IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Temperatura mare lichid racire...
Flomir
post Jun 9 2010, 12:31 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 17
Joined: 19-January 09
Member No.: 2,463
Car: E46
Engine: M43 1.9 118CP



318i E46. Imi trece constant de 90 de grade in mai putin de 5 - 7 minute, dar mult mai frecvent acum de cand cu caldurile astea... Trebuie sa dau drumul la caldura inauntru si atunci scade in scurt timp la 90 sau chiar mai putin (87 - 88 grade). Daca nu dau drumul la caldura, imi ajunge pe la 116 - 117 grade. Mai mult de atat nu a urcat. Poate ca nu am facut nici drumuri de sute de kilometri... Dupa oprire (cu motorul cald), furtunul care intra in blocul motor e beton si super fierbinte, pe cand cel care iasa din termostat e caldut... Nici electroventilatorul nu porneste tot timpul sau se invarteste foarte putin si se opreste. Daca dau drumul la clima, porneste in cateva secunde, si daca opresc clima, se opreste si el, indiferent de temperatura indicata in bord...
Tind sa cred ca e o problema mai veche... i s-a schimbat pompa de apa in noiembrie; nu dupa mult timp, imi sare furtunul de racire din intrarea din spatele motorului. In ambele cazuri i s-a schimbat lichidul de racire, dar fara a goli ce a mai ramas in blocul motor. Nu a fost facuta bine aerisirea, nedand drumul la caldura in interior... In consecinta, azi am golit tot antigelul si am facut aerisirea cu clima pusa la 32 de grade... dar degeaba, am lasat motorul la relanti si ajungand la 100 - 105 grade, tot nu porneste ventilatorul. Please some help here...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Flomir
post Jun 12 2010, 11:04 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 17
Joined: 19-January 09
Member No.: 2,463
Car: E46
Engine: M43 1.9 118CP



Mersi Ciupanezu si ceilalti care au punctat problema... era termostatul... am fost la mecanic si a zis prima data ca ar fi sonda de apa, cea de pe furtunul care pleaca din termostat. Pe urma, a desfacut termostatul si l-a scos, legand pe direct carcasa termostatului si temperatura nu mai crestea de 92 de grade la viteze foarte mici in oras si cobora pana la 75 de grade la viteze mari in afara, indiferent de plaja de turatii si de viteza (a turat-o de au gasit-o toate alea...). Alt termostat si... on the road again...
Apropo, furtunele nu mai erau umflate cum erau, de stateau sa plezneasca si erau ambele fierbinti...

This post has been edited by Flomir: Jun 12 2010, 11:05 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th July 2025 - 02:00 PM