![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
felicitari...sa stapanesti sanatos noua frana:) si eu am fost uimit de ce frane am cand am schimbat pompa hidraulica cu una vacumatica:D aveai .deasemenea ai fost uimit si de cum poate sa fuga un 528i ![]() on: daca pui jante.pune bbs! ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
aveai .deasemenea ai fost uimit si de cum poate sa fuga un 528i ![]() on: daca pui jante.pune bbs! ![]() bbs sunt cam greu de gasit...unele bune le iau la pret de keskin noi ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
bbs sunt cam greu de gasit...unele bune le iau la pret de keskin noi ![]() cunoastem cunoastem ...........2 ani de zile mi-a luat sa nu dau 1000 de euro pe ele. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bine ca ai rezolvat franele. Aceeasi problema o avea si 528-ul lui haifisch. Nu stiu daca a rezolvat-o inca.
Dar nu trebuie sa ocarati frana hidraulica. Ca foiabilitate e cam varza dar.... 525-ul pe care l-am dezmembrat avea cea mai buna frana pe care am incercat-o vre-odata. Frana instant si super bine, cam brutal pentru piciorul meu invatat cu servo-tulumba. Pacat ca nu au rezistat prea multe servo-uri hidraulice pana acum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
am incercat cat am tinut-o pe bara sa o rezolv.....dar momentan nu a mers.....
din pacate franele astea sunt f pilaf....pt ca am auzit pe toata lumea cu hidraulice ca au aceeasi problema nenorocita sa vedem.....poate le-oi rezolva sa le pastrez hidraulice....dar cred ca mai repede o sa pun si eu tulumba astept sa dea ghioceii ca sa pot sa trag masina pe bara....si cu ajutorul fratelui meu sa facem din masina asta ce trebuia ea sa fie.... bafta in continuare elvis |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
mersi...daca ai nevoie de un ajutor o idee apeleaza te rog cat e inca memoria fresh -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() ma apuc de ea |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
bai fratilor daca pun mana pe kiss asta care a avut masina inainte de edi ii zic vreo doua...mama lui de milog si ala care a reparat-o...bai numai carpeli....la un vacuum a pus furtun de udat gradina...cum mama masii sa reziste ala...de aia nu imi statea mie masina la relanti si facea ca naiba cand era rece...am schimbat furtunul...ba milogule e 10 lei metrul...sa vii sa iti dau eu bani sa iei sa ai pt alta masina...merge brici masina...ce carpeli or mai fi pe la ea?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
bai fratilor daca pun mana pe kiss asta care a avut masina inainte de edi ii zic vreo doua...mama lui de milog si ala care a reparat-o...bai numai carpeli....la un vacuum a pus furtun de udat gradina...cum mama masii sa reziste ala...de aia nu imi statea mie masina la relanti si facea ca naiba cand era rece...am schimbat furtunul...ba milogule e 10 lei metrul...sa vii sa iti dau eu bani sa iei sa ai pt alta masina...merge brici masina...ce carpeli or mai fi pe la ea? o tara plina de oameni ingeniosi ![]() |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pfff...ale naibii de furtune...le schimb pe toate cele de aer...azi am comandat 2 pe original (au o forma mai speciala)...restul le iau aftermarket...am inteles ca sunt bune cele siliconice...l=am gasit pe cel care imi facea probleme...l=am carpit pana ce vine cel original...pe joi=vineri...si motorul merge in sfarsit asa cum trebuie...nu mai am intreruperi, suna bine...incet incet sper sa il aduc in starea pe care o merita...cine ma ajuta cu ceva idei de evacuare...pe unde as putea gasi...sa pun originala sh sau sa fac ceva custom...apoi ceva idei de pe unde sa imi iau un pachet m...nu le fac pe toate imediat dar vreau sa ma pregatesc din timp...sa stiu de unde iau si cam cat ma costa...probabil ca pana in vara o sa fie gata ce mi-am propus -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu am esapament Bosal de 2.0/2.5. E ok, dar parca prea silentios. Totusi, la ralanti are un discret bass profund, pentru ca vibreaza geamurile (ne-termopan) de la casa cand o tin in fata curtii.
