![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Sfat pentru cei care au de platit prea mult la taxa auto,se poate obtine o redure de 15 sau 25 la suta nu stiu exact din taxa.Te duci la notar faci un act cum ca esti student si faci 50 de mii de km pe an si ca te deplasezi cu masina la facultate....si apoi cu hartia de la notar ,rar ...... te duci la finante si platesti mai putin.e probata merge.Peste o luna cand termin sesiunea ma duc si eu acasa si va zic exact tot .Cica ar mai fi o varianta in care nu platesti nimic din taxa daca masina ta e non euro nu are abs servo.......adica e old school,tot cu un act la notar dar nu stiu exact incearca cineva luna asta si daca merge postez in detaliu procesu
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cica ar mai fi o varianta in care nu platesti nimic din taxa daca masina ta e non euro nu are abs servo.......adica e old school,tot cu un act la notar dar nu stiu exact incearca cineva luna asta si daca merge postez in detaliu procesu ![]() ![]() Maşina nu trebuie să fie old school. Trebuie să vehicul istoric omologat de ACR, să fie 100% original, īntr-o stare foarte bună, să nu mai fie fabricat modelul īn cauză de minim 30 de ani etc. Sunt foarte multe reguli, multă birocraţie. This post has been edited by Ciupanezu: Jun 14 2009, 01:37 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Maşina nu trebuie să fie old school. Trebuie să vehicul istoric omologat de ACR, să fie 100% original, īntr-o stare foarte bună, să nu mai fie fabricat modelul īn cauză de minim 30 de ani etc. Sunt foarte multe reguli, multă birocraţie. Eu am reusit, masina fiind departe de stare f. buna, si revopsit etc. In fine, chiar si cu asta nu am scapat de bratele lungi de fisc, tot m-au gasit bun de plata la ceva. This post has been edited by bartro: Jun 14 2009, 02:34 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce taxă a trebuit să plăteşti?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce taxă a trebuit să plăteşti? Pentru acte de vama, m-au cerut TVA pe valoare din tabele de vama, ca a fost inmatriculat inainte sa fie Romania in UE. Nu am platit, masina nu mai e functionala oricum. E vorba de cam 1300 de euro. This post has been edited by bartro: Jun 14 2009, 03:04 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Despre incadrare la vehicul istoric, cu al tau a fost usor pentru ca modelul chiar are 30 ani de cand a iesit din productie. Si nici nu arata prea rau, parea destul de original, fara roti pe 17 etc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
![]() Despre incadrare la vehicul istoric, cu al tau a fost usor pentru ca modelul chiar are 30 ani de cand a iesit din productie. Si nici nu arata prea rau, parea destul de original, fara roti pe 17 etc. atunci erau alte reguli eu cred ca daca bart ar icnerca sa o inmatriculeze acum i ar fi foarte usor... doar ca ar fi multa umblatura... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
![]() Despre incadrare la vehicul istoric, cu al tau a fost usor pentru ca modelul chiar are 30 ani de cand a iesit din productie. Si nici nu arata prea rau, parea destul de original, fara roti pe 17 etc. N-am facut nimic, zvon e ca inca exista unde am lasat-o pentru a fi reparat. era originala, pe langa vopsea, si trapa. Si 2 roti erau din '71 in loc de '68, dar nu se vede ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 27-July 08 From: Orsova Member No.: 1,717 Car: e36 Engine: 1.6 ![]() |
trebuie adeverinta de la scoala ? ?
![]() -------------------- Dytzu
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 04:21 AM |