![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
nu imi place sa ma contrazic cu tine dar chiar nu este
![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
![]() ![]() uite din nou,prima poza este a jetronicului meu dinainte iar a 2a a lui rostil.de ce crezi ca eu am al 7lea injector,am carcasa filtrului de aer altfel,plus vacuumul ala de pe carcasa filtrului de aer,se vede un furtunas in plus care pleaca din capul admisiei spre ea plus ca la el nu are a 3a sonda pe carcasa termostatului,la mine la L-jetronic sunt 3 sonde acolo This post has been edited by db85amd: Mar 3 2009, 12:09 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Nu vreau sa contrazic pe nimeni dar mi se pare ca nu a existat pe motoarele m20 injectie mecanica, decat m20b23 k-jetronic a fost o exceptie, iar acela a iesit de pe poarta uzinei in compartimentul motor unui e21 323i -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asa stiam si eu, doar E21 a avut injectia mecanica.
Dar nu mai sunt atat de sigur ca injectie mecanica=k-jetronic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Mai baieti, in loc sa va contraziceti pe denumiri mai bine ziceti-mi ce sa-i mai fac la jetronicu asta ca sa nu mai fluctueze turatia la ralanti. Porneste usor dar creste si descreste turatia in jur de 800-1000 rotatii. Daca accelerez si eliberez brusc da sa moara, trebuie sa iau foarte incet piciorul de pe pedala. N-am umblat inca la pompa de benzina, la injectoare, fise, bujii. Care o fi? |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Mai baieti, in loc sa va contraziceti pe denumiri mai bine ziceti-mi ce sa-i mai fac la jetronicu asta ca sa nu mai fluctueze turatia la ralanti. Porneste usor dar creste si descreste turatia in jur de 800-1000 rotatii. Daca accelerez si eliberez brusc da sa moara, trebuie sa iau foarte incet piciorul de pe pedala. N-am umblat inca la pompa de benzina, la injectoare, fise, bujii. Care o fi? aceasi problema o am si eu la MOTRONIC,daca accelerz brusc la cald aproape ca moare,prinde un gol de scade la 3-400rpm si la jetronic aveam problema asta dar nu cu muritul la accelerare si la relanti,sub 1000rpm nu am pututo stabiliza si cand ii venea dracii odata sarea la 1500-1600!!!,neatinsa incepe cu ce nu e costisitor,incearca sa scoti si sa cureti clapeta de aceleratie,de obicei se aduna ulei acolo care se intareste si impiedia a clapeta sa se inhida perfect,sau "throtle valve" aia de sub clapeta(piesa aia neagra trapezoidala) vezi ca e plina cu ulei,dar grija cand o pui inapoi ca are o smecherie am inteles de la pompa nu e,tiam zis la fel imi face si mie si am masurat presiunea pompei e ok,2.5bar la relanti si 3 cand acelerez -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
eu nu inteleg de ce ai presiune diferita la relanti fata de sarcina/acceleratie, dupa mintea mea ar trebui sa fie la fel in orice conditii, propriu-zis de-asta si ai regulator de presiune in rampa.
@rostil - in continuare zic sa verifici vacuumurile, daca iei piciorul brusc de pe pedala, se produce depresiune in galeria de admisie (cred ca depresiune ii zice) si poate de-acolo e. luand piciorul mai incet de pe pedala, vacuumul scade mai incet. cred ca e ceva in neregula cu regulatorul tau de relanti, curata-l cu wd40 in prima faza, verifica furtunele care vin la el, si zi-ne daca de acolo era buba. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
eu nu inteleg de ce ai presiune diferita la relanti fata de sarcina/acceleratie, dupa mintea mea ar trebui sa fie la fel in orice conditii, propriu-zis de-asta si ai regulator de presiune in rampa. poi...pt ca mi-a masurat presiunea la intrare in rampa,sa vada cat arunca pompa,adica a tras turul din rampa si la infipt in ala de masoara presiunea -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 228 Joined: 17-April 08 From: Oradea Member No.: 1,587 Car: E36 Engine: M44 140 CP ![]() |
Acum am citit si eu planurile tale cu masina, si nu pot decat sa-ti urez bafta, o sa iasa ceva frumos. In legatura cu motorul, dupa cunostintele mele motorul tau este k-jetronic, al meu a fost l-jetronic, iar motronic cred ca s-a pus pe e28 doar in '87 (s-ar putea sa gresesc), iar cu relantiul ... daca stii pe cineva acolo cine se baga la debitmetru, ar fi bine sa fie verificat, s-ar putea sa fie si de acolo problema. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
