mario.b
Apr 14 2008, 11:34 PM
Doresc si eu ca toti colegii de aici de pe forum sa imi prezint si eu masina. E30 este masina care mi am sa o am de multi ani, visam la ursuletul meu de 4 ani, doream sa imi cumpar, pot spune ca intr-un timp eram obsedat, visam noapte de noapte si ma gandeam cum sa imi modific masina, cum o sa ma las de fumat ca sa pot strange cat mai multi bani sa i pot face asa cum vreau eu. Anul trecut in vara mi s-a pus pata grav ca vreau si eu ursulet, m-am certat cu ai mei ca nu vroiau sa imi faca un credit din cauza ca la firma unde lucrez eu am in cartea de munca minimul pe economie (multumesc Depozitul de Calculatoare si Virgil Raducanu ca nu ne lasati sa ne aruncam in datorii) si dupa ce am umblat pe la mai multe banci li s-a facut mila alor mei si s-au indurat sa faca un credit pe care urma sa il platesc eu. Am cautat disperat masina (nu aveam mai mult de 100 mil), cu o saptamana inainte sa fac rost de bani erau ceva ursi la vanzare frumosi si ma incadram sa cumpar unul, cand am facut rost de bani neam, in final am gasit unul la Arad printr-un prieten dar singura problema era ca nu era pornit, are motorul facut si nu ii montase nimic la motor, singurele posibilitai de aducere era platforma (16-18 mil) sau tractat. Pana la urma am reusit sa il pacalesc pe fratemiu si varul meu (carora le multumesc) si au spus ca daca eu vreau sa il cumpar ei ma ajuta (in prostia din mintea mea mi se parea ceva usor ) cu calculele mele in 10 ore eram in bucuresti. Neam hotarat sa plecam si am ajuns in Aran undeva la ora 6 dimineata, m-am intalnit cu baiatul, am vazut masina, mi s-a parut cea mai frumoasa din lume desi nu avea nimic pe ea, nici jante, nu bari, nu interior, nimic, nimic si am decis sa o iau. Am plecat din arad la stanga la ora 14.00 si am ajuns in bucuresti urmatoare zi la 6 dimineata, tinand cont ca atrebuit sa mergem si pe autostrada (ursul meu neavand nimic functional ca lumini). Din septembrie a inceput distractia unii dintre DJ au fost Adi Oprisan cam 3 luni si Gabi Turcu cam 2 luni, cu ei m-am distrat cam din octombrie pana acum -- adu masina, e facuta, aduo inapoi ca o face, adu masina, o poti lua ca nu o mai facem--- . In ultima faza m-am decis sa o fac singur . Momentan am povestit o parte din pataniile mele cu masina, pe parcurs voi atasa poze si mai voi povesti din pataniile mele ca sant multeeeeeeeee. O seara buna
Si ceva poze de cand lucram la ea
rsk
Apr 15 2008, 12:31 AM
bv.chiar un om devotat e30-ului.bravo!si bafta cu facutu ca o sa ai ceva de munca si muuuulta bataie de cap
xox
Apr 15 2008, 12:31 AM
Mi se pare mie sau are o vopsea foarte faina pe ea? Felicitari

pentru ca te-ai inhamat si-ai pus tu mana s-o faci !
mario.b
Apr 15 2008, 11:28 AM
Saptamana asta sper sa pot pune interiorul la loc, cu tot cu bord (de la robert -multumesc frumos-) si scaunele + instalatia electrica sa o aranjez si tot saptamana asta sa pot pune tot motorul la loc (ca mufe).
Multam de urari. Iar vopseaua chiar e data de putin timp.
Mihai_AMD
Apr 15 2008, 11:56 AM
bv frate,tineo tot asa,eu unu stiu ce inseamna sa o iei de la zero la inetrior,instalatie electrice,etc,si asta e cel mai bine cand o faci tu,NIMENI din lumea asta nu o face mai bine ca tine,nimeni nu pune suflet.toti vor sa faca repede sa ia banu,nu ii intereseaza ca a 2a zi iti pica bordu abia montat de ei,banu sal ia.asa acasa la tine ,cu mana ta faci tot ca la cate,insisti pe ca trebuie si...atat,ca incepr sa imi ammintesc de clipele de groaza,dar si de fericire,traite de 1an incoa la restaurarea e12-elui
bafta!
jakal
Apr 15 2008, 01:37 PM
bravo...bravo.....tine-o tot asa si succes la realizarea proiectului......
haifisch
Apr 15 2008, 03:46 PM
e da...

