![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||||||||||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
Mandria mea este un bmw 520i E39 din 1996
Am achizitionat-o in august 2008 Si pot sa zic ca e tot ce imi doresc pentru un moment Este masina pe care o conduc zi de zi...si in fiecare dimineata ma duc la ea cu aceeasi nerabdare ca la inceput:) Date tehnice Motor:m50 Cilindree:1991 Putere:150cai Cuplu:195 Nm Cutie:manuala 5+1 Dotari servotronic tempomat dublu climatronic ASC insertii mahon sistem audio 10 dif. volan reglabil+comenzi+piele oglinzi electrice incalzite heliomate proiectoare geamuri electrice Asa arata masina cand am cumparat-o -- pleoapele si eleronul Modificari: Pleoape Eleron tip ///M Inele Angel eyes Stopuri M5 Evacuare libera INOX (Carub) Urmeaza: kit M (bari+praguri) jante M5 interior piele navigatie mare. originala bmw kit xenon This post has been edited by El3ctr0n: Feb 10 2009, 12:32 AM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|||||||||||
|
||||||||||||
![]()
Post
#2
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
daca te-ar vedea gagica cum vb de masina n-ai mai manca tu numai lapte si miere
![]() oricum...frumoasa masina...si intretinuta...ai grija de ea in continuare...si rezolva odata problema aia cu tacanitul de la volan ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
sa se mai incalzeasca si le fac pe toate...ca mai am cate ceva... ticanitu ala la volan sa schimb geamul la proiector si rulmenti (cred) la alternator iar in legatura cu iubita....daca vede...mananc numai oua....si "odata pe an ciorba de curcan" ![]() -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
S-o stăpāneşti sănătos!
Alea nu sunt stopuri de M5 ci stopuri normale de facelift. Nu există stopuri de M5. Evacuarea nu arată prea ok... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
daca tot ii pui kit //M poate gasesti sa schimbi si narile de la capota si bandourile de la usi cu model facelift(in culoarea caroseriei) oarecum offtopic:ai avut ceva probleme la montarea stopurilor de facelift?sau sit ecineva mia exact care sunt inconvenientele care apar la montarea unor stopuri/faruri de e39 sa zicem '01 pe e39 din 97?am inteles ca nush ce nu recunoaste calulatorul de lumini sau ca nu merge nush ce mufe,nu e chiar plug&play -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
Multumesc din suflet in legatura cu narile si bandourile ...e chiar un sfat bun... ![]() man nu am intampinat nici o problema la montarea stopurilor... e chiar foarte simplu... numai ca la cumpararea stopurilor trebuie sa ceri...cu tot cu socluri si cu becuri... e mai scump da scutesti timp si nervi... This post has been edited by El3ctr0n: Feb 11 2009, 02:31 AM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
astazi am descoperit o "problema" la masinuta mea....
imi baga aer rece in spate...desi e dat pe 32 de grade caldura... doar in spate baga...si nush ce are...ma enerveaza....ca nu pot sa ma laud ca am ventilatie si in spate:)) va rog din suflet sa ma ajutati...daca putetzi... ![]() S-o stăpāneşti sănătos! Alea nu sunt stopuri de M5 ci stopuri normale de facelift. Nu există stopuri de M5. Evacuarea nu arată prea ok... bine man nu sunt de m5....seamana doar... iar de evacuare de ce zici ca nu ara prea ok... mie imi place....si cum arata si cum suna... This post has been edited by El3ctr0n: Feb 12 2009, 03:36 AM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu există stopuri de M, M5-ul are aceleaşi stopuri de facelift ca oricare alt E39.
Ar fi fost mai frumoasă dacă avea 2 ţevi. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
Nu există stopuri de M, M5-ul are aceleaşi stopuri de facelift ca oricare alt E39. Ar fi fost mai frumoasă dacă avea 2 ţevi. din cate stiu eu...in prima faza acest tip de stopuri a fost pus pe M5...prin 98-99.... iar dupa au fost puse pe modelul de serie...cu facelift... iar despre toba... cand o sa montez kitul de M o sa pun 2 tevi pe o parte 2 pe cealalta...dar pana atunci....sunt foate multumit de ia pot sa zic ca imi invidiaza catziva prieteni toba:P -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu, acelea erau tot din sticlă opacă. E destul de nasol să pui evacuare dublă din două motive. Īn primul rānd pentru că trebuie să renunţi la roata de rezervă pentru că altfel nu ai cum să tragi ţeava şi īn al doilea rānd pentru că nu are rost să faci o replică de M5. Cānd am spus evacuare cu 2 ţevi m-am referit la o singură tobă cu 2 ieşiri. ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
mrk-ane de data asta trebuie sa fiu de acord cu ciupanezu...lasa evacuarea pe ambele parti pt M5
in alta ordine de idei...daca nu ai dormi pana pe dupa-masa ai avea timp sa treci sa ne uitam la ventilatie... ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
mrk-ane de data asta trebuie sa fiu de acord cu ciupanezu...lasa evacuarea pe ambele parti pt M5 -la ventilatie o rezolvam in cateva minute...deja am studiat bine genul asta de probleme...
in alta ordine de idei...daca nu ai dormi pana pe dupa-masa ai avea timp sa treci sa ne uitam la ventilatie... ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
-la ventilatie o rezolvam in cateva minute...deja am studiat bine genul asta de probleme... da....uite o idee foarte buna...!!:))) This post has been edited by El3ctr0n: Feb 18 2009, 03:41 PM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
-la ventilatie o rezolvam in cateva minute...deja am studiat bine genul asta de probleme... da....uite o idee foarte buna...!!:))) ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
ce "te razi" mah:)))
omu stie ce vorbeste...s-a documentat din DEX....nici nu stii u!!!:))) This post has been edited by El3ctr0n: Feb 19 2009, 11:27 PM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
salut
revin cu niste probleme: in urma cu vro 3 saptamani....mi s-au aprins niste becuri in bord ABS si controlul tractiuni ASC am curatit mufele cu spray de contact...si becul de la ABS s-a stins... A ramas cel de la ASC ...si nush ce sa ii fac am incercat sa curat mufa de pe diferential...dar nu am gasit nimic nush unde e pusa la e39 daca ma puteti ajuta in vreun fel as fi foarte multumit tin sa precizez ca masina se comporta cu becul acela aprins ca si cum ar fi dezactivat ASC... This post has been edited by El3ctr0n: Mar 8 2009, 12:17 PM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pune-o pe tester ca sa vezi unde-i buba. Putin probabil sa fie o mufa, eu banuiesc vreun senzor de ABS (ASC foloseste tot senzorii de ABS) Mufa din diferential iti serveste doar la vitezometru (si daca ala indica atunci n-ai dc sa te legi de ea).
Deci... mergi la diagnoza computerizata ca sa descoperi unde sa umbli, ce sa schimbi ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
i told you so ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
am incercat sa dau jos acei senzori de ABS de pe spate.....am dat jos surubul...si a picat si urechea aia...sunt copti...si nici nu stiu in ce parte se desurubeaza...daca o sa se poate desuruba...
mie frica sa nu ii rup ca sunt scumpi rau:// daca va pricepeti ...datzi-mi un sfat ceva poate scutesc niste bani Multumesc anticipat! -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
N-are rost să umblii tu.
Mergi la un tester şi vei afla ce senzor este stricat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 01:00 AM |