![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De azi dimineata simt pentru prima data ca am frane bune la masina
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#202
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
e acum mare grija la cei din spate
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-a facut-o masina cu 3 zile inainte de revelion... Pe 31 urmand sa plec la 100 km de Bucuresti. Totusi e bine ca nu s-a intamplat cat am fost la Brasov, 1 saptamana de zile. Daca se intampla acolo era mult mai rau. De cateva luni de zile odata la cateva saptamani trebuie sa completez antigel, cateva sute de ml. N-am gasit un unde curge. Pe 28 decembrie am plecat la cumparaturi la Billa, pe Barbu Vacarescu, la cam 2 km de casa. Mi-a aparut avertizarea ca nivelul lichidului de racire e scazut cand am pornit motorul. Pana la Billa motorul nu a ajuns la temperatura normala de lucru. La intoarcere insa dupa mai putin de 1 km de mers spre casa am vazut temperatura intre jumatate si rosu, urcand rapid. Am facut cateva pauze pana acasa de racire si am ajuns cu bine. Era foarte frig, am lasat-o pe a doua zi. Pe 29 am completat cu niste apa distilata si antigel si am plecat prin cartier sa incalzesc motorul. L-am incalzit bine, iar a ajuns aproape de rosu. Am zis ca nu e bine aerisit si am incercat sa il aerisesc, am tot completat cu antigel si desfacut surubul de aerisire. Mare lucru n-am reusit. Am continuat a doua zi cu acelasi lucru, la fel, nu am reusit mare lucru de dimineata, dar am facut o pauza si seara am continuat, am mai completat cu aproape 2 litri de apa si antigel si pana la urma am reusit sa rezolv problema, nu mai trecea temperatura apei de jumatate. Eram bucuros, dar nu intelegeam cum am pierdut atat de mult lichid de racire. Cand il aeriseam se pierdea ceva lichi, dar nu asa de mult cat completam eu. Pe 31 dimineata cand am iesit la masina... Balta sub ea. Si m-am uitat prin jur si am constatat ca era balta de antigel peste tot pe unde parcasem in ultimele zile, si pe unde mersesem cand parcam erau picaturi de antigel. Am completat cu antigel si apa distilata din nou, si am plecat sa incalzesc motorul. Dupa cateva sute de metri am oprit si am ridicat capota, si am reusit sa identific locul pe unde curgea. Curgea pe la motorasul care impinge lichidul de racire spre radiatorul de incalzit habitaclul (nu stiu exact cum se cheama). Am merge repede acasa, fara sa incalzesc motorul prea tare, si m-am apucat de treaba. Trebuia sa elimin motorasul de pe traseu. Am incercat sa unesc furtunul de intrare cu cel de iesire cu o alta teava, dupa care am constata ca exista o alta rezolvare, conectam furtunul de intrare acolo unde mergea furtunul de iesire din motoras (furtunul de iesire are maxim 10cm lungime). Si asta a fost! De atunci nu am mai avut nici o problema cu lichidul de racire si cu temperaturi, si nici cu incalzirea in habitaclu nu sunt diferente. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
da, e o pompa electrica acolo, din cate stiu eu, care ajuta apa sa treaca prin radiatorul de incalzire al habitaclului. e chiar langa electrovalvele de caldura, nu? Bine ca i-ai dat de cap, macar ai scapat de o grija.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
da, e o pompa electrica acolo, din cate stiu eu, care ajuta apa sa treaca prin radiatorul de incalzire al habitaclului. e chiar langa electrovalvele de caldura, nu? Bine ca i-ai dat de cap, macar ai scapat de o grija. Si eu am scos motoras asta. Nu ca curgea, dar era gripat total. Motoras ajuta pe relanti flux de apa spre radiator de incalzire, cand pompa de apa de la motor nu are debit mare. La mine se simte cand stau mai mult la un semafor, nu incalzeste foarte bine. Cand plec de pe loc si se tureaza motor incepe sa bate caldura mai multa in interior. Bine ca nu a fost garnitura de chiulasa ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
deci probabil ca mie imi lipseste piesa asta ![]() long-live bmwzone ![]() |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
si mie cred ca imi lipseste, dar sincer acum iarna nici sa ma pici cu ceara nu o sa desfac acolo sa verific. am antigel in instalatie, nu picura pe nicaieri, caldura inauntru este mai mult decat suporta unii pasageri de-ai mei, deci toate bune.
la cati km ai ajuns cu masina, George? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
eu am avut problema asta la un mercedes w124. am scos pompa si am pus un robinet din ala din baie. vara il inchideam si n-aveam caldura, iarna il deschideam. asta pt ca pompa costa vro 15 milioane la mercedes.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
192.000 km am facut zilele trecute. si mi s-a aprins "OilService", umblu cu uleiul si filtrul in portbagaj de vreo saptamana, dar e prea frig sa ma apuc sa-l schimb... Prind eu o zi mai calda si fac si asta.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce ulei? |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Castrol Magnatec 10W40.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
din asta vreau sa bag si eu.
De unde l-ai luat si cu cat? |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
autokarma.ro, nu mai stiu exact cat a fost...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am gasit superoferta la un m,agazin de piese Dacia, langa Viitorului/Stefan cel Mare: Magnatec 10W40 , bidon de 5l - 120ron ![]() Daca eram istet il luam cu 104 ron, ca aveau afisat pretul pentru vechile bidoane de 4litri ![]() 50m mai incolo, alt magazin il vindea cu 155ron. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
eu unul nu mai bag Castrol in masina, nu am experienta placuta dupa vechiul M20B20
![]() Insa, daca la voi se simte bine motorul cu Castrol, nu cred ca e cazul sa schimbati marca. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si eu am o experienta nasoala cu Catrol. La 4000km dupa ce l-am pus am spart baia
![]() In rest, ce sa zic parca il papa mai incet decat papa BP. Acum am Aral si pare la fel de bun ca si Castrol Magnatec. Parca becul de ulei se stinge chiar mai repede decat cu castrol, la pornirea la rece. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nu-mi mai merge aerul conditionat (am umplut primavara trecuta cu freon instalatia), si azi dimineata am fost la service (langa Interceptor) sa repet opratiunea. Dar in timpul operatiunii au constatat mecanicii ca am condensatorul (radiatorul instalatiei de aer conditionat) fisurat, asa ca... o sa dau 750 ron + manopera sa-l inlocuiesc, in plus fata de freon
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nici mie nu-mi mai merge, desi in toamna am fost asigurat ca totul e ok ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
OEM ti-ai luat? Credeam ca e mai scump. Nu OEM, am luat marca BEHR. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:48 PM |