.....felicitari....in primul rand pt povestioara ....ca si aia conteaza f mult.....cand puteai sa zici pur si simplu...." asta e masina mea....e30 3XXi din nu stiu ce an....poze"
bafta multa cu masina.....spor la treaba......
mario.b
Apr 25 2008, 06:43 PM
In seara asta cred ca termin interiorul de montat definitiv si sper ca maine sa pot pune totul la loc la motor.
@316i - inca nu am terminat la motorul ca sa te pot suna sa facem firele alea. In caz ca maine nu resusesc se le nimeresc desi am nevoie de masina ca de aer pentru ca vreau sa plec cu ea la tara te voi chema pe saptamana viitoare. Multumesc anticipat.
Maine voi veni cu mai multe poze ale masinii.
mario.b
Apr 26 2008, 02:30 AM
Acum 10 min am urcat de la masina si sant plin de nervi, am constatat ca eu defapt nu am cumparat nimic intreg la masina, motorul nu merge, electrica este terminata, oalele pe fata strambe, din grup curgea ulei, interiorul era terminat si mai nou am obs ca am si rezervorul spart sau a fost spart dupa care sudat si acum curge pe langa sudura, deja am inceput sa am ganduri negre cu masina. Maine cobor sa montez restul de piese la motor si sper sa o pot porni, sant foarte deprimat cand ma gandesc ca pentru fiecare lucru trebuie sa muncesc atat, dar prin munca sper sa ajung la un final, pana ma lasa nervii.
Roby_325
Apr 26 2008, 02:06 PM
felicitari pentru proiect
stiu masina, a fost vopsita cu putin timp inainte sa o cumperi si nu la vreun vopsitor de 2lei
anu trecut cand ieseati din arad v-am vazut
cu un e36 negru ai tractato pana la buc nu?
mult succes in continuare
haifisch
Apr 26 2008, 07:56 PM
pacat
eu cred totusi ca ai doar putin ghinion si mult stres acumulat.....
calmeaza-te si cu putina rabdare se rezolva totul
mario.b
Apr 26 2008, 10:30 PM
QUOTE (Roby_325 @ Apr 26 2008, 03:06 PM)

felicitari pentru proiect
stiu masina, a fost vopsita cu putin timp inainte sa o cumperi si nu la vreun vopsitor de 2lei
anu trecut cand ieseati din arad v-am vazut
cu un e36 negru ai tractato pana la buc nu?
mult succes in continuare
Da asa am adus masina in Bucuresti. Multumesc frumos de urari.
mario.b
Apr 26 2008, 10:36 PM
QUOTE (haifisch @ Apr 26 2008, 08:56 PM)

