![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Senzorii nu sunt insurubati. sunt doar bagati in gaura din fuzeta si stau prinsi in surubul din urechea de care spui ca s-a rupt
![]() Cu timpul se acumuleaza rugina in lacasul lor si nu ies usor.. si daca ii scoti de acolo si ii bagi la loc nu rezolvi nimic... sunt pe principiul campului magnetic, deci ori verifici cablurile, mufele, ori de duci la tester cu ea (oricum acolo ajungi ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
am comandat 2 senzori...cei de pe spate...
sunt copti oricum... unul a iesit usor...cel de al doilea a iesit decat jumate... ma tot gandesc cum sa il scot....fara sa dau fuzeta jos... avetzi vro idee cum sa curat mai eficient in interiorul gauri... eu ma gandeam sa dau jos butucii pe amandoua partile ...sa vad mai bine:P cred ca ma ajuta sa ii si bag pe ceilalti...ca am vazut ca merge destul de greu....si mie frica pentru ca sunt din plastic:( -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 07:47 AM |