IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Ursul meu coupe, E30 masina dorita de 6 ani
316i
post May 7 2009, 06:36 PM
Post #21


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Da, 1.8is de pe E36 din '93.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post May 12 2009, 01:30 AM
Post #22


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



hai sa ne vedem si noi duminica nu de lata, dar imi doresc de multi ani sa ma vad si eu la o intalnire cu voi, week-end-ul ce vine is liber si vin si eu la intalniri. multam frumos nenea 316i pentru ajutorul acordat cu instalatia la motor. si dap este 1.8 is luat dupa e36 si adaptat la e30 . voi reveni cu detalii ca acum imi mai caut piese.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
walde
post May 13 2009, 01:09 AM
Post #23


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 497
Joined: 24-January 07
Member No.: 564
Car: e36
Engine: 2.5 24v





sa o stapanesti sanatos, e draguta, am vazut-o cu minunatiile alea de jante, cei drept doar pe spate biggrin.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Jun 1 2009, 11:51 PM
Post #24


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Maxim 2 sau 3 posturi voi mai scrie despre masina asta. In ultima vreme s-au petrecut multe cu masina mea. Reusisem in luna februarie sa termin masina din orice punct de vedere, mergea totul, moyorul, electrica, franele, mai era un pic de lucrat la estetic ca nu aveam bari deloc. Cand am vrut sa ITP-ul la masina am dat masina unui prieten sa mearga cu ea la ITP pentru ca aveam un prieten cu statie de itp, am pregatit masina cu tot ce era nevoie astfel incat sa nu ma coste o avere trecerea lui, luminile mergeau, toba nu scotea zgomot pentru ca era originala, toate rotile la fel (a trebui sa imprumut 2), asigurare, cemai era gata sa treaca de teste. Intr-un final a reusit sa il treca pentru ca am avut probleme la seria de motor (era trecut un 0 in plus) . Tot persoana care mia facut ITP mia cerut maisna sa mearga cu ea sa isi cumpere motor pentru masina lui (o aveam la el de o saptamana) si in dimineata in care a plecat cu ea din bucuresti spre Buzau am zis sa il sun sa vad ce face, cand mia raspuns la telefon a zis ca este oprit cu masina dupa Sinesti si masina nu mai vrea sa porneasca (mia venit in cap ca nu mai are benzina) sau lucruri banale pentru o masina, cand am ajuns acolo tot interiorul mirosea a ulei ars, cand am incercat sa dau la automat se auzea bendixul dar nu invartea. Primul gand mia sarit la motor ca ar fii spart, m-am uitat la el, pe langa el, pe toate partile la bloc si dupa care l-am intrebat cum s-a intamplat. Mia zis ca dintr-o data s-a oprit, ca a mai pus el in vasul de expansiune cam 4l de apa si a mai cumparat dupa ce s-a oprit motorul 3 liitrii de ulei ca sa ajunga la nivel. Intr-un final l-am tractat si am ajuns acasa, am incercat sa invart motorul tractand masina dar de fiecare data cand ridica piciorul dupa ambreiaj rotile se blocau. Am desfacut motorul si acolo am vazut minunea. una bucata biela rupta, cuzinetii ajunsesera la culoare bronzului iar arborele cotit avea aceeasi culoare de bronz .
Am decis de comun acord sa cumpar alt motor si sa il platim jumate jumate, ca imi este prieten si eu nu iam dat motor cu 0 km . Iam dat timp de cautare 1 sapt sa gaseasca motor timp in care am cautat si eu., el nu a gasit (sigur nici nu a cautat) dar eu am gasit un 1.8is la pretul de 450euro. am ascultat motorul mia placut dar din pacate nu l-am putut proba din cauza ca masina avea un diferential lung si pana mea. l-am cumparat dupa un E36 la-am adus acasa si a inceput "Marea distractie 2" cu mine in rolul principal. Am cautat baie de ulei cam 2 sapt si tampoane intr-un final am gasit pe la Snagov la un pret acceptabil. Am cumparat baie, suporti si alte accesorii si am pregatit motorul, l-am urcat pe masina cu ajutorul unei macaresi aunui batator de covoare dupa ce inainte mai incercasem 2 zile sa il potrivesc cu tampoanele de E36 si imi dadea cu virgula. L-am montat pe masina am pus toate acarele pe el. a venit un coleg de forum 316i caruia incao data ii multumesc mia facut instalatia electrica si am recurs la urmatoarea etapa, am montat tobele, interiorul ca il scosesem sa aiba motorul loc ca nu am garaj unde sa il tin. Cand am pornit prima oara motorul nu statea neam la relanti pentru ca inca nu ii pusesem joja de ulei si nu faceam compresie bine sau ceva de genul asta, am facut si joja si motorul tot nu mergea in mintile lui, am scos mufa de la regulatorul de relanti si am inceput sa schimb debitmetre, am incercat cu unul de 1.8m40 nimic, cu altul de 1.8is si pana la urma am gasit un debitmetru cu care merge mai rotund dar mia fost dat doar imprumu. Acum cand pornesc motorul trebuie sa astept 3, 4 minute ca sa pot pleca cu el pentru ca daca depasesc 2000 rpm u el se ineaca, nu vrea sa se accelereze deloc, in schimb dupa ce astept sau il opresc si il pornesc din nou merge bine. A fost toata situatia oarecum roz cateva zile cand a intrat pe fir instalatia electrica de la bord, mai exact cea care vine de mufa centrala si pana la intrarupatorul de lumini, a luat foc de 2 sau de 3 ori, din senin cand puneam contactul si dadeam pozitie sau faza scurta becurile se aprindeau la o intensitate mica si incepea sa iasa fum, asa ca m-am hotarat sa cumpar instalatie electrica complecta. Am sunat in stanga, in dreapta pana la urma am gasit la Mouse caruia ii multumesc si lui pentru tona de piese moca si cu lumanare care mi lea dat o data cu instalatia electrica care sant intro stare foarte buna (TZIPLAS). am scos interiorul si m-am mancat unde nu trebuie sa racai pe locul de la picioare din dreapta cand ... ce sa vezi, sub tona de antifon care am dat-o eu acum aproape 2 ani se afla fffffff multa rugina, si am inceput sa scobesc, intr-un final am reusit sa fac o gaura de sus aproape de parbriz pana la prinderea cutiei, am zis ca nu e chiar asa rau si am iesit afara din masina si am dat si roata jos pe fata si surprize surprize si acolo, cu aripa data jos si cu soare care batea de sus am reusit sa vac ca oala mea se mai tina ff putin pe caroserie si era mai mult tinute de strut bat si puntea de jos + ceva tabla pe acolo, de aici --> mortii mamii ei de masina cine mai pune un deget pe ea pana nu gasesc o caroserie TIPLA coupe si sa ma apuc de transplant. Colac peste pupaza motorul a inceput sa sune ca un Diesel din cauza la distributie, nu stiu de ce pentru ca persoana de la care l-am cumparat mia spus ca motorul este ff bun si ca a schimbat patinele de la lant, dar ea face de mie frica sa il mai pornesc. Cu toate astea in spate cu multe tepe luate de cand am masina pentru ca am mers pe incredere m-am hotarat sa ma schimb la 180 de grade, voi pune instalatia veche pe masina ca nu are rost sa ma muncesc la cea noua care arata ireprosabil si ma voi duce la cel de la acre am cumparat motorul si ii voi lasa masina pana cand gaseste o solutie, motiv acasa nu am sa o tin pentru ca deja imi este frica sa mai merg cu ea si nu vreau sa incep sa bag bani in motorul asta, daca era un 2.5 24v se renta , dar asa........ . Sper sa gasesc intelegere la cel de la care am cumparat motorul si sa ma ajute pentru ca nu vreau sa ma cert cu el, nu de alta dar il cunosc de 3 ani si am cumparat multe piese de la el.
Cu topicul asta nu stiu cat voi mai continua cu el, cred ca voi mai face inca unul cu celalalt urs cand il cumpar. bufta multa la proiectele care lucrati si voi si sper ca macar voi sa aveti mai mult norc ca mine. voi reveni zilele astea cu poze ca am tot facut cat am muncit la masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mouse
post Jun 2 2009, 08:53 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,004
Joined: 29-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,325
Car: E85 Z4 Roadster
Engine: N46 2.0 150cp