pacat
eu cred totusi ca ai doar putin ghinion si mult stres acumulat.....
calmeaza-te si cu putina rabdare se rezolva totul
Ii multumesc Lui Dumnezeu, astazi cu ajutorul lui Florica NSL care mia facut legaturile la tabloul de sigurante (inca o data ii multumesc) am reusit sa o pornesc
.gif)
, fara ca el sa imi faca legaturile electrice si sa o porneasca nu reuseam mai nimic. Sant cel mai bucuros om din lumea asta in momentul de fata, din septembrie de cand am luat masina si pana astazi din punct de vedere sentimental legat de masini nu am fost mai fericit (exceptand cand am terminat KYL-ul si l-am vazut la expozitie), multumesc Lui Dumnezeu pentru tot ajutorul acordat. Voi reveni sper ca maine cu poze. Paste fericit tuturor
haifisch
Apr 26 2008, 11:46 PM
eee....ai vazut ?
Paste Fericit si tie
mario.b
Apr 30 2008, 02:03 AM
Cam asa arata masina duminica, eram tare mandru de ea si ma facuse sa ma simt ca un pasionat de E30, in seara asta imi pare rau ca am in minte aceasta masina. Duminica dupa ce facusem masina sa arate cat de cat ok si sa poata circula fratemiu cu ea, masina tragand bine, o mare parte din a1a scartaint si la a2a un pic, in seara asta venind de la munca pe la ora 21.00 am zis sa montez un turometru cu shift light, dupa o ora de chin ca a trebuit sa merg pe ghicite cu firele neavand o schita am reusit sa il montez, singura problema fiind ca si turometrul din bord si cel nou imi indica relantiul la 1300 ture am zis sa vad daca unde stiu eu aproximativ ca trebuie sa limiteze turatia este indicat si pe cel nou, am incercat de 5, 6 ori cu motorul cald sa vad unde se taie alimentarea (aprox 6400rpm) a inceput sa bata ceva sub capota, am deschis capota iar primul gand a fost sa nu atinga paleta de furtunele de la radiator, nu atingea nimic si se auzea o bataie pe din dreptul capacului de la culbutori. In tot acest timp cat am turat masina baietii care erau pe acolo au spus ca masina scoate fum, uleiul il schimbasem duminica cu tot cu filtru (ulei mobil 10w40 iar filtru de ulei era Mann), am scos capacul la culbutori cu gandul ca vad ceva p acolo dar nu am vazut nimic span, ma gandesc oare ce sa fie. Maine duc masina la un prieten are este mecanic sa vad daca ii pot face ceva, daca nu am ce sa ii fac am 2 alternative pentru masina 1 ii sparg maine seara motorul sii ii pun altul in 4 pistoane (neaparat IS) sau o las cu motorul asta o mai aranjez si mai fac ce mai este tehnic de facut si o vand fara nici un sentiment de parere de rau. Daca o vand imi iau alt urs care sa fie facut ,an 90 si ingrijit, chiar daca ar fii sa mai pun si o mie de euro, cu masina asta se pare ca nu ajung la capat. Am crezut ca imi pot indeplini si eu visul, dar se pare ca toate mi se intampla de parca am omorat pe cineva. Sa ne auzim de bine.
haifisch
Apr 30 2008, 08:08 PM

asteptam vesti...
mario.b
May 1 2008, 12:33 AM
salutare,am sa vin eu cu vesti bune (sunt fratele lui mario, mai intru din cand in cand pe contul lui sa vad si eu ce se mai vorbeste pe aici ca si eu sunt pasionat bmw dar nu prea am timp de forum ) astazi de dimnineata eu am mers cu masina cu foarte mare tarsa sa nu se sparga motoru dupa cum imi spusese fratele meu, dupa ce am iesit de la munca am fost la prietenul nostru mecanic sa vedem ce zice ca are, neam uitat pe la el si am gasit pinionul de la distributie (axa cu came) era desfacut mai gata sa cada, cred ca a uitat ultimul 'mecanic" la care a fost masina sa il stranga, iar acum merge brici fara bataie fara nimic, doar mici probleme care speram sa le gasim defectul. o sa mai venim cu detalii si probleme poate maine, sal si numai bine
haifisch
May 1 2008, 02:04 PM

phiuu.....buna veste intradevar
imi pare bine pt voi ca ati muncit f mult la masina
succes si tineti-ne la curent
mario.b
May 7 2009, 01:48 AM
ionusunt
May 7 2009, 01:25 PM
QUOTE (mario.b @ May 7 2009, 02:48 AM)

B)
bravo.si eu mai am ceva de munca si scot cabrio stage 3

si grija la gropi taxiuri si pietoni retarzi

numa bine ! PS ce motor i-ai pus ? is ?
316i
May 7 2009, 06:36 PM
Da, 1.8is de pe E36 din '93.
mario.b
May 12 2009, 01:30 AM
hai sa ne vedem si noi duminica nu de lata, dar imi doresc de multi ani sa ma vad si eu la o intalnire cu voi, week-end-ul ce vine is liber si vin si eu la intalniri. multam frumos nenea 316i pentru ajutorul acordat cu instalatia la motor. si dap este 1.8 is luat dupa e36 si adaptat la e30 . voi reveni cu detalii ca acum imi mai caut piese.
walde
May 13 2009, 01:09 AM
sa o stapanesti sanatos, e draguta, am vazut-o cu minunatiile alea de jante, cei drept doar pe spate