Ma gandesc ca unul de 2.8 original s-ar auzi bine. Cu toate ca am un amic in Spania care duce dorul sunetului primului meu 525, pe care il are aici. Acolo si-a luat un 528 foarte bun, dar nu suna ca asta ![]() As zice sa iei intermediara de 2.8 si finala un pic sport. Dar intermediara de 2.8 are doua iesiri... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
pfff...ale naibii de furtune...le schimb pe toate cele de aer...azi am comandat 2 pe original (au o forma mai speciala)...restul le iau aftermarket...am inteles ca sunt bune cele siliconice...l=am gasit pe cel care imi facea probleme...l=am carpit pana ce vine cel original...pe joi=vineri...si motorul merge in sfarsit asa cum trebuie...nu mai am intreruperi, suna bine...incet incet sper sa il aduc in starea pe care o merita...cine ma ajuta cu ceva idei de evacuare...pe unde as putea gasi...sa pun originala sh sau sa fac ceva custom...apoi ceva idei de pe unde sa imi iau un pachet m...nu le fac pe toate imediat dar vreau sa ma pregatesc din timp...sa stiu de unde iau si cam cat ma costa...probabil ca pana in vara o sa fie gata ce mi-am propus eu am un esapament original de 2,8 pana la finala...si o finala nu stiu daca e sport sau simpla...ideea e ca se aude foarte bine nu e spart nu are nimic...are un sound foarte misto...nici galagios dar nici foarte incet.... kit-ul de M cam greu...si eu tot astept sa pun mana pe unul ![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
asa sunt 528-urile astea mai sportive evildeath
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu am mai scris de ceva timp pe aici...am mai facut cate ceva pe la masina...am schimbat furtunele de pe la motor, am dat intr-o potaie cu 100 la ora (mi-a infundat fusta dar am indreptat-o), am rezolvat si cu apa care imi intra in interior...incet incet ii rezolv problemele tehnice si apoi ma apuc de exterior ce ma seaca acum sunt doua mici probleme... 1. consumul instantaneu....se comporta in felul urmator...aproape tot timpul sta la maxim iar cand iau piciorul de pe acceleratie se duce la minim...am schimbat si senzorul de pe grup cu unul functional, am dat jos si ceasurile si am verificat firele si legaturile...totul pare ok...acum imi trecu prin cap si urmatoarea chestie...masina a avut cutie automata si apoi s-a pus manuala...e posibil ca din cauza asta sa nu mai arate corect....probabil ca dl ECU nu mai stie in ce treapta e masina si nu mai poate calcula doar pe baza senzorului de la grup...trebuie sa stie si in ce treapta este masina...HELP PLEASE...se poate ceva?cum e la cele manuale? 2. lumini pe marsarier...am senzor pe cutia manuala...cum procedez mai departe? 3. pilotul automat nu mai functioneaza deloc...o sa dau jos plasticele de sub volan si o sa iau la verificat mufele si firele...sper sa fie doar decuplate de cand s-o fi umblat pe la bord dupa schimbarea cutiei automate cu cea manuala SE PRICEPE CINEVA PE FORUM LA PARTEA ELECTRICA?MA POATE AJUTA CU MUFELE SI FIRELE ALEA DE IMI ATARNA PRIN BORD...MI-E GROAZA DE ELE -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
acum mi-am mai amintit ceva...referitor la consumul instantaneu...am incercat cu un senzor de pe un 2.4td...de la sorin...si el mi-a zis ca la td nu afiseaza consumul instantaneu...idei?pareri?HELP
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
dupa ultimele sapaturi (sau mai bine zis invarteli) s-ar parea ca am diferential autoblocant
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
in sfarsit imi arata si mie cata benzina am in rezervor....yyyyeeeeyyyyy
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
felicitari...sa stapanesti sanatos noua frana:) si eu am fost uimit de ce frane am cand am schimbat pompa hidraulica cu una vacumatica:D ceva detalii ? ce pompa ai folosit? eu aveam impresia ca nu are loc din cauza la galeria de admisie -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E loc destul. Eu am pastrat servofrana de TD la 2.5 M30, a incaput fara probleme.
Cred ca aceeasi tulumba e si la 520i -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am pus pompa de la td (td-ul nu avea abs) pe 2.8 cu abs si merge brici...uite un link cu modelele pe care s-a folosit http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on
in alta ordine de idei...nu mai stiu daca am scris mai inainte dar nu merge tempomatul...azi am verificat firele si par in regula...la ce sa ma uit in continuare? This post has been edited by elvislorin: Feb 15 2009, 05:40 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 07:55 AM |