concludent pentru diagnoza de lipsa de compresie. Daca intre aer fals in admisie prin alt loc (un furtun crapat, o garnitura defecta, chiar la capac de ulei sau la joja) comportament e cam la fel. Un test cu o manometru de compresie este mult mai fiabil.

In orice caz, e de bine daca sa modifica mersul motorului.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 1 2011, 03:42 PM
Post #8


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,463
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (ciprian irimies @ Jun 1 2011, 04:13 PM) *
A...... se vorbeste ca valva pcv ar fi cea mai posibila cauza.

Aici m-ai prins.. La vechiturile mele nu exista acel PCV valve, si intre motor si admisie era un simplu furtun.
Acuma depinde cum este pe masina ta, sistemul. Din ce inteleg, valva PCV la ralantiu este aproape inchisa (depresiune mare in admisie) si atunci intradevar nu ar trebuie sa fie o modificare significanta la mersul motorului.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 1 2011, 04:27 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,777
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pai sa se hotarasca: ori e compresia, ori pcv-ul?
Ori nu-i nimic? wink.gif

Compresia, slabe sanse.
PCV, stie Bart mai bine, desi nici el nu prea stie laugh.gif

Poti sa ne dai link cu discutiile de pe celelalte forumuri pls?


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 1 2011, 04:38 PM
Post #10


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,463
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Test ala cu capac e pacatos, asta e singura lectia de aici tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgeciobanu
post Nov 14 2011, 01:12 AM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 31-October 11
Member No.: 31,463
Car: e 46
Engine: 2.0



Am facut si eu testul asta cu capacul scos. Am pornit masina (318 d/ 2003) apoi am scos capacul. Nu se opreste motorul
doar ca isi schimba "mersul", turatia si trepideaza mai tare. Dupa ce il pun inceteaza.
Oare e de bine si la diesel?

This post has been edited by georgeciobanu: Nov 14 2011, 01:13 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th January 2018 - 05:31 AM