![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
NB: acest post este o reactie la ce am citit de cateva ore pe acest forum. Nu tot ce am scris are legatura cu topicul despre cazane ursuleti, si poate ca in marea majoritate sunt way off topic. Nu m-am adresat nimanui, ci am scris aici ca sa ramana. Daca aveti chef - cititi, daca aveti impresia ca sunt niste prostii, ignorati. Daca aveti impresia ca in viata sunt lucruri mai importante e bine. Asa si e.
Spiritul sarbatorilor a cuprins acest forum. Am lipsit 10 zile si a innebunit lupu'. Pasiune = obsesie? Murdar = Cazan? Mi-e lene sa scriu, m-am trezit pentru ca mi-era sete (o fi de la votca de aseara?), si am mai aruncat un ochi pe aici. Mi-a fugit somnul. Anyway, certati-va, bateti-va, omorati-va, aruncati-va cu pietre. Judecati-va unii pe altii fara sa va cunoasteti, fara sa stiti despre ce vorbiti. Barfiti-va masinile, familiile, viata personala si tot ce mai aveti in jurul vostru. Omul sfinteste locul, a zis un nebun. Altul a zis ca omenirea e mai shmechera decat alte animale carnivore pentru ca pot sa comunice, sa aiba idei proprii si sa faca schimb de idei proprii. Daca eu as avea un leu, si tu ai avea un leu, si daca noi am face schimb de monezi, atunci eu as avea tot un leu si tu ai avea tot un leu. Dar daca eu as avea o idee si tu ai avea o idee, si am face schimb de idei, atunci tu ai avea 2 idei si eu as avea 2 idei. Cam asta ar fi ideea unui forum. Mea culpa, sunt naspa si o recunosc in public, puteti sa ziceti ce vreti, ceea ce fac eu cu masina mea, cu viata mea, cu banii mei, cu prietenii sau cunostiintele mele e fix doar problema mea. Pot veni 100 de oameni sa-si dea cu parerea despre cum fac eu lucrurile (sau cum nu le fac) si asta inseamna ca isi spun parerile. Atat timp cat parerile se refera doar la fapte si nu la oameni, deci nu se refera la mine ca persoana, ca "eu", este ok, asa trebuie sa decurga lucrurile. De auzit auzim toti multe despre unii sau altii. Si spunem la randul nostru multe despre unii sau altii. Uneori fara nici o concluzie sau morala, dar doar spunem, si pentru 5 minute suntem in centrul atentiei. Oricum, toata lumea va fi faimoasa pentru cel putin 15 minute in viata. Intrebarea acestui topic o gasesc cel putin pertinenta, daca as avea E30 nu m-as simti atacat in nici un fel. Este o intrebare pe care poate, eu, ca posesor imaginat al unui E30 ar trebui sa mi-o pun: ce trebuie sa fac ca sa nu ajunga masina mea asa sau asa? Undeva exista o cauza pentru prezenta unui numar mare de BMW in Ro. Exista show off, exista capra vecinului, exista o scara de valori data peste cap in care relatiile cu ceilalti oameni este undeva la demisol. Multe BMW-uri nu sunt BMW-uri decat pentru ca asa scrie pe sigla de pe ele. E ca si cum oricine avea o sabie acum cateva sute de ani ar fi fost numit shogun (tineti minte asta, pentru ca e important). BMW este o stare de spirit pentru unii, pentru altii e doar show off. Pentru a conduce un BMW, pentru a te bucura de el, pentru a te comporta intr-un anumit spirit in trafic sau pe poligon, in parcare, in garaj, in service sau la linia de start iti trebuie mai mult decat un talon si o cheie de contact. 2 BMW-uri goale unul langa altul sunt fix acelasi lucru: 2 BMW-uri. Posesorii si soferii lor fac diferenta intre pasionat/obsedat BMW si posesor de mijloc de transport din A in B. Bine, asta poate fi vazut uneori direct pe masina respectivului, dar nu intotdeauna este o formula. Am fost nevoit sa fac un drum de 2500km saptamana trecuta, am trecut prin 2 tari straine si eram mandru cand in spatele masinii mele era un BMW si putea sa vada sticker-ul cu www.bimmer.ro Si atat. Eram. "La multi ani si sarbatori fericite!" Credeti in cuvintele astea cand le spuneti? Le doriti tuturor din suflet aceste lucruri sau e un automatism al politetei echivalent cu "buna ziua". Credeti ca unele cuvinte trebuiesc folosite in ironii ieftine? Am petrecut niste "sarbatori" de numa' numa', si acum vad ca spiritul dainuine peste tot. Chiar si aici. Aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa vi se intample! *show off = a te da mare. In special daca ai multi dusmani (fara numar) si ai multi bani (tot fara numar). Este un procedeu care se foloseste pana cand dusmanii mor (fara numar) si altii le iau locul (chestie normala, cu cat mai mult show off, cu atat mai multi dusmani). Fericiti cei saraci cu duhul caci stiu ei de ce. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
