![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
zi ma cine le-a "donat"
![]() s-ar putea chiar mai curand decat crezi sa aiba loc iesirea ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
de ieri TIR-ul are suspensie M-Tech....acum asteapta doar o iesire pe Cheia cu ZVK-ul si VTM-ul... ![]() suspensia toata sau numai arcuri ? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
doar arcurile, ca amortizoarele erau deja.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
ieri mi s-a pus pata, am coborat la masina si 2 ore am facut curatzenie la compartimentul "motor"....
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ieri mi s-a pus pata, am coborat la masina si 2 ore am facut curatzenie la compartimentul "motor".... ![]() ![]() pfoaaaaa..... cand trec si eu pe la tine? ![]() normal... cu o naveta de bere in portabagaj, un sac de carbuni si niste mici de la sellgros ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
oricand...facem o sesiune de curatzat motoare, ca mai sunt si altii care vor... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
da. o sesiune mai ampla de curatat
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
doar sa se mai incalzeasca un pic...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Dupa ce am montat arcurile de la Alex pe masina si nu mi-a placut cum sta pe fata, arcurile lui fiind mai groase si mai tari si statea la fel de ridicata pe fata ca si cu arcuri normale, am facut rost de alta pereche de arcuri Mtech, dar pentru 4 cilindrii.
Le-am montat si pe acestea si iar am constatat ca nici acestea nu imi satisfac dorinta de a lasa masina cat vrea eu de jos si ca atare am investit intr-un set de arcuri H&R care coboara cu 3,5cm fata si 2 spatele.... Le-am montat aseara la lumina becului doar pe cele de pe fata urmand azi sa le montez si pe cele de pe spate.....la prima vedere fata sta ok, sa vedem spatele si apoi feelingul la volan....in poza este diferenta de marime dintre un arc Mtech de 4 cilindrii si H&R... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Pe langa acestea in urma cu vreo 3 saptamani masina a primit o vopsea noua, un parbriz nou si bandouri noi, deoarece prezenta mai multe zgarieturi, o usa am gasit-o infundata in parcare, am gasit la fel o indoitura pe capota etc...si ca tot expira casco si trebuia sa o asigur in alta parte, am revopsit-o total.... Sa o stapanesti sanatos, in primul rand,iar in cel de al doilea spune-mi: unde ai vopsit masina si cat te-a costat si o nota pt service etc....(intreb pentru un amic care este in aceeasi situatie(fosta) a ta cu vopseaua). 10x ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Sa o stapanesti sanatos, in primul rand,iar in cel de al doilea spune-mi: unde ai vopsit masina si cat te-a costat si o nota pt service etc....(intreb pentru un amic care este in aceeasi situatie(fosta) a ta cu vopseaua). 10x ![]() scuze de raspunsul intarziat, eu am vopsito la service-ul CENTRAL, dar nu recomandat....sincer nu stiu ce service sa iti recomand, ca sa iasa bine masina... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
- sa mai reimprospatez si eu topicul cu TIR-ul....
momentan sta cuminte sub prelata, deoarece nu am primit nici o oferta concreta ca sa il dau, numai aberatii...cred ca va primi in viitorul apropiat volan de M cu comenzi si schimbator de M din aceeasi serie...in rest astepta iesirile de la sfarsit de saptamana cand isi mai dezmorteste si el pivotii si amortizoarele ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:54 PM |