IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> un rechin la malul dunarii, e28 528i
evildeath
post Feb 15 2009, 08:41 PM
Post #121


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5



QUOTE (elvislorin @ Feb 15 2009, 05:30 PM) *
am pus pompa de la td (td-ul nu avea abs) pe 2.8 cu abs si merge brici...uite un link cu modelele pe care s-a folosit http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on
in alta ordine de idei...nu mai stiu daca am scris mai inainte dar nu merge tempomatul...azi am verificat firele si par in regula...la ce sa ma uit in continuare?


s-o fii stricat actuatorul? conf (8).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 15 2009, 10:10 PM
Post #122


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Vad ca masina a fost automata, vezi ca la septarul meu cel putin se opreste tempomat cand e scos din 'D', poate iti a ramas un fir deconectat de cand a fost scos cutia veche..
In rest, e legat si la contact de frana. Siguranta mai are?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Feb 15 2009, 11:31 PM
Post #123


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





QUOTE (bartro @ Feb 15 2009, 10:10 PM) *
Vad ca masina a fost automata, vezi ca la septarul meu cel putin se opreste tempomat cand e scos din 'D', poate iti a ramas un fir deconectat de cand a fost scos cutia veche..
In rest, e legat si la contact de frana. Siguranta mai are?


sigur a ramas vreun fir deconectat...sunt prea multe prin bord care atarna...de siguranta nu stiu ce sa zic...ca nu mai tin minte...azi doar verificai firele si curatai mufele cu spray de contact...cum verific la daca e legat la contactul de frana?
si o intrebare de baraj: are rost sa incerc sa le fac?singur nu cred ca ma descurc...iar electricieni care sa se priceapa mai greu pe la noi prin zona


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evildeath
post Feb 16 2009, 03:17 AM
Post #124


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5



QUOTE (elvislorin @ Feb 15 2009, 11:31 PM) *
sigur a ramas vreun fir deconectat...sunt prea multe prin bord care atarna...de siguranta nu stiu ce sa zic...ca nu mai tin minte...azi doar verificai firele si curatai mufele cu spray de contact...cum verific la daca e legat la contactul de frana?
si o intrebare de baraj: are rost sa incerc sa le fac?singur nu cred ca ma descurc...iar electricieni care sa se priceapa mai greu pe la noi prin zona


http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/
uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala...wink.gif
am uitat ca a fost automata masina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Feb 19 2009, 10:22 PM
Post #125


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



nu am mai apucat sa fac nimic la masina...deh vremea asta de kko..mi-am comandat niste cleme pt prins grilele de la faruri...si grile...destul de ieftine, dar nu sunt originale...nu sunt mama lor dar merg....daca ma lasa vremea ma apuc sa verific daca sunt bine puse firele pt tempomat...la consumul instantaneu nu mai aveti nici o idee?
@316i ...ai uitat de mine?

This post has been edited by elvislorin: Feb 19 2009, 10:24 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evildeath
post Feb 20 2009, 07:46 PM
Post #126


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5





QUOTE (elvislorin @ Feb 19 2009, 10:22 PM) *
nu am mai apucat sa fac nimic la masina...deh vremea asta de kko..mi-am comandat niste cleme pt prins grilele de la faruri...si grile...destul de ieftine, dar nu sunt originale...nu sunt mama lor dar merg....daca ma lasa vremea ma apuc sa verific daca sunt bine puse firele pt tempomat...la consumul instantaneu nu mai aveti nici o idee?
@316i ...ai uitat de mine?

la consumul instantaneu ...acumulatorii din ceasurile de bord...sau poate chiar toata unitatea care are turometul si consumul instanta dusa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 20 2009, 11:47 PM
Post #127


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ai desfacut bordul? Ai curatat contactele din el? Nu prea cred ca are legatura cu acumulatorii... dar daca tot il desfaci ar fi bine sa-i pui acumulatori.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 2 2009, 06:15 PM
Post #128


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



nu am mai facut mare lucru pe la masina...pompa de benzina schimbata si jante bbs pe 16... rolleyes.gif

Attached Image


This post has been edited by elvislorin: Mar 2 2009, 06:16 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 16 2009, 08:36 AM
Post #129


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



QUOTE (evildeath @ Feb 16 2009, 03:17 AM) *
http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/
uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala...wink.gif
am uitat ca a fost automata masina


mama masii de treaba...a picat site-ul din link si eu nu am apucat decat sa citesc o data ce a facut tipul...nu mai imi amintesc nimic sad.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evildeath
post Mar 16 2009, 08:49 AM
Post #130


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5





QUOTE (elvislorin @ Mar 16 2009, 08:36 AM) *
mama masii de treaba...a picat site-ul din link si eu nu am apucat decat sa citesc o data ce a facut tipul...nu mai imi amintesc nimic sad.gif


pacat...iti arata tot ce e de facut si era si bine explicat...
mai incearca zilele astea poate merge din nou link-ul...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Mar 16 2009, 01:25 PM
Post #131


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (elvislorin @ Mar 2 2009, 07:15 PM) *
nu am mai facut mare lucru pe la masina...pompa de benzina schimbata si jante bbs pe 16... rolleyes.gif