murdar= cazan??nici o legatura.eu vb de masini care au fost frumoase si au fost aduse in stadiul de cazan.tu cred ca stii cel mai bine ce vreau sa zi unii au inteles aLTCEVA SAU SIMTIT JIGNITI SI SA AJUNS AICI.WHY .....WHO KNOWS.in fine eu vroiam sa stiu dece sunt in asa hal dece unii vin la mine sa repare masina numai cand nu mai merge si dece arata cum arata mare parte din ursuleti.de aici sa plecat la off topic si restul ai vazut si tu.mie imi pare rau ca tot nu am inteles dece sunt asa multe cazane.motiv ce as banui eu.1 posesorili lipsiti de interes.2posesori fara bani 3posesori cu interes dar cu mecanici ieftini si prosti care fac carpeli.gen amortizoare incarcate amortizoare de la alte masini.bujii de dacie daca ar merge ulei romanesc ca este ieftin nu mai schimb filtrele ca si asa o vand lasa cureau de distributie ca mai merge .stiu si alte dastea.pe urma mai era vb de aspect dar in nici un caz de spalat masina dar este bina ca sa adus si asta in discutie caci nu stiu cat d einteresant este sa ti ti masina imputita.aici nu e treaba mea si nu am adus eu vb.deci am ajuns la concluzia ca poate voluntar sau nu unii isi bat joc de masini.atat ar fi trebuit sa mi spuneti .nu sa ma jigniti pe mine sau pe alti si sa interpretati voi intentia mea..dar cum am zis cui ai pasa.daca eram o familie acuma am inceput sa ne despartim.eu unu va consider familie pe unii dar deja imi pierd interesu in a mai discuta cu voi pt ca observ ca sariti de fund in sus sunteti off topic si va amenintati intre voi inclusiv si pe mine.decat sa ajung sa va consider dusmani mai bine va las .poate sunt eu prost si nu va inteleg.dar nu am incercat si nu am vrut niciodata sa va jignesc sau sa va supar.nici macar pe rabbane warrior.soo see u another time.....apropo jaffar sa nu mai tipi ca nu ai inteles nimic din ce am scris.virgulele le asezi tu pe ici colo.si intelegi tu frazele.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
orgoliosi mai sunteti.. in loc sa beti un pahar de vin impreuna si sa discutati relaxati despre masini umpleti paginile aici cu "sfaturi".. asta oricum arata ca va pasa ![]() florin, toata lumea stie ca intentia ta nu a fost sa jigneasca pe nimeni ![]() ![]() PS: posturile nu se editeaza de nimeni (indiferent ca e moderator sau admin) ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
sa zic si parerea mea..
eu inainte de urs am avut un cielo. l-am tinut peste un an jumate, timp in care am facut ~40.000km. in timpul asta am schimbat decat consumabilele (ulei, bujii, fise) si i-am pus amortizoare noi + roti pe 14 (moft) cielo l-am dat cand un prieten vindea ursuletul care il am acum. nu ca as fi fost nemultumit de el, din contra mi se pare super masina la banii aia (cam 3500$ dadusem pe el prin 2002) dar mie mi-au placut din totdeauna bmw-urile si am simtit ca atunci era ocazia sa pun mana pe unul ![]() Ei bine, am vandut cielo (cu 3700$ ![]() multi m-au facut in toate felurile cand am luat decizia asta. trebuie sa fi ori nebun ori pasionat sa iti cumperi o masina cu 10 ani mai veche.. eu cred ca aveam cate putin din fiecare.. ma asteptam sa am probleme cu ea, ca deh, e masina veche. ei bine am avut o gramada de probleme (grosul a fost segmentarea - ~27mil si schimbarea ambreiajului ~8mil) si inca mai am o gramada.. am avut o groaza de momente cand imi venea sa o dau, dar am trecut de ele.. daca as da-o probabil as da-o pt un e36 coupe cu motor de minim 2.5 ![]() Mi se pare deplasat rau sa judeci un om dupa starea masinii, unii poate au alte prioritati. De ex eu de curand mi-am facut un upgrade la calculator. cu banii pe care i-am bagat imi luam amortizoare, care chiar imi trebuie.. ei bine pt moment am considerat mai important upgrade-ul. ii dau dreptate lui Rabanne in mare masura in legatura ce i-a raspuns lui Vlad (316i), mai