![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
io am vazut la e28 parca e pe mijloc totba.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (mertan) io am vazut la e28 parca e pe mijloc totba. QUOTE (jaffar) exact. si nu te-ai intrebat de ce ?
La modelele mai vechi (proiectate pana in anii '80 cel tarziu), cred ca aveau in vedere doi factori: design-ul si spatiul disponibil. La modelele mai recente, cred ca au capatat o importanta mai mare caracteristicile tehnice ale traseului de evacuare. La E28, traseul de evacuare pleaca din dreapta masinii (toate E28-urile au motoare in linie cu evacuarea pe dreapta), trece paralel cu cutia de viteze, apoi "se muta" de-a lungul axei longitudinale a masinii, paralel (si sub) cardan, dupa care se duce iar putin dreapta, sa evite diferentialul, apoi o ia iar pe mijloc, printre rezervor si locasul rotii de rezerva, pentru a iesi in mijlocul barei spate. E28 este o caroserie cu un design care nu exceleaza. Multi o considera chiar urata. Dar faptul ca esapamentul iese in mijloc mi se pare unul dintre cele mai interesante aspecte ale design-ului acestei masini, care o particularizeaza si ii dau chiar o tenta sportiva. Mai auzisem de la cineva, cu multi ani in urma, o teorie privind partea masinii unde "iese" capatul evacuarii. Anume ca, in tarile in care se circula pe dreapta, evacuarea iese de regula in stanga, respectiv, in tarile in care se circula pe stanga, evacuarea iese de regula in dreapta. Motivatia ar fi indepartarea cat mai mult posibil a evacuarii de pietoni. Teoria pare sa aiba sens, dar cred ca este mai degraba o speculatie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
s-ar putea sa nu fie doar o speculatie. uite-te cu atentie si ai sa vezi ca de exemplu nu exista in europa camioane sau autobuze cu evacuarea catre trotuar (alea-s mai fumigene si observi fara sa vrei) -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
Dar de evacuarea la SLR ce mai ziceti? :nod:
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
asha e slreul. nu stiu ce e cu evacuarea aia. nu ma pricep la mertzane(doar la cele mai vechi de 2000). alta faza. de ce la urs pe portbagaj e cutia aia de scule? si nu era un triunghi. de ce capota la urs se deschide invers. de ce la skoda 120 se deschide capota anormal. de ce ursii nu au pe palfoniera un bec, o ceva, ca sa o aprinzi.
ma mai gandesc in timpul oreleor la chestii dinstea. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) la intrebarea despre etriere, de exemplu, concluzia majoritara pe bmwe30.net a fost ca fiecare producator i-a montat pur si simplu unde a avut loc sau unde i s-a parut ca arata mai bine, si ca pozitia lor pe disc n-ar afecta in vreun fel frinarea.
unii monteaza 2 etriere sa scape de grija asta ![]() ![]() QUOTE . de ce ursii nu au pe palfoniera un bec, o ceva, ca sa o aprinzi.
asta ma oftica la culme.. noaptea luminez cu telefonul daca am de facut ceva.. sunt useless becurile alea.. zau de pot sa inteleg de ce au ales pozitia aia.. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (mertan) asha e slreul. nu stiu ce e cu evacuarea aia. nu ma pricep la mertzane(doar la cele mai vechi de 2000). alta faza. de ce la urs pe portbagaj e cutia aia de scule? si nu era un triunghi. de ce capota la urs se deschide invers. de ce la skoda 120 se deschide capota anormal. de ce ursii nu au pe palfoniera un bec, o ceva, ca sa o aprinzi.
ma mai gandesc in timpul oreleor la chestii dinstea. Capota se deschide asa pt a nu se da peste cap in cazul in care se dechide accidental?Sau poate ca asa a vrut designerul ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) exista optiunea "m3 mirror with map lights" dar nu cred ca vreti sa stiti cit costa
![]() sau va puteti improviza un "map light" foarte simplu. de exemplu, ca aici sau va puteti pune leduri albastre in bord :finger: super misto oglinda de m3.. cat despre improvizatia aia... parca n-as renunta la check panel pt ea:) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Sau pui becuri mai puternice in check panel si cand apesi check va lumina mai tare
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu imi dau seama cum zici.. check panelul e cat locul ala de mare... alex, esti papagal? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Oglinda retrovizoare cu spoturi de lumina se duce undeva la 50 de euro pe ebay.de si e ~84 de euro noua.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
LED-urile de checkcontrol se pot schimba? Cand l-am desfacut parca nu imi aduc aminte sa fi ajuns la LEd-uri.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
QUOTE (jaffar) florin, tu n-ai un patrat (sau aproape patrat) mare si negru si liber in partea din stinga a check controlului ? acolo unde aia jmecheri au becul cu indicatorul de centura, iar aia super jmecheri au si check engine. iar al treilea loc nu stiu pentru ce e, poate pentru weapon holder
![]() acolo ai loc sa pui ce-ti trece prin cap, de la 20 leduri ultra bright la stroboscoape sau mai stiu eu ce. later edit, uite poza. si cred ca ar merge si un singur led ultra bright in locasul de sub engine oil, care e oricum gol. o fi fost vreo optiune si p-acolo, stie cineva ? frate. la mine parca e altfel check ala. parca acolo unde zici tu ca nu scire nik, la mine scrie. si acolo in patratu ala mare nu zice cnika de centrua sau alte kkturi. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
se pot schimba ledurile la check panel.. eu l-am schimbat pe cel care lumineaza scrisul.. mertan: la alea americane e beculetul pt centura.. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu vreau sa le schimb, eram doar curios.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:33 PM |