.
mario.b
Jun 1 2009, 11:51 PM
Maxim 2 sau 3 posturi voi mai scrie despre masina asta. In ultima vreme s-au petrecut multe cu masina mea. Reusisem in luna februarie sa termin masina din orice punct de vedere, mergea totul, moyorul, electrica, franele, mai era un pic de lucrat la estetic ca nu aveam bari deloc. Cand am vrut sa ITP-ul la masina am dat masina unui prieten sa mearga cu ea la ITP pentru ca aveam un prieten cu statie de itp, am pregatit masina cu tot ce era nevoie astfel incat sa nu ma coste o avere trecerea lui, luminile mergeau, toba nu scotea zgomot pentru ca era originala, toate rotile la fel (a trebui sa imprumut 2), asigurare, cemai era gata sa treaca de teste. Intr-un final a reusit sa il treca pentru ca am avut probleme la seria de motor (era trecut un 0 in plus) . Tot persoana care mia facut ITP mia cerut maisna sa mearga cu ea sa isi cumpere motor pentru masina lui (o aveam la el de o saptamana) si in dimineata in care a plecat cu ea din bucuresti spre Buzau am zis sa il sun sa vad ce face, cand mia raspuns la telefon a zis ca este oprit cu masina dupa Sinesti si masina nu mai vrea sa porneasca (mia venit in cap ca nu mai are benzina) sau lucruri banale pentru o masina, cand am ajuns acolo tot interiorul mirosea a ulei ars, cand am incercat sa dau la automat se auzea bendixul dar nu invartea. Primul gand mia sarit la motor ca ar fii spart, m-am uitat la el, pe langa el, pe toate partile la bloc si dupa care l-am intrebat cum s-a intamplat. Mia zis ca dintr-o data s-a oprit, ca a mai pus el in vasul de expansiune cam 4l de apa si a mai cumparat dupa ce s-a oprit motorul 3 liitrii de ulei ca sa ajunga la nivel. Intr-un final l-am tractat si am ajuns acasa, am incercat sa invart motorul tractand masina dar de fiecare data cand ridica piciorul dupa ambreiaj rotile se blocau. Am desfacut motorul si acolo am vazut minunea. una bucata biela rupta, cuzinetii ajunsesera la culoare bronzului iar arborele cotit avea aceeasi culoare de bronz .
Am decis de comun acord sa cumpar alt motor si sa il platim jumate jumate, ca imi este prieten si eu nu iam dat motor cu 0 km . Iam dat timp de cautare 1 sapt sa gaseasca motor timp in care am cautat si eu., el nu a gasit (sigur nici nu a cautat) dar eu am gasit un 1.8is la pretul de 450euro. am ascultat motorul mia placut dar din pacate nu l-am putut proba din cauza ca masina avea un diferential lung si pana mea. l-am cumparat dupa un E36 la-am adus acasa si a inceput "Marea distractie 2" cu mine in rolul principal. Am cautat baie de ulei cam 2 sapt si tampoane intr-un final am gasit pe la Snagov la un pret acceptabil. Am cumparat baie, suporti si alte accesorii si am pregatit motorul, l-am urcat pe masina cu ajutorul unei macaresi aunui batator de covoare dupa ce inainte mai incercasem 2 zile sa il potrivesc cu tampoanele de E36 si imi dadea cu virgula. L-am montat pe masina am pus toate acarele pe el. a venit un coleg de forum 316i caruia incao data ii multumesc mia facut instalatia electrica si am recurs la urmatoarea etapa, am montat tobele, interiorul ca il scosesem sa aiba motorul loc ca nu am garaj unde sa il tin. Cand am pornit prima oara motorul nu statea neam la relanti pentru ca inca nu ii pusesem joja de ulei si nu faceam compresie bine sau ceva de genul asta, am facut si joja si motorul tot nu mergea in mintile lui, am scos mufa de la regulatorul de relanti si am inceput sa schimb debitmetre, am incercat cu unul de 1.8m40 nimic, cu altul de 1.8is si pana la urma am gasit un debitmetru cu care merge mai rotund dar mia fost dat doar imprumu. Acum cand pornesc motorul trebuie sa astept 3, 4 minute ca sa pot pleca cu el pentru ca daca depasesc 2000 rpm u el se ineaca, nu vrea sa se accelereze deloc, in schimb dupa ce astept sau il opresc si il pornesc din nou merge bine. A fost toata situatia oarecum roz cateva zile cand a intrat pe fir instalatia electrica de la bord, mai exact cea care vine de mufa centrala si pana la intrarupatorul de lumini, a luat foc de 2 sau de 3 ori, din senin cand puneam contactul si dadeam pozitie sau faza scurta becurile se aprindeau la o intensitate mica si incepea sa iasa fum, asa ca m-am hotarat sa cumpar instalatie electrica complecta. Am sunat in stanga, in dreapta pana la urma am gasit la Mouse caruia ii multumesc si lui pentru tona de piese moca si cu lumanare care mi lea dat o data cu instalatia electrica care sant intro stare foarte buna (TZIPLAS). am scos interiorul si m-am mancat unde nu trebuie sa racai pe locul de la picioare din dreapta cand ... ce sa vezi, sub tona de antifon care am dat-o eu acum aproape 2 ani se afla fffffff multa rugina, si am inceput sa scobesc, intr-un final am reusit sa fac o gaura de sus aproape de parbriz pana la prinderea cutiei, am zis ca nu e chiar asa rau si am iesit afara din masina si am dat si roata jos pe fata si surprize surprize si acolo, cu aripa data jos si cu soare care batea de sus am reusit sa vac ca oala mea se mai tina ff putin pe caroserie si era mai mult tinute de strut bat si puntea de jos + ceva tabla pe acolo, de aici --> mortii mamii ei de masina cine mai pune un deget pe ea pana nu gasesc o caroserie TIPLA coupe si sa ma apuc de transplant. Colac peste pupaza motorul a inceput sa sune ca un Diesel din cauza la distributie, nu stiu de ce pentru ca persoana de la care l-am cumparat mia spus ca motorul este ff bun si ca a schimbat patinele de la lant, dar ea face de mie frica sa il mai pornesc. Cu toate astea in spate cu multe tepe luate de cand am masina pentru ca am mers pe incredere m-am hotarat sa ma schimb la 180 de grade, voi pune instalatia veche pe masina ca nu are rost sa ma muncesc la cea noua care arata ireprosabil si ma voi duce la cel de la acre am cumparat motorul si ii voi lasa masina pana cand gaseste o solutie, motiv acasa nu am sa o tin pentru ca deja imi este frica sa mai merg cu ea si nu vreau sa incep sa bag bani in motorul asta, daca era un 2.5 24v se renta , dar asa........ . Sper sa gasesc intelegere la cel de la care am cumparat motorul si sa ma ajute pentru ca nu vreau sa ma cert cu el, nu de alta dar il cunosc de 3 ani si am cumparat multe piese de la el.
Cu topicul asta nu stiu cat voi mai continua cu el, cred ca voi mai face inca unul cu celalalt urs cand il cumpar. bufta multa la proiectele care lucrati si voi si sper ca macar voi sa aveti mai mult norc ca mine. voi reveni zilele astea cu poze ca am tot facut cat am muncit la masina.
Mouse
Jun 2 2009, 08:53 PM
bafta bah nene sa o termini dracu' odata...sa sti ca n-am citit ce-ai scris mai sus...e mult prea mult pt mine
Silviu
Jun 2 2009, 10:46 PM
QUOTE
bufta multa la proiectele care lucrati si voi si sper ca macar voi sa aveti mai mult norc ca mine.
Dupa ce ti-am citit postul parca ma apuca si pe mine teama sa nu patesc la fel.
INTERCEPTOR
Jun 3 2009, 07:22 PM
la tine macar se misca treaba
la mine interceptor zace din decembire
cs u de 1 an
si bebelusha ..de 5 ani
yo_bava
Jun 4 2009, 04:02 PM
Nu te intereseaza 2 E30?....Doar le stii

