![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:
- mi s-a luat de 7 - voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer - am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa - am luat un diesel ![]() Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step ![]() Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele: 1 parbriz crapat 2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul 3 pierde ceva lichid racire 4 amortizoare moi 5 necesar de discuri si placute 6 amortizoarele de la geam la haion 7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat) 8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje 9 un geam la un proiector 10 tinichiderie...a ajuns-o vārsta.... Ca sa enumar si partile interesante: fabricatie 11.1994 geamuri cu tentă verzuie luneta ionizată de bun simţ ceva cabluri tv trase prin interior trapa functionala interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer) faruri reglabile shadowline oglinda retrovizoare electrocrom one touch la tot plasa bagaje retractabila in 2 zone 2 X airbag "bixenon" ![]() "OEM look angel eyes" ![]() proiectoare functionale semnalizatoare "OEM smoked" ![]() semnalizatoare "owner smoked" ![]() scut plastic sa nu uit...facelift turbina arata bine are un dvd in bord pe care-l voi schimba are un woofer Blaupunkt km 320.000. Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop. Mai are de primit (de montat): - inele cromate - HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente, - un alt woofer (cred) - o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' ![]() - volanul Alpina - măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus ![]() - suspensie sport (cel putin pe fata) Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber. Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari pentru achizitie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
Poze cu interiorul nu pui? Cu 7-arul ce ai facut? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
frumos !
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
bravo....sa o stapanesti sanatos si fara incidente... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
hehe, a primit si topic Bavareza. sa o stapanesti sanatos, inca o data-ti zic, nu e o alegere deloc rea, chiar daca te necajim noi cate putin. o facem prieteneste, nu sa te suparam. iar faptul ca e break, o face sexoasa, din punctul meu de vedere. plus ca poti dormi in ea la intalnirea de la munte, iar suspensia dhidraulica de pe spate o face sa nu...scartaie cand se misca sus-jos pe loc (hatza-hatza
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
va multumesc pt. aprecieri; o iubesc
![]() am cautat tourer in mod deosebit, as fi vrut benzina, dar pana la urma......asta e.... mor cand merg pe strazi inguse cu geamurile deschise si aud cronc-cronc ![]() ![]() Nu mai are instalatia hidraulica la suspensia spate; n-am vrut-o, nu am vrut masina cu asa ceva montat. Ma sperie intretinerea sistemului ![]() am sa pun si poze din interior...candva ![]() 7-arul e trist rau; asteapta stapan sau coasa deasupra trapei ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E32 cu motor peste 3000cmc e ca o femeie frumoasa dar cu un standard de viata care putini isi permite sa intretine.
Sa stapanesti fara incidente masina cea noua, eu zic ca nu e caz sa modifici prea mult. E diesel dar e diesel cu 6 cilindrii. Las-o asa, mai ales daca motor e bun. ps. daca pui chestii alpina pe ea o sa mai fac un pic de misto ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
e clar trebe sa te tragi cu fratimiu .....pe 400 metrii ...mult fum mult ulei ars.... feeling de "pe camp la plug" dinastea.... ![]() ON: ce fel de interior arE ?daca doresti scaune recaro de e34 sa mi zici .! LE : stii ca merge si pe ulei vegetal nu ? ![]() ![]() http://www.hempcar.org/ This post has been edited by ionusunt: Mar 20 2009, 10:27 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Ce misto sunt farurile cu lupa, fara smiley
![]() S-o stapanesti sanatos, eu stiu cat te-a framantat aceasta "noua" masina, si sper sa te bucuri din plin de ea. Drumuri bune sa ai! This post has been edited by Sportivu: Mar 20 2009, 10:58 PM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@ionusunt ..m-ar interesa scaunele dar fix alata-ieri am intrat intr-o etapa macabra :| interesant in rest ceea ce spui
![]() @bart ok..pun volanul, scot sigla ![]() @sportivu multumesc de urari, oricum de ce imi era frica nu am scapat (bani de investit), asa ca... dupa ceva alergatura in afara orasului week-endul asta constat urmatoarele: pro 210km/h [check] v. de croaziera 140km/h [check] feeling general ok [check] contra directie imprecisa, un amortizor impuscat (cade aiurea spre stanga frata din balans sus-jos pe valurile de pe A1) s-a aprins checkul de placute (cred ca pt. spate) s-a udat RAU...acum da pe afara la imbinarea dintre bara si ... bara...deasupra proiectorului; picura ceva, de undeva pe lonjeron si pe ce mai e pe acolo. Suspectez ceva furtune imbatranite (SPER). Apa e la nivel, uleiul tot pe acolo. Trebuie sa-mi fac timp s-o bag undeva la o verificare. Directie nesimtit de tare/dură ...apa...paie si bataie ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@ilie - multumesc pt. stopuri
![]() ![]() Probabil ca daca faceam sambata sau azi miscarea, nici nu "plangea" vopseaua..m-am cam grabit si de principiu nu lucrez duminica ![]() In continuare masina se uda ![]() ![]() l.e. am uitat sa va povestesc din ciclul "īntāmplări cu gherghina" cum a evoluat prima ei spalare la perii (si trebuia sa-mi dea prin cap): m-am umplut de apa.... din 4 guri de evacuare a apei de la trapa, 3 sunt infundate ![]() This post has been edited by CRM112: Mar 30 2009, 08:58 AM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
sau jet de apa... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
jet de aer?
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara
![]() ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate ![]() l.e.: se pot observa noile stopuri ![]() This post has been edited by CRM112: Apr 12 2009, 12:38 PM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara ![]() ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate ![]() l.e.: se pot observa noile stopuri ![]() vrei sa spui ...pe camp la aratura ![]() am vazut stopurile live arata bine deci se confirma ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? ![]() ![]() se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta ![]() altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane ![]() Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? ![]() ![]() se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta ![]() altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane ![]() Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii ![]() ![]() ![]() sper ca nu carpesti zgarieturi cu vopsea visinie..... -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown
azi am gasit o zgarietura alba pe ea ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 02:38 PM |