bafta bah nene sa o termini dracu' odata...sa sti ca n-am citit ce-ai scris mai sus...e mult prea mult pt mine laugh.gif


--------------------
ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 2 2009, 10:46 PM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





QUOTE
bufta multa la proiectele care lucrati si voi si sper ca macar voi sa aveti mai mult norc ca mine.


Dupa ce ti-am citit postul parca ma apuca si pe mine teama sa nu patesc la fel.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 3 2009, 07:22 PM
Post #27


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



la tine macar se misca treaba
la mine interceptor zace din decembire
cs u de 1 an
si bebelusha ..de 5 ani


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yo_bava
post Jun 4 2009, 04:02 PM
Post #28


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 47
Joined: 11-December 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,392
Car: E30
Engine: 2.0i 129 CP



Nu te intereseaza 2 E30?....Doar le stii tongue.gif............


--------------------
Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Jun 29 2009, 03:16 AM
Post #29


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Hai sa venim si cu poazele de la lucrari, din tot chinul sa vedeti ce nu a iesit
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Jun 29 2009, 03:27 AM
Post #30


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW





continuare

maine voi vei cu noutati
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jun 29 2009, 05:57 PM
Post #31


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20



Poza cu nenea ala sprijinit de epava e criminala biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Sep 25 2009, 12:54 AM
Post #32


