IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> problema clima e39
gandac
post Nov 18 2010, 11:05 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2



sa incepem

Am achizitionat un e39. Cand l-am cumparat am facut 2-3 ture cu el blana, si dupa 10 minute vine un nene la geam, ca-mi curge ceva. Ma dau jos deschid capota, busonul de la radiator mai ceva ceva, sa sara ca un gheizer. Ii zic la cumparator ca nu o mai iau etc.

Mergem cu ea la un service sa vedem ce ar putea fi, iar mecanicul de acolo mi-a spus ca nu era aerisita bine instalatia. Bun il pun sa desfaca si pompa de apa sa se uite ( a desfacut-o si a spus ca este OK) ii face aerisirea...o tine 10 minute turatii maxime, creste apa cum trebuie la jumate, totul bine si frumos ( in tot acest timp masina nu baga caldura inauntru deloc ). Am intrebat mec si mi-a spus ca poate fi de la aeroterma . In fine iau masina vin spre bucuresti ( am inghetat de frig ) nu mi s-a mai intamplat nimic la apa.
Azi ma duc pana la autovit si cand am ajuns acolo, am parcat, ce sa vezi...sfaraia ceva, si pica apa dedesubt. Deschid capota si bineinteles ca se incalzise iar apa.
Pe bord in tot acest timp nu mi se ridica apa. Sta la jumatate.

Care ar fi problemele si daca ar putea sa aibe legatura intre ele?
1. incalzirea apei prea rau
2. de ce nu baga caldura inauntru


Daca o pun pe tester poate sa-mi arate si chestiile astea?

va rog ajutati-ma ...sunt neputincios...am inceput sa umblu cu bidoane de apa dupa mine.

mentionez ca am pus apa ( nu antigel, nu apa distilata )
bmw 523i 1997
giobrinel is online now Report Post Edit/Delete Message
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 18 2010, 11:53 PM
Post #2


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,487
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Face presiune multa in sistemul de racire?
Daca furtunele sunt foarte tari poate sa fie o problema la garnitura de chiulasa.
Vas de expansiune este separat de radiator? Sau in vas incorporat in radiator?

Poate sa fie de la aerisire incompleta daca nu ai caldura in masina. Daca nu reusesti o aerisire din prima, mai incearca.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Nov 19 2010, 12:23 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2





Da e sub presiune. Nu stiu, poate asa e normal. Dar am lasat busonul la locul lui timp de 2-3 minute dupa ce se incalzise apa, iar cand l-am desfacut tot a rasuflat grav. Dar daca apas pe furtune. pe cel care vine langa buson sus, nu pare sub presiune, e moale.

Nu am vas de exp. Torn in radiator direct
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 19 2010, 11:56 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Probabil termostatul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 19 2010, 12:06 PM
Post #5


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,487
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu cred, daca pe bord arate bine temperatura. Se poate ca a luat o teapa, sa fie cumparat o masina cu o defectiune la motor.
La septar cand s-a dus garnitura de chiulasa ac de temperatura nu s-a miscat de la mijloc chiar daca tasnea apa la motor. Se facea presiune mare in sistem de racire. Nu stiu daca mergea caldura, dar poate cand intre gaze de esapament in sistemul de racire, sa creaza aceasi efect ca cand nu este aerisit bine instalatie.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 19 2010, 12:17 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





N-a menţionat, să vedem dacă pe bord e la roşu apa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Nov 19 2010, 12:31 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2



QUOTE (gandac @ Nov 18 2010, 11:05 PM) *
Pe bord in tot acest timp nu mi se ridica apa. Sta la jumatate.


Nu mi se ridica. Plec acum spre service. VA URMA smile.gif



am uitat sa mentionez ceva, cu toate ca nu stiu daca e relevant.
masina nu are catalizator, si de aceea si un miros FOARTE puternic de benzina. De ex. nu pot sa stau cu geamu / trapa deschisa cand merg. Dar daca dau drumu la ventilatie, nu`mi baga mirosul acela de benzina. DOAR AFARA LANGA MASINA MIROASE INGROZITOR.

This post has been edited by gandac: Nov 19 2010, 12:39 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Nov 19 2010, 12:59 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Mari sanse sa fie dusa garnitura sau fisurata chiulasa/blocul motor. Am vazut de curand un caz asemanator. 2.3i din '97 nu e motorul ala buclucas?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 19 2010, 01:07 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Adică M52 din nikasil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Nov 19 2010, 02:56 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2





da, el e....nemernicul :-)


Gata, problema a fost fixata. Sa vedem daca va avea si rezolvare.

Am fost la celebrul Viorel din Aparatori, care primul mecanic a zis sa schimb termostatul, fara sa vina sa se uite la masina, al 2-lea a zis ca asa e normal blink.gif sa fiarba apa auzi...

Dupa care m-am dus la filaret, si am aflat. RADIATORUL este de vina pentru ca trage aer fals

Radiatorul meu nici macar aftermarket nu este, este ceva home-made din aluminiu. Foarte multe table sudate cu lipituri foarte multe, si a rezultat radiatoru. Mi-a demonstrat domnul de acolo ca pe acolo trage aer fals, ca se auzea un fasait. Mi-a explicat ca daia nu baga nici caldura.