putin la faza cu bataia.. nu asta e solutia. O astfel de cearta am avut si eu cu el mai demult pe messenger.. eu imi cumparasem bucse pt bara stabilizatoare si reactia lui a fost "in sfarsit, ai mai cumparat si tu ceva la masina" .. ei bine, m-a enervat rau asta, mai ales sa mi-o zica un om care tot ce face la masina o face din banii altora (parintii).cel putin asa era atunci, acum am citit ca lucreaza. degeaba se supara, dar asta e adevaraul. dupa o luna de munca, parca nu-ti vine sa bagi toti salariul intr-o masina.. mai ai si alte chestii de facut. el nu cred ca avea de unde sa stie asta de aici si reactia lui, cel putin asa cred eu.. cred ca majoritatea din cei care isi cumpara ursuleti o fac pt ca-s pasionati.. ganditi-va ca la ~3000E poti sa iei masini mult mai noi.. fiind masini vechi, majoritatea trecute prin 5-6 proprietari cel putin e normal ca sunt cazute, nu toti au grija la fel de ele. mai greu e sa reconditionezi o masina decat sa o intretii.. mie acum daca mi-ar da cineva 10.000E, 9.000 i-as baga in masina.. si eu sunt la fel ca uwe, nu o menajez deloc.. de aia are motor de 2500 :unibrow: daca vroiam ceva sa merg linistit si sa am consum mic, luam ceva in 4 cilindrii, nu 2.5 4x4.. acum vreo 4 ani, cand abia luasem carnetul imi zicea un prieten care avea un E34.. "daca n-ai condus bmw inseamna ca n-ai condus". vorba asta mi-a ramas in minte de parca ieri am auzit-o si cred ca o sa-mi ramana toaa viata.. desi pana sa am bmw-ul aveam aproape 50.000km la activ ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ce am facut eu la masina (de 2 ani de cand a devenit proprietate personala) pana sa-mi gasesc de lucru am facut in proportie de 75% din banii mei. Daca nu ai servici (parttime/fulltime) nu inseamna ca nu poti sa faci bani(si nu vorbesc de 500mii).
![]() Vad ca si tu faci parte din oamenii care-si dau cu parerea ca sa se afle-n treaba fara sa stie nimic.Dar deh, e sportul national romanesc, daca poti sa-ti dai cu parerea aiurea-n tramvai ca sa mai arunci cu noroi, de ce sa taci? As aprecia ca de acum incolo in ceea ce ma priveste sa faci afirmatii care pot fi sustinute cu probe palpabile sau scrise ca sa nu avem discutii. Vazand ca pe unii ii intereseaza foarte mult starea financiara a unui membru/membrii propun sa se creeze la profil o rubrica unde sa-si treaca fiecare venitul/an si salariul/luna. :finger: Poate asa o sa dormiti si tu si rabica linistiti. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu dorm linsitit stai tu calm, ma doar de tine cum ma doare si de saddam. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
QUOTE (florin83) eu dorm linsitit stai tu calm, ma doar de tine cum ma doare si de saddam.
Tare rima ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
carei treaba aici? despre ce vb voi?(mie lene sa citesc) ca nu sunt frumoasi urshii? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
jaffar ai inceput si tu.nu am zis nimic de spalat eu altcineva a adus vb de spalat.si stiu ca tu nu il speli.e chiar treaba ta.nu ma doare PE MINE.pe altcineva nu stiu.eu
REPET .MA INTERESA SA SPUNETI DECE SUNT IN STAREA CARE SUNT UNELE URSULETE.BARI CAZUTE RUPTE SPARTE LOVITE IN STARE MECANICA JALNICA SI ALTELE .nu sa derapam pe aratura.dar uite ca s aajuns si in aratura.desi nu asta era intentia. o masina nespalata nu este un cazan.a ta inca este in stare ok.important este daca o sa il mentii asa sau o sa il faci si tu cazan sau poligon de teste pt piese de alta origine??/ai de gand sa faci asa ceva:PP glumeam.pacat ca va aprindeti prea usor si nu tineti la glume.sunteti mai inflamabili decat benzina de 100+ DEFINITE CAZAN;MASINA DIN PUNCT DE VEDERE TECHNIC SI ESTETIC DISTRUSA CU IMPROVIZATII DOAR PT CA ROATA SA SE INVARTA .deci masinile nespalate nu cred ca sunt cazane.asa ca va simtiti degeaba cei care nu le spalati alea sunt doar nespalate.daca mai aberati imi fac harakiri -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