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



mai scriu si eu ceva pe aici ca multe s-au intamplat si noroc am avut cu carul. in primul rand masina neagra a cedat din cauza rigunii, una din oale este rupta de caroserie si nu mai pot merge cu ea. dupa atat noroc cu caroseria a cedat si distributia la masina, bate mai rau ca un diesel.
am trecut peste tot si am inceput investitii - una bucata E30 din 89 316i cu un motor care trage foarte bine pt un 1.6 (in vederea recarosarii) + piese aferente distributiei pe 1.8is, mai am doar intinzatorul de lant si am incheiat capitolul distributie. 316 a primit pt ca mergea ff bine,
~filtru ulei + ulei modil1,
~filtru aer,
~filtru benzina,
~lichid frana,
~frane spate ( tamburi ca se mergea fier pe fier ),
~radiator mai mare sa incinga mai greu,
~termostat+ alt vascocuplaj,
~un set de jante + flanse de 20mm fata spate,
~faruri inchise la culoare cu angel eyes,
~xenon,
~nari + grile de M3 + pleoape,
~amortizoare spate
~tampoane de motor + cutie (o sa vedeti mai tarziu de ce),
~radio mp3 + usb sony
~alt set de cabluri pt boxe ca instalatia orig era taiata si lipsea
Ca totul era frumos si mergea struna intr-o zi s-a gandit un mester mare (mai mare decat Manole) sa intre dupa banda 1 pe banda 2 unde ma aflam eu cu acceleratia la podea pe k ma prindea rosu, fara sa se asigure in oglinda si venind din afara Bucurestiului acolo unde doar el era in comuna cu masina a zis ca face treaba cu mine. automat nu l-am iertat si am intrat in coltul din stanga spate al portbagajului (avea o zdreanta de Opel astra), dar ghiniuonul pe deoparte a fost al lui, pt ca a iesit din masina pe dreapta (nu ise mai deschidea nicio usa pe stanga) dar si eu cu ghinion ca am baut de dimineata fara sa imi dau seama un pahar de vin la un "prieten" (asta ca poate mai intra si prietena) , era prima oara cand urcasem la volan dupa ce bausem. La politie automat au m-am dat mai cotit cu suflatul ca ma durea pieptul si am recunoscut ca eu nu am franat la timp. Concluzie taranul face masina pe asigurarea mea si vina lui, iar eu imi repar masina pe vina lui.
Damage-ul meu consta in aripa stramba + capota stramba + cap de lonjeron putin stramb (tra sa il indrept) + suport faruri rupt.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horus
post Sep 25 2009, 02:19 PM
Post #33


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 110
Joined: 11-November 05
Member No.: 96



Cum adica nu "automat l-am iertat"? Where's the catch? Ce sperai sa castigi din treaba asta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horus
post Sep 25 2009, 07:15 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 110
Joined: 11-November 05
Member No.: 96





Apropo, dupa parerea ta obiectiva, cine poate fi considerat taran dintre urmatorii:
-unul care a gresit, prin schimbarea benzii fara sa se asigure
-unul care s-a suit la volan baut, s-a sustras de la verificarea cu etilotestul(asta parca se pedepsea destul de nasol in mod normal) si a intrat cu intentie in vehiculul care nu s-a asigurat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 25 2009, 09:40 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Dacă ai intrat cu intenţie deşi puteai frāna, foarte urāt gestul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Sep 26 2009, 01:15 AM
Post #36


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



QUOTE (Ciupanezu @ Sep 25 2009, 10:40 PM) *
Dacă ai intrat cu intenţie deşi puteai frāna, foarte urāt gestul.


ideea este ca nu am provocat accidentul cu intentie, a fost pur si simplu prea rapida faza, el a intrat pe banda mea crezand ca nu este nimeni ( a facut-o fara sa se asigure), eu am avut o singura vina, bausem fix 100 ml de vin dimineata ca am fost pana la cineva si era singurul lucru cu care ma putea servea in afara apei, si mia fost sincer cam jena sa il refuz.
inca nu am finante sa imi permit sa lovesc cu intentie masina cumparata de o luna fara sa fii facut nici RAR-ul cu ea. accidente cu intentie puteam face multe pana acum, dar daca am putut evita, ce rost avea sa le comit, si eu gresesc la fel ca si altii, nu e o taiere de cap a gresi, dar m-a deranjat foarte mult felul in care s-a produs aciidentul, dintr-o cauza banala, eu sant instare sa ma asigur de motociclisti, altii de ce nu invata sa se uite in oglinda?? iar de aici degenereaza discutia, sant o mie si una de motive si de pareri,eu am tras din astea niste concluzii, taranul care nu stie sa conduca sa lase masina acasa iar prostul baut sa mearga cu ratb-ul iar daca si miroase de la bautura sa mearga dreaq pe jos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 26 2009, 10:25 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Dacă ai spus automat nu l-am iertat si am intrat in coltul din stanga spate al portbagajului, se īnţelege altceva.

Asta cu jena de a refuza băutura nu o īnţeleg.
Atāta timp cāt te vei urca la volan, e absolut normal să refuzi orice pahar de alcool.

This post has been edited by Ciupanezu: Sep 26 2009, 10:26 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Sep 26 2009, 02:35 PM
Post #38


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP





eu il inteleg intr-un fel pe mario

dar....nu mai bea si te sui la volan....chiar nu e ok....atat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 11:54 PM