Deci? careva care are vreun radiator de vanzare? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 19 2010, 03:21 PM
Post #11


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,487
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Astfel de improvizatii de obicei spun multe despre o masina.. Sper sa nu mai ai surprize neplacute.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 21 2010, 12:34 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu m-aş fi gāndit niciodată că cineva e atāt de cretin īncāt să facă un radiator improvizat pe un E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z E K Y
post Nov 21 2010, 12:38 PM
Post #13


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20-October 10
From: bucuresti
Member No.: 3,596
Car: e36
Engine: m43 b18



eu am auzit ca cine pune radiatoare facute din mai multe suduri castiga intre 40 si 60 de cai putere....radiatoarele astea s-au pus in special pe masinile de curse ph34r.gif

This post has been edited by Z E K Y: Nov 21 2010, 12:40 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Nov 23 2010, 02:06 AM
Post #14


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2





Am rezolvat gata. De la radiator era. MS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Dec 14 2010, 03:54 PM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2



inca o intrebare: un termostat in momentul cand atinge temperatura de 92 grade deschide total ?
Problema e urmatoarea, am avut iar probleme cu termostatul ( cineva mi-a spus ca nu deschide ) dat jos luat in casa, aruncat in oala cu apa, si cand a inceput apa sa fiarba s-a deschis, ( deschizatura fiind de vreo 5 cm ). Problema e ca am cumparat altul nou si inainte sa il pun pe masina l-am luat si pe acesta si l-am fiert. Le-am pus pe amandoua in acelasi timp iar acela vechi, deschide MULT mai mult decat cel nou. Se poate sa fie asta problema de nu era in regula, sau cel nou cumparat are probleme la deschidere? ( ps: cel nou se deschide vreo 2 cm ) - lasat in oala la fiert si 20 de minute, nu a vrut sa deschida mai mult. heelp me :-)

deci poate sa deschida in functie de temperatura, mai mult sau mai putin? sau are doar 2 puncte. INCHIS - DESCHIS.

cauza pentru care l-am schimbat a fost ca-mi ajungea apa pe rosu imediat. ( jumate de radiator rece ) furtunul care vine inapoi in radiator din motor si el rece si foarte moale ( ca si cum n-ar fi avut apa in el ) ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Dec 14 2010, 04:49 PM
Post #16


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 765
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



cum antigelul nu are cum sa fie numai rece sau fierbinte asa si termostatul nu are doar 2 puncte inchis sau deschis

pompa de apa ai verificato?

termostat de care ai pus?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Dec 14 2010, 04:56 PM
Post #17


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2



pompa de apa e si ea schimbata de 2 zile.
termostat - EPS huh.gif


acum plec spre garaj sa schimb si termostatul ( am schimbat tot traseul de racire ) pentru ca nu-mi baga caldura cum trebuie.

am schimbat asa: termostat / pompa apa / electrovalvele / radiator mare / caloriferul dinauntru . Asta pentru ca toata lumea si-a dat cu parerea ce ar fi. Chestia este ca acuma de cand am schimbat electrovalvele, imi baga caldura bine, dar imi si creste apa foarte rau. Numai stiu ce sa ma fac sad.gif . Dar banuiesc si eu ca nu deschide termostatul cum trebuie, ca am zis nu vine deloc pe retur apa calda si e foarte moale furtunul si radiatorul in partea aceea rece, si plus dupa ce se incalzeste apa rau ( fierbe) se aud bolboroseli asa ca si cum ar lua aer, pe la carcasa de la termostat. Deci e clar ca face presiune mare acolo ca nu deschide cum trebuie.

revin diseara cu detalii si alte probleme daca nu o rezolv smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Dec 14 2010, 08:36 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Ai luat termostatul pe baza VIN-ului?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Dec 14 2010, 09:55 PM
Post #19


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2



da pe baza la serie.

Bineinteles ca tot nu merge. Am mai observat ceva, in dreptul soferului sub filtru de polen mai are un robinet, pe ale carui furtune banuiesc ca trebuie sa circule apa, calde fiind. Dar surpriza ca in momentul cand am desfacut robinetul de tot ( e ca un aerisitor ) acolo nu se aflau decat aburi, deci nu circula apa deloc in sus. In mom ala am zis ca sigur e de la electrovalve, nu da drumu la apa mai departe, am scos electrovalvele pus pe direct si la fel nu ajunge apa sus acolo.
Maine mai vine alt mecanic ( cica doctor bmw ) sa vedem ce are.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gandac
post Dec 15 2010, 04:36 PM
Post #20


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18-November 10
Member No.: 3,663
Car: E39
Engine: 2



NU POT SA CRED. I-am dat de cap :-))

Inca putin si imi luam alta masina. Bine ca nu am facut greseala sa ma iau dupa X mecanici care bineinteles si-au aruncat ofertele ( e garnitura ciupita ...o facem noi mai ieftin). Am stat m-am documentat si ce sa vezi. Nenorocitul de sistem WEBASTO era de vina, care avea un radiator infundat, si nu-si facea circuitul cum trebuie, facea presiune etc. Am scos furtunele de la radiatoarele de la webasto, le-am pus pe direct si in sfarsit nu pot sa mai stau in masina de caldura acuma :-)...

Asa ca wink.gif la multi ani si numai bine tuturor mecanicilor ce m-au trimis dupa cai verzi pe pereti ( termostate, electrovalve, calorifer, pompa apa...etc )

VA MULTUMESC PT SPRIJIN smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st July 2018 - 03:49 PM