Attached Image

nice. sta saltata de fund sau e doar o impresie a mea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 16 2009, 06:53 PM
Post #132


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



e drumul in panta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post May 5 2009, 10:15 PM
Post #133


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



nu am mai scris de ceva vreme pe aici
intre timp masinuta a primit doua caucioace de 235/65/16 pe spate...profil V...arata si sta f bine pe drum....o bara de directie...
apoi...evacuare originala de 2.8 in stare excelenta...multam interceptorule...doua tipsuri si asta e
apoi...pompa de servo...alta viata...multam sorine
imi oscileaza la relanti...again..furtunele sunt ok...am observat ca daca scot furtunul de vacuum care vine de la galeria de admisie in supapa de control din capul rampei nu imi mai oscileaza...din ce am vazut eu supapa aceea e la retur...tine 3.0 bari...mai am una pe e34 m30 si o sa o schimb...sa fie oare de acolo buba?cine imi explica si mie cam cum functioneaza, care e principiul?
in rest...schimbat uleiul cu 20w50 de la valvoline...10w40 mi-l manca cand saream de 4000 de ture (daca mergeam linistit nu consuma deloc)...probabil era prea subtire...dupa schimbare pot sa zic ca motorul suna mai bine, mai cu brand...cam atat...
CAUT IN CONTINUARE PACHET M SAU SPOILER DE ALPINA, ZENDEN ETC


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post May 6 2009, 01:38 PM
Post #134


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20





Asa facea si a mea, oscila ralantiul. Supapa aia care e de fapt regulator de presiune mentine presiunea in rampa la 3 bari in cazul tau. Inauntru are o membrana din textil cauciucat care acum e imbatrinita, are fisuri sau pori pe unde scapa vapori de benzina in admisie prin acel furtun de vacuum. De aici si oscilatiile, amestecul e prea bogat. Ai grija, ca eu am mers asa si s-a rupt membrana, mi-a bagat benzina pina s-a innecat dupa care a curs pe la cotul de admisie pe electromotor. Am avut noroc ca nu a luat foc, ca eu dadeam la cheie, blocasem traficul...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post May 10 2009, 08:26 PM
Post #135


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



schimbat valva...tot asa face...m-am uitat pe scheme si la masina si parca ceva nu e in regula...furtunele si valvele nu imi par a fi in pozitia corecta
o sa fac o poza sa vedem cine ma poate ajuta
pana atunci ceva poze cu crescatoria de rechini
Attached Image

Attached Image


Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post May 11 2009, 03:21 PM
Post #136


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (elvislorin @ May 5 2009, 10:15 PM) *
nu am mai scris de ceva vreme pe aici
intre timp masinuta a primit doua caucioace de 235/65/16 pe spate...profil V...arata si sta f bine pe drum....o bara de directie...
apoi...evacuare originala de 2.8 in stare excelenta...multam interceptorule...doua tipsuri si asta e
apoi...pompa de servo...alta viata...multam sorine
imi oscileaza la relanti...again..furtunele sunt ok...am observat ca daca scot furtunul de vacuum care vine de la galeria de admisie in supapa de control din capul rampei nu imi mai oscileaza...din ce am vazut eu supapa aceea e la retur...tine 3.0 bari...mai am una pe e34 m30 si o sa o schimb...sa fie oare de acolo buba?cine imi explica si mie cam cum functioneaza, care e principiul?
in rest...schimbat uleiul cu 20w50 de la valvoline...10w40 mi-l manca cand saream de 4000 de ture (daca mergeam linistit nu consuma deloc)...probabil era prea subtire...dupa schimbare pot sa zic ca motorul suna mai bine, mai cu brand...cam atat...
CAUT IN CONTINUARE PACHET M SAU SPOILER DE ALPINA, ZENDEN ETC

..235/65-16 imposibil sa-ti incapa blink.gif
poate cu 55 sau 50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post May 11 2009, 06:22 PM
Post #137


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



nop...asta e dimensiunea....masina e mai ridicata daca te uiti atent


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post May 11 2009, 06:52 PM
Post #138


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





QUOTE (elvislorin @ May 11 2009, 07:22 PM) *
nop...asta e dimensiunea....masina e mai ridicata daca te uiti atent

da, am vazut ca e saltata de spate si te-am si intrebat, dar ai zis ca e masina in panta.
eu am avut pe e12 215/65-16 si atingeau de aripa in spate cu doua persoane pe bancheta.
de aia ma mira, plus ca ce ai tu acuma sunt si mai mari.
daca pui niste pitipoance in the backseat....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 11 2009, 08:32 PM
Post #139


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Lucian, conteaza mult ET-ul.
Masina permite ca la jante cu ET mare pe spate sa pui cauciuc lat.

Din cauza asta o sa vezi un M5 chiar si E39 care are rotile late, dar nu sunt iesite in afara, sunt "infipte in fundul masinii"

Si totusi, sunt /65? Ar avea diametru foarte mare pentru E28.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post May 11 2009, 10:20 PM
Post #140


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



frate cu 4 oameni in spate nu atinge smile.gif...o sa bag si niste pitipoance sa vad daca rezista la balans...sunt convins ca da...pitzipoancele e light laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Pages V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th July 2025 - 09:53 AM