eu nu inteleg de ce ai presiune diferita la relanti fata de sarcina/acceleratie, dupa mintea mea ar trebui sa fie la fel in orice conditii, propriu-zis de-asta si ai regulator de presiune in rampa. Regulatorul e... regulat la randul lui ![]() rostil, sa zic din experienta mea recenta cu LE-Jetronicul de pe M30: - daca la plecare de pe loc da sa moara si trebuie sa-l turezi intai, iar cand il turezi un pic pleaca cu scartz: 1. ai debit cam mare. Eu am luat 5 dinti din debitmetru si-mi place cum merge, e mai smooth, si nu mai miroase a benzina la curu lui. 2. avans prea mare - oscilatiile la relanti le-am rezolvat: 0. vezi sa nu traga aer fals pe undeva - furtune sparte etc. 1. cu avans pus bine 2. micile oscilatii le-am rezolvat din inbusul debitmetrului (ala care regleaza aerul nemasurat, care trece pe langa debitmetru). Cand il strang la maxim oscileaza 100-200rpm la relanti. Il desfac vreo doua ture si se linisteste. Il mai desfac aproape doua si trage si mai frumos la plecare de pe loc - daca dardaie ca dracii la relanti, daca pana in 2000 rpm in sarcina nu prea trage, dardaie, dupa care, peste 2000 brusc isi da drumul, trage bine si merge rotund: 1. capac delco 2. 1-2-3 fise 3. lulea 4. ce mai ramane pe la aprindere -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ha, n-ati ghicit, este Fucking Pressure Regulatorul de vina!
Are membrana sparta si baga benzina prin vacuum in admisie. Noroc ca am scos furtunul in timp ce mergea motorul si asa am vazut ca benzineste pe acolo. L-am anulat provizoriu si acum merge rotund ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
nu cred ca a incercat nimeni sa ghiceasca, ti-am impartasit cu totii cate putin din problemele de care ne-am lovit noi de-a lungul timpului, ai carora le-am gasit rezolvare.
spor la treaba in continuare, sper sa tinem o intalnire la vara si sa vedem masina in toata splendoarea ei. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Stiu si apreciez.. Cit despre splendoare, are un nustiuce care ma face sa cred ca o sa fiu f multumit intr-un final. Dar mai e mult pina atunci. Acum ma lupt cu bordul, nu indica temperatura, consumul si benzina din rezervor. Ceva experiente? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pai... multi ar zice ca acumulatorii din bord sunt problema. Eu as da vina pe contacte imperfecte la fisele din bord. Dar daca tot ajungi la ele, schimba acumulatorii
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Acumulatorii i-am schimbat, e din alta parte. Cred ca ar trebui sa verific cu un alt bord, poate-s senzorii de vina. Mai e un conector mic maro cu fir rosu in masina care nu se potriveste nicaieri in bord. O fi pt teste?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Merci de confirmare, deci acumulatorii n-au nici o treaba
![]() Eu zic ca alt bord nu ti-ar face figura. Am patit si eu cu bordul de td, am schimbat acumulatorii, am curatat contactele dar indicatorul de temperatura tot facea figuri. L-am schimbat si am condus happily ever after. Mai ales dupa ce am schimbat motorul ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
curata bine mufa aia lunga verticala,cea de sus orizontala e de la service indicators,eu am scos-o de tot a ma enervau cum licareau ledurile alea verzi rosii si curata bine ambele placi si cea mare u gauri pt ceasuri,verde si cea mica dreptunghiulara,la mine era numai praf din ala depus de la acumulatorii vechi am avut ceasuri care nu indicau nimic erau moarte si dupa ce le-am curatat au mers si vezi sa strangi la loc cele 2 piulite care prinde indicatorul de benzina/apa de placa dreptunghiulara,sa faca masa bine altfel ori nu merge acele ori oscileaza enervant si daca faci ceasurile sa mearga ok si ai mici oscilatii la ace cand semnalizezi vezi sa ai masele masinii bine stranse This post has been edited by db85amd: Mar 6 2009, 06:17 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Nu am mai avut timp de chituit dar am iesit la probe, merge bine. Nu frineaza inca cum trebuie pina se aseaza placutele, ralantiul mai face figuri la rece, cu bordul n-am rezolvat nimic, in rest e bine. Am reglat si tachetii azi, alta viata, nu mai tremura si parca se tureaza mai usor. Poate o scot la o plimbare mai lunga saptamina asta sa-si aduca aminte cum e.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
M-am jucat un pic de-a pictorul pe capota:
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 12:20 PM |