jaffar esti singurul care a avut curaj si a fost cinstit si nu sa dat lovit si nu a facut pe gladiatorul .i love u.soo cati ati pus amortizoare noi??cati ati pus cum zice el brate noi si alte chesti noi???putini sunt sigur.jaffar deci esti in recuperarea masini.nu o lasi sa se duca de rapa.la primavara daca ai nevoie pot sa te ajut cu un pret mai bun la vopsea si tinichigiu si vopsitor.daca o sa apelezi si o sa ai nevoie. eu am facut si eu tarani la masina:(din cauza unui tampon la motor rupt am taiat tot botu la aia alba si am pus radiatoru mai in spate (cea mai mare taranie a mea)de chitros ca era 900 000.am facut toba din tabla de acoperis:(am toata directia refacuta la strung:(am amortizoare de reno pe spate si alea curse:((motorul scoate compresie si pe toba si prin chiulasa si prin carburator:) da cu fum.deci am un cazan.cvopseaua de pe ea sa incretit ca nu am vrut s adau bani la vopsitorie.si credeam ca am alte prioritati.dar sa ales praful de ea si mi e rusine de ea si de mine ca am facut asa ceva.dar ma voi revansa fata de ea si in primavara o refac.m am angajat special ca s astrang bani s ao fac.deci am un rechin cazan.si nu imi e rusine sa recunosc si sa admit asta.soo eram un carpaci care si a dat seama ca nu ajunge nicaieri in ritmul asta.si incepand cu kpb ul am inceput sa tin la masini.cu cat te carpesti mai rau cu atat vei plati mai mult .asta daca ti la masina si o ti pt tine.nu daca faci cu a zis jaffar sa o vinzi cand cade . -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
eu de obicei intram pe alt forum dar ma deranjau la culme discutiile astea contradictorii care dau in cearta
cand am inceput sa vizitez acest forum eram super incantat de el ..... sa inteleg ca incep si aici certurile????? sa speram ca nu ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
eu cred ca sau terminat.cel putin nu eu le am inceput.eu am inceput un topic care deranjeaza.asta e asta e adevarul
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
eu nu invinuesc pe absolut nimeni...
doar asa faceam o remarca |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nu cred ca certurile sunt un rau necesar. Cuvintele grele, aprecierile despre persoane/useri/nick-uri trebuiesc trecute prin autocenzura fiecaruia. Nu o sa vina nimeni sa invete pe nimeni cum e cu 7 ani de-acasa. Locul asta exista pentru ca oricine are ceva de spus despre BMW (ok, avem si sectiune Off-topic) sa poata spuna, fie ca e vorba de o cerere de informatii sau de o informatie propriu-zisa. Caracterizarile unor persoane aici nu-si au rostul. Mai ales in public. Daca aveti ceva de impartit intre voi, exista PM, yahoo, porumbei calatori, intalniri face to face, si ce mai vreti voi. Dar tineti minte ca o data spuse, cuvintele nu mai pot fi luate inapoi, si oricate scuze veti cere sau oferi nu vor putea sterge amintirea acelor cuvinte. Lumea e mica, daca nu ati vazut asta inca, credeti-ma pe cuvant. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
QUOTE (jaffar) ...nu mai vorbim de febi vs. original, parbrize turcesti, amortizoare reparate si altele.
Ce-au mah alea Febi? :unibrow: Io mi-am skimbat un rulment pe spate (pana acum e singura mea "investitie" ![]() Am scapat super ieftin (97RON + 35 manopera).. deja ma cam albastrisem gandindu-ma ca decartez vreo 100 de iepuroi.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (jaffar) intrebare pentru cei ofensati de topic: citi dintre voi ati schimbat la ursulet PIVOTII si citi dintre voi ati schimbat, cum scrie la carte, BRATELE CU TOT CU PIVOTI ? nu mai vorbim de febi vs. original, parbrize turcesti, amortizoare reparate si altele.
si a mea a fost cazan....am luat-o intr-o stare estetica nasoala...faruri de dreapta pe stanga...2 tobe..una din ele era doar o tzeava trasa din cele 2 principale...aveam FLACARI VOPSITE :unibrow: in spiritul tuning pe aripile din spate...aveam bari din fibra pe care le-am reparat singur de n ori si apoi le-am vandut...da...a fost si a mea un mic cazan, dar cu timpul am reconstruit-o si a ajuns intr-o stare cat de cat buna zic eu. Pana la foarte bine mai este, dar eu zic ca o sa reusesc anul asta....asa ca sunt foarte putini ursi care nu au suferit la viata lor, dar sunt si multi care vor redeveni ce au fost odata... :cool: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 01:50 AM |