............
mario.b
Jun 29 2009, 03:16 AM
Hai sa venim si cu poazele de la lucrari, din tot chinul sa vedeti ce nu a iesit
mario.b
Jun 29 2009, 03:27 AM
continuare
maine voi vei cu noutati
rostil
Jun 29 2009, 05:57 PM
Poza cu nenea ala sprijinit de epava e criminala
mario.b
Sep 25 2009, 12:54 AM
mai scriu si eu ceva pe aici ca multe s-au intamplat si noroc am avut cu carul. in primul rand masina neagra a cedat din cauza rigunii, una din oale este rupta de caroserie si nu mai pot merge cu ea. dupa atat noroc cu caroseria a cedat si distributia la masina, bate mai rau ca un diesel.
am trecut peste tot si am inceput investitii - una bucata E30 din 89 316i cu un motor care trage foarte bine pt un 1.6 (in vederea recarosarii) + piese aferente distributiei pe 1.8is, mai am doar intinzatorul de lant si am incheiat capitolul distributie. 316 a primit pt ca mergea ff bine,
~filtru ulei + ulei modil1,
~filtru aer,
~filtru benzina,
~lichid frana,
~frane spate ( tamburi ca se mergea fier pe fier ),
~radiator mai mare sa incinga mai greu,
~termostat+ alt vascocuplaj,
~un set de jante + flanse de 20mm fata spate,
~faruri inchise la culoare cu angel eyes,
~xenon,
~nari + grile de M3 + pleoape,
~amortizoare spate
~tampoane de motor + cutie (o sa vedeti mai tarziu de ce),
~radio mp3 + usb sony
~alt set de cabluri pt boxe ca instalatia orig era taiata si lipsea
Ca totul era frumos si mergea struna intr-o zi s-a gandit un mester mare (mai mare decat Manole) sa intre dupa banda 1 pe banda 2 unde ma aflam eu cu acceleratia la podea pe k ma prindea rosu, fara sa se asigure in oglinda si venind din afara Bucurestiului acolo unde doar el era in comuna cu masina a zis ca face treaba cu mine. automat nu l-am iertat si am intrat in coltul din stanga spate al portbagajului (avea o zdreanta de Opel astra), dar ghiniuonul pe deoparte a fost al lui, pt ca a iesit din masina pe dreapta (nu ise mai deschidea nicio usa pe stanga) dar si eu cu ghinion ca am baut de dimineata fara sa imi dau seama un pahar de vin la un "prieten" (asta ca poate mai intra si prietena) , era prima oara cand urcasem la volan dupa ce bausem. La politie automat au m-am dat mai cotit cu suflatul ca ma durea pieptul si am recunoscut ca eu nu am franat la timp. Concluzie taranul face masina pe asigurarea mea si vina lui, iar eu imi repar masina pe vina lui.
Damage-ul meu consta in aripa stramba + capota stramba + cap de lonjeron putin stramb (tra sa il indrept) + suport faruri rupt.
Horus
Sep 25 2009, 02:19 PM
Cum adica nu "automat l-am iertat"? Where's the catch? Ce sperai sa castigi din treaba asta?
Horus
Sep 25 2009, 07:15 PM
Apropo, dupa parerea ta obiectiva, cine poate fi considerat taran dintre urmatorii:
-unul care a gresit, prin schimbarea benzii fara sa se asigure
-unul care s-a suit la volan baut, s-a sustras de la verificarea cu etilotestul(asta parca se pedepsea destul de nasol in mod normal) si a intrat cu intentie in vehiculul care nu s-a asigurat
Ciupanezu
Sep 25 2009, 09:40 PM
Dacă ai intrat cu intenţie deşi puteai frāna, foarte urāt gestul.
mario.b
Sep 26 2009, 01:15 AM
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 25 2009, 10:40 PM)

Dacă ai intrat cu intenţie deşi puteai frāna, foarte urāt gestul.
ideea este ca nu am provocat accidentul cu intentie, a fost pur si simplu prea rapida faza, el a intrat pe banda mea crezand ca nu este nimeni ( a facut-o fara sa se asigure), eu am avut o singura vina, bausem fix 100 ml de vin dimineata ca am fost pana la cineva si era singurul lucru cu care ma putea servea in afara apei, si mia fost sincer cam jena sa il refuz.
inca nu am finante sa imi permit sa lovesc cu intentie masina cumparata de o luna fara sa fii facut nici RAR-ul cu ea. accidente cu intentie puteam face multe pana acum, dar daca am putut evita, ce rost avea sa le comit, si eu gresesc la fel ca si altii, nu e o taiere de cap a gresi, dar m-a deranjat foarte mult felul in care s-a produs aciidentul, dintr-o cauza banala, eu sant instare sa ma asigur de motociclisti, altii de ce nu invata sa se uite in oglinda?? iar de aici degenereaza discutia, sant o mie si una de motive si de pareri,eu am tras din astea niste concluzii, taranul care nu stie sa conduca sa lase masina acasa iar prostul baut sa mearga cu ratb-ul iar daca si miroase de la bautura sa mearga dreaq pe jos.
Ciupanezu
Sep 26 2009, 10:25 AM
Dacă ai spus automat nu l-am iertat si am intrat in coltul din stanga spate al portbagajului, se īnţelege altceva.
Asta cu jena de a refuza băutura nu o īnţeleg.
Atāta timp cāt te vei urca la volan, e absolut normal să refuzi orice pahar de alcool.
haifisch
Sep 26 2009, 02:35 PM
eu il inteleg intr-un fel pe mario
dar....nu mai bea si te sui la volan....chiar nu